regulamin-forum

Drogi użytkowniku! Witamy na forum JuvePoland.com, największej platformie dyskusyjnej fanów Juventusu w Polsce.

Nasze forum to dom dla wszystkich kibiców Starej Damy ale nie tylko, mamy wielu zarejestrowanych użytkowników, którzy są kibicami innych klubów niż Juventus, poznasz ich dzięki odpowiedniej randze pod nickiem. Kibice Juventusu swoją rangę otrzymują tuż po rejestracji, jeśli jesteś kibicem innej drużyny, poproś moderatora o zmianę.

Na forum, jak w rzeczywistości, obowiązują wszelkie zasady ogólnie przyjętej kultury w kontaktach międzyludzkich, szanujemy nawzajem zarówno siebie jak i poglądy innych, nawet jeśli nie zawsze są one zgodne z naszymi. Pamiętaj o tym, wszelkie przejawy braku kultury w postach będą karane przez naszych moderatorów. Moderatorzy nie są jednak złymi policjantami, którzy szukają tylko użytkowników, by wlepić im ostrzeżenie czy bana. Pracownicy forum są tutaj od tego, by Wam pomagać, jeśli więc macie z czymś problem lub czegoś nie wiecie, zgłoście się do moderacji a z pewnością zostaniecie wysłuchani. Podobnie jeśli otrzymacie ostrzeżenie, moderator z pewnością wyjaśni o co chodzi i np. po edycji Waszego posta usunie napomnienie.

Mamy nadzieję, że czas spędzony na forum JuvePoland będzie dla Was czasem miło i owocnie spędzonym.


1. Konta
a) Założenie konta na naszym forum jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia nikogo z obowiązku jego przestrzegania.
b) Konsekwencją wykrycia wielu kont tego samego użytkownika będzie nałożenie bana na wszystkie konta.
c) Podpisy powinny mieć, co najwyżej 8 linijek (wolna linia jest także liczona), a obrazki w podpisach nie mogą przekraczać 550 pixeli szerokości i 200 pixeli wysokości i rozmiarów 80KB. Jeśli w podpisie jest parę obrazków suma ich wysokości, szerokości i rozmiaru nie może przekraczać w/w wartości.

2. Tematy, posty i komentarze
a) Przed założeniem nowego tematu upewnij się, czy podobny/taki sam jeszcze nie istnieje. Do tego celu służy opcja "Szukaj".
Ponadto pamiętaj, by był on związany z tematyką pokoju w jakim chcesz go założyć. Jeśli taki nie istnieje załóż temat w pokoju o tematyce najbardziej zbliżonej. Jeśli dalej nie jesteś pewien spytaj o rade moderatora/admina.
b) Przy cytowaniu informacji z innych portali należy podawać DOKŁADNY ODNOŚNIK aby forumowicze i administatorzy mogli sprawdzić jej wiarygodność.
c) Pisząc posta staraj się zachować poprawność języka polskiego z zachowaniem zasad ortografii i interpunkcji.
d) Zabronione jest używanie wulgaryzmów i słów potocznie uważanych za obraźliwe (nawet jeśli część wyrazu zostanie zastąpiona *** czy ^^^ lub innymi tego typu znakami Np.: Ku***), a także w nadmiarze: Caps Locka, pogrubienia, kursywy, podkreśleń, kolorów i emotikonów.
e) Odpisuj konkretnie na dany temat. Wypowiedzi, które nie mają nic wspólnego z założonym tematem będą usuwane, a ich autorzy karani kartkami.
f) Należy pamiętać o tym, że w dyskusji atakujemy poglądy, a nie ich autora! Staraj się zachować granicę pomiędzy krytyką a obrażaniem. Wszelkie sprawy dotyczące dwóch osób należy załatwiać za pomocą Prywatnych Wiadomości.
g) Wszelkie przejawy rasizmu klubowego (przekręcanie nazw klubów, nazwisk, obraźliwe avatary czy podpisy, znieważanie klubów i ich piłkarzy, działaczy oraz kibiców) będą bezwzględnie karane.
h) By zwiększyć przejrzystość postów korzystaj z opcji "cytuj". Natomiast jeśli chcesz coś dodać do swojego posta użyj opcji "zmień", a nie umieszczaj kolejnej wypowiedzi pod właśnie dodaną.
i) Pisanie postów nie wnoszących nic do dyskusji będzie karane żółtą kartką.
j) ZABRONIONE jest umieszczanie obrazków w wypowiedziach, które przekraczają rozmiary 800x600 pixeli i 500KB.
k) ZABRONIONE jest umieszczanie materiałów i linków do stron pornograficznych lub takich, które mogłyby urazić czyjeś uczucia bądź wywołać zniesmaczenie forumowiczów, bez zaznaczenia, że pod wskazanym adresem można trafić na w/w treści.
l) ZABRONIONE jest umieszczanie informacji dotyczących zarabiania przez internet oraz powszechnie uważanych za spam.
m) ZABRONIONE jest umieszczanie informacji, w których podawane są linki do nielegalnego oprogramowania.


3. Kary
a) Jeśli ktoś złamie regulamin dostanie żółtą kartkę, która obowiązywać będzie przez kolejne 30 dni (chyba, że zaznaczono inaczej) od momentu jej otrzymania. Osoba sama musi się zgłosić do moderatora/admina z prośbą o usunięcie tej kartki.
* Obecnie można otrzymać 2 żółte kartki bez poważniejszych konsekwencji.
b) Kolejne wykroczenie będzie karane 10-cio dniowym banem. Osoba zbanowana sama musi się zgłosić po 10 dniach do moderatora/admina z prośbą o ściągnięcie bana.
c) W specyficznych przypadkach kartka/ban może być założony natychmiastowo i bezterminowo.
d) Zwracanie uwagi użytkownikom łamiącym zasady należy do zadań moderatorów.
Jeśli uważasz, ze jakiś post/temat/podpis/avatar jest niezgodny z regulaminem i powinni zając się nim moderatorzy/admini to wciśnij niebieską karteczkę lub napisz PW.
e) Jeśli założysz temat, bądź napiszesz wypowiedz, która łamie regulamin i chcesz aby została wymazana zgłoś to adminowi lub moderatorowi. W tym przypadku kara ci nie grozi.

4. Cały regulamin dotyczy także prywatnych wiadomości na forum oraz wypowiedzi i zachowań przy komentowaniu na stronie.