Samochody

Wszystko co nie związane z Juventusem i sportem. Aktualne wydarzenia ze świata polityki, muzyki i kina.
ODPOWIEDZ
Castiel

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 24 maja 2010
Posty: 2338
Rejestracja: 24 maja 2010

Nieprzeczytany post 24 marca 2012, 00:29

A czego oczekiwać po gościu, który najpierw mówi, że BMW jest super hiper i np Audi może się schować, a zaraz potem mówi, że większą role odgrywa styl jazdy,a marka nie jest najważniejsza?
W takim razie po co toczysz piane jak zaraz sam siebie usprawiedliwiasz??
:doh:


Ein

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 11 grudnia 2004
Posty: 1127
Rejestracja: 11 grudnia 2004

Nieprzeczytany post 25 marca 2012, 12:58

Też oglądałem o Lancii TG i mam tego świadomość, jednak ostatnio słyszałem o tych nowszych Lanciach i jakoś nie zrobiły na mnie wrażenia :P

a co do BMW mogę odpowiedzieć tyle



oj tak, przejechałbym się :D


LordJuve

Juventino
Juventino
Rejestracja: 26 maja 2005
Posty: 3426
Rejestracja: 26 maja 2005

Nieprzeczytany post 25 marca 2012, 13:18

Ein pisze:Też oglądałem o Lancii TG i mam tego świadomość, jednak ostatnio słyszałem o tych nowszych Lanciach i jakoś nie zrobiły na mnie wrażenia :P

a co do BMW mogę odpowiedzieć tyle



oj tak, przejechałbym się :D
Szczerze? Gdy patrzę na NOWE samochody to zwracam uwagę przede wszystkim na ekonomiczną stronę ich potencjalnego zakupu. Srry, ale mając świadomość, że muszę codziennie przedzierać się przez miejską dżunglę, walczyć o miejsce postojowe i liczyć spalone w korkach litry, nie mogę inaczej postąpić.
Prawda jest taka, że nowe samochody nie mają tego czegoś, pewnej wartości symbolicznej, sentymentalnej, takiej jak te:

Lancia Delta Evo vs BMW M3 - takim samochodom wybacza się spalanie, niedzisiejszy wygląd czy brak klimy, o takich samochodach warto marzyć.:)


Giovani

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 04 grudnia 2009
Posty: 491
Rejestracja: 04 grudnia 2009

Nieprzeczytany post 25 marca 2012, 13:49

Castiel pisze:Ciepło się robi...wiosna idzie. Pierwsze BMW już w rowach...kilka na słupach...ahhh zapach wiosny.
W ogóle jak można takie auto jak BMW kupić? To jest inwestycja w jedną stronę. Ciągłe wydatki. Bo sorry jak opona kosztuje 500-600zł to coś tu jest nie tak.
po czym :
Castiel pisze:
pan Zambrotta pisze: Jak najbardziej widziałem BMW na piętnastkach.
To zrób zdjęcie. Bardzo się ciesze, że Cię stać. Świetnie. Mi by po prostu było szkoda wydawać tyle kasy na coś co mogę mieć znacznie tańsze, a wcale nie gorsze.
Yyy... Gdzie widzisz problem ? Skoro Cie nie stać, to nie piepsz, że coś jest nie tak


Ein

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 11 grudnia 2004
Posty: 1127
Rejestracja: 11 grudnia 2004

Nieprzeczytany post 25 marca 2012, 16:02

LordJuve pisze:Szczerze? Gdy patrzę na NOWE samochody to zwracam uwagę przede wszystkim na ekonomiczną stronę ich potencjalnego zakupu. Srry, ale mając świadomość, że muszę codziennie przedzierać się przez miejską dżunglę, walczyć o miejsce postojowe i liczyć spalone w korkach litry, nie mogę inaczej postąpić.
Pewnie też bym patrzył na ekonomię jakbym miał teraz samochód kupić. Dlatego pewnie też w wakacje odkupię Astrę (benz.) '02 rocznik, bo po prostu mnie nie stać żeby wyżyć z budżetu studenta.
LordJuve pisze:Prawda jest taka, że nowe samochody nie mają tego czegoś, pewnej wartości symbolicznej, sentymentalnej, takiej jak te:

Lancia Delta Evo vs BMW M3 - takim samochodom wybacza się spalanie, niedzisiejszy wygląd czy brak klimy, o takich samochodach warto marzyć.:)
Nowe też będą miały tę wartość sentymentalną, symboliczną itp., w czasach kiedy już będziesz fizycznie dziadkiem. :P


Poza tym. Odnosząc się jeszcze do poprzedniego Twojego posta, to sorry, ale gdybym miał wybierać i wyrabiać sobie ocenę o danej marce na podstawie czytelników Bilda czy głosowania brytoli, to już teraz mógłbym sobie kupić przyjazną dla środowiska Fabię czy jakiś inny mały, słodziaszny samochodzik do jazdy miejskiej.

Kolejna sprawa, to fakt, że ile % kierowców to posiadacze BMW/Audi/Merca, a ile Toyoty, Fiata, Renault, Forda. Przytłaczająca większość jest po drugiej stronie barykady więc dlaczego nie dziwi mnie fakt, że średniacy bądź posiadacze typowo użytkowych aut wychwalają je pod niebiosa :think:


dawid1897

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 22 lutego 2008
Posty: 1218
Rejestracja: 22 lutego 2008
Podziekował: 1 raz

Nieprzeczytany post 25 marca 2012, 17:49

Ein pisze:Poza tym. Odnosząc się jeszcze do poprzedniego Twojego posta, to sorry, ale gdybym miał wybierać i wyrabiać sobie ocenę o danej marce na podstawie czytelników Bilda czy głosowania brytoli, to już teraz mógłbym sobie kupić przyjazną dla środowiska Fabię czy jakiś inny mały, słodziaszny samochodzik do jazdy miejskiej.
To na podstawie czego sobie wyrobiłeś taką opinię?
Ein pisze:Kupcie opla, fiata, lancie, forda i dopiero wtedy mówcie o 'awaryjności', 'kosztach', etc :wink:

Poza tym gadanie, że Audi jest lepsze to :lol:
Miałeś te samochody? Czy ktoś Ci kiedyś powiedział...
ein pisze:Kolejna sprawa, to fakt, że ile % kierowców to posiadacze BMW/Audi/Merca, a ile Toyoty, Fiata, Renault, Forda. Przytłaczająca większość jest po drugiej stronie barykady więc dlaczego nie dziwi mnie fakt, że średniacy bądź posiadacze typowo użytkowych aut wychwalają je pod niebiosa :think:
Gdyby były takie gówniane to by nie wychwalali. Chwalić swoje to jeszcze nie jest źle, ale obsrywać coś czego nigdy nie miałeś jest głupie i tyle.
Ostatnio zmieniony 25 marca 2012, 17:53 przez dawid1897, łącznie zmieniany 1 raz.


FORZA JUVE!!!
LordJuve

Juventino
Juventino
Rejestracja: 26 maja 2005
Posty: 3426
Rejestracja: 26 maja 2005

Nieprzeczytany post 25 marca 2012, 17:53

Ein pisze: Nowe też będą miały tę wartość sentymentalną, symboliczną itp., w czasach kiedy już będziesz fizycznie dziadkiem. :P
Zwykła kolej rzeczy...jakbym miał patrzeć z perspektywy +50 lat to wiesz co: nie mógłbym nic powiedzieć. Jaki ma sens odwoływanie się do tego co będzie za nlat skoro dyskutuje się o tym co jest teraz i było?
Hm, może nigdy nie zostanę dziadkiem bo:
- uderzy w nas meteor w 2036,
- dojdzie do III WŚ,
- ogromny wybuch słoneczny zniszczy naszą cywilizację i zostanę zabity,
- zginę z dużo bardziej prozaicznego powodu.

Hm a może będę żył w świecie niczym z filmu Droga czy Fallouta i samochody nabiorą nowego, odmiennego od dzisiejszego, znaczenia?
Ein pisze: Poza tym. Odnosząc się jeszcze do poprzedniego Twojego posta, to sorry, ale gdybym miał wybierać i wyrabiać sobie ocenę o danej marce na podstawie czytelników Bilda czy głosowania brytoli, to już teraz mógłbym sobie kupić przyjazną dla środowiska Fabię czy jakiś inny mały, słodziaszny samochodzik do jazdy miejskiej.
Czy Ty nie pojmujesz, że wszelkie badania AutoBild, TUV, DEKRA itp. to badania NIEMIECKIE? Kto ma wiedzieć więcej o NIEMIECKICH autach jak nie SPECJALIŚCI z AutoBild oraz NIEMIECCY kierowcy?

Akurat to o czym TY napisałeś powyżej odnosi się do TRENDÓW a nie sytuacji z ostatnich kilku lat, której dotyczyło kilka linków z mojej wcześniejszej wypowiedzi.
TRENDY a opinia o marce to kompletnie różne kwestie. Natomiast ja mam wrażenie, że wśród polskich kierowców od wielu lat (mw. od PRLu) panuje złudny pogląd (i masa stereotypów) i trend jakoby niemieckie auta były nieskazitelną czołówką światowej motoryzacji.

Sytuacja często się zmienia...niestety, ale wielu naszych kierowców jest jak beton: twarda w zmianie podejścia.
Ein pisze: Kolejna sprawa, to fakt, że ile % kierowców to posiadacze BMW/Audi/Merca, a ile Toyoty, Fiata, Renault, Forda. Przytłaczająca większość jest po drugiej stronie barykady więc dlaczego nie dziwi mnie fakt, że średniacy bądź posiadacze typowo użytkowych aut wychwalają je pod niebiosa :think:
Co to pieprzysz? Po pierwsze: spora liczba tych "drugich" działa na ich niekorzyść bo łatwiej znaleźć usterki w MASIE UŻYTKOWYCH aut aniżeli w drogich i stosunkowo nielicznych produktach takich "tuzów" jak Merol, Audi czy BMW. Natomiast badania niezawodności poszczególnych marek pokazują, że te UŻYTKOWE (i dużo tańsze) samochody są coraz lepiej wykonane. Dodatkowo: wysoki segment i ogromna cena wcale nie oznaczają niezawodności (to do zwolenników i posiadaczy segmentu premium takich marek jak Merol, BMW czy Audi).


Ein

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 11 grudnia 2004
Posty: 1127
Rejestracja: 11 grudnia 2004

Nieprzeczytany post 25 marca 2012, 18:53

dawid91 pisze:1)To na podstawie czego sobie wyrobiłeś taką opinię?


2)Miałeś te samochody? Czy ktoś Ci kiedyś powiedział...

3)Gdyby były takie ### to by nie wychwalali. Chwalić swoje to jeszcze nie jest źle, ale obsrywać coś czego nigdy nie miałeś jest głupie i tyle.
1) opinii ludzi, których znam/mechaników/własnym doświadczeniu oraz komentarzach innych osób, które mogę w jakimś % zweryfikować.

2) opla/forda mam w rodzinie (używam), lancie akurat z przypadku wrzuciłem :P fiata rodzina miała.

3) o coś innego mi chodziło, ale już nie chce mi się rozpisywać.

A odnośnie LordaJuve :

1) rozumiem fakt jarania się starymi autami, sam bym sobie chętnie pojeździł Fordem z początku istnienia żeby zobaczyć jak to wygląda, ale zarzucanie nowym samochodom, że nie mają jakiś metafizycznych cech, które uzyskują po czasie, to idiotyzm.

2) nie zarzucałem nic tym badaniom ( czytaj dokładnie, bo nie wiem dlaczego, ale starasz mi się coś wmówić, czego nie napisałem :roll: ) A to, że w Polsce i na świecie panuje taka opinia, to raczej z tzw. dupy się nie wzięło, tylko z dobrego wykonania aut przez wiele lat. I o ile jestem w stanie zgodzić się, że np. coraz więcej pozytywnych relacji Fiat zbiera, a azjatyckie samochody coraz częściej prześcigają samochody europejskie, tak na prawdę cud by musiał się stać żebym zaczął doceniać francuskie samochody.

Na trzecią część posta LJ odpowiem później, bo czas mnie goni niestety.


Castiel

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 24 maja 2010
Posty: 2338
Rejestracja: 24 maja 2010

Nieprzeczytany post 26 maja 2012, 03:04

Ma ktoś z was czy miał Audi A3 2.0 TDI 170KM? Potrzebuje wiarygodnych opinii na temat tego samochodu.


FalsoVero

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 maja 2008
Posty: 754
Rejestracja: 17 maja 2008

Nieprzeczytany post 27 maja 2012, 19:17

Castiel pisze:Ma ktoś z was czy miał Audi A3 2.0 TDI 170KM? Potrzebuje wiarygodnych opinii na temat tego samochodu.
Znajomy miał póki nie przesiadł się w A6. Chwalił sobie, jeździł dłuższy czas i nie miał problemów jeżeli chodzi o awaryjność. Dynamiczne, piekielnie szybkie(mała masa) i ekonomiczne przy normalnej nodze.


Ein za dużo się nasłuchałeś o awaryjnościach Forda, Opla itd. Oczywiście początek lat 90. Ale teraz? To w ogóle inna bajka


"A ten muchy łapał ten Badstuber hehehe"-Jacek Gmoch 28.06.2012
Kuben

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 19 marca 2006
Posty: 694
Rejestracja: 19 marca 2006

Nieprzeczytany post 02 sierpnia 2012, 10:45

Odświeżając nieco temat trafiłem na ciekawy filmik prezentujący 'umiejętności' flagowego modelu samochodu naszego głównego sponsora.

No, thanks :prochno:


Fiat 126p - Prawie jak Bugatti
Pegasus - Prawie jak PlayStation
Barcelona, ManU, inter... - Prawie jak Juventus
Skibil

Redaktor
Redaktor
Awatar użytkownika
Rejestracja: 27 czerwca 2007
Posty: 1215
Rejestracja: 27 czerwca 2007

Nieprzeczytany post 02 sierpnia 2012, 11:55

Test łosia przeprowadza się w ściśle określonych regułach - Szwedzi tego nie zrobili. W takim "teście" każdy SUV/terenówka by się wywróciła albo chociaż straciła przyczepność wszystkich kół. Amerykanie i Niemcy też sprawdzali ten samochód i tam już nie było takich problemów. Po za tym, który idiota wymyślił, żeby taki test robić przy maksymalnie podniesionym zawieszeniu? Szukanie sensacji na siłę bo Volvo się nie sprzedaje...


Bobeknaklo

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 11 lutego 2007
Posty: 862
Rejestracja: 11 lutego 2007

Nieprzeczytany post 09 sierpnia 2012, 12:05

A3 bym jeszcze kupił. Dobrze się zbiera taki 2 litrowy.
Ogólnie to a3, 4a, a6, tt a także m.in passat jeżdzą na tym samym zawieszeniu, mowa oczywiście o przystępnych, 'normalnych' silnikach. Do a4 bym kupił, ale od a6 z 2.0 lub 2.5 litrowym silnikiem to trzymam się z daleka. To samo z TT, które jest w zamyśle (chyba) sportowym samochodem a dostaje zawieszenie od a3, A tym bardziej od nowych, gdzie jeszcze jest wrzucone quattro, a to kolejne kilogramy. Więc kończymy z ważącym grubo ponad 1600 kg klocem, który dodatkowo nie skręca na zakrętach z racji silnika przed przednią osią i zawieszeniem z hatchbacka. Tak więc jazde takim a6 z małym silnikiem można porównać w komforcie jazdy i płynności do czołgu. Co innego np 3 litrowy silnik który ma już lepsze zawieszenie i różnice można odczuć od razu.


Castiel

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 24 maja 2010
Posty: 2338
Rejestracja: 24 maja 2010

Nieprzeczytany post 28 sierpnia 2012, 01:08

Jeździł ktoś z Was Audi TT?


tanhayi

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 24 lipca 2007
Posty: 319
Rejestracja: 24 lipca 2007

Nieprzeczytany post 31 sierpnia 2012, 20:56

Ja.

Jechałem wersją 180 konną, pędzić pędzi. Ciekawy wygląd w środku dobrze się prowadzi, krótkie biegi. Auto dla szalonych kobiet jeśli o mnie chodzi. Za te pieniądze wolę np Cupre.


ODPOWIEDZ