Wiedźmin 3: Dziki Gon
- Marat87
- Juventino
- Rejestracja: 17 maja 2011
- Posty: 2475
- Rejestracja: 17 maja 2011
Owszem, może to być też Bremervoord, co by się w sumie zgadzało, bo wg. mapy Orteliusa:
http://img3.wikia.nocookie.net/__cb2013 ... eliusa.jpg
jest dosyć blisko Novigradu który będzie na 100%.
Ale z drugiej strony ta cała ziemia niczyja, musi być gdzieś pomędzy Cintrą a Novigradem ( a raczej coś powyżej Brokilonu, bo tego raczej nie będzie, choć do ostatniego trailera pojawił się utwór zatytułowany ladies of the woods... ), wiec Temeria z Wyzimą by się łapała. No cóż, pożyjemy, zobaczymy.
Swoją drogą te Odmęty to jak nic kalka Bremervoord i tu i tam ślub ( w Odmętach nie doszło do niego ) i tu i tam Vodyanoi zaczynają atakować ludzi, no i podwodne miasto.
PS: Fajnie byłoby się przepłynąć na głębinę Sedny, skoro już tak blisko do Skellige. Choć skoro Vilgefortz nie żyje, to i może wiedźmiński trójkąt bermudzki zniknął.
EDIT: czy to wam nie przypomina wieży maga z wyzimskich bagien w jedynce?
http://img3.wikia.nocookie.net/__cb2013 ... eliusa.jpg
jest dosyć blisko Novigradu który będzie na 100%.
Ale z drugiej strony ta cała ziemia niczyja, musi być gdzieś pomędzy Cintrą a Novigradem ( a raczej coś powyżej Brokilonu, bo tego raczej nie będzie, choć do ostatniego trailera pojawił się utwór zatytułowany ladies of the woods... ), wiec Temeria z Wyzimą by się łapała. No cóż, pożyjemy, zobaczymy.
Swoją drogą te Odmęty to jak nic kalka Bremervoord i tu i tam ślub ( w Odmętach nie doszło do niego ) i tu i tam Vodyanoi zaczynają atakować ludzi, no i podwodne miasto.
PS: Fajnie byłoby się przepłynąć na głębinę Sedny, skoro już tak blisko do Skellige. Choć skoro Vilgefortz nie żyje, to i może wiedźmiński trójkąt bermudzki zniknął.
EDIT: czy to wam nie przypomina wieży maga z wyzimskich bagien w jedynce?
- Marat87
- Juventino
- Rejestracja: 17 maja 2011
- Posty: 2475
- Rejestracja: 17 maja 2011
Kolejny gameplay, ty razem eksploracja Novigradu. Na pierwszy rzut oka wygląda na spore miasto, czego brakowało mi w TESach, gdzie miasta wyglądały na malutkie.
EDIT: I następny, jadą ostro ostatnimi dniami z informacjami
PS: Swoją drogą Dijkstra wspomina o mieście Velen ( Gors Velen ), więc można przypuszczać, że będzie to kolejne miasto w grze ( a obok niego Thanedd i wieża mewy ).
- Mehehehe
- Juventino
- Rejestracja: 09 stycznia 2013
- Posty: 1680
- Rejestracja: 09 stycznia 2013
https://www.youtube.com/watch?v=tuPEam_Jt4I
Kawałek jednej z misji z W3. Bardzo podoba mi się animacja wieśniaka tnącego mięso tasakiem - jak tasak się zacina w tym mięsie i musi go oswobodzić, a nie robię jak drwal drewno.
Kawałek jednej z misji z W3. Bardzo podoba mi się animacja wieśniaka tnącego mięso tasakiem - jak tasak się zacina w tym mięsie i musi go oswobodzić, a nie robię jak drwal drewno.
- Marat87
- Juventino
- Rejestracja: 17 maja 2011
- Posty: 2475
- Rejestracja: 17 maja 2011
Tym razem 35 minut gamplay'a. Większość już znana, ale w końcu dowiadujemy się czegoś o Ciri ( co było celem questa ).
I posklejana przez kogoś mapa. Wygląda na to, że Wyzimy raczej nie będzię ( chyba, że jako lokacja ukryta, wykorzystana w jakimś quescie typu spotkanie z cesarzem ). Novigrad będzie pewnie jedynym większym miastem + pewnie coś na Skellige. Może się jeszcze Oxenfurt trafi. Trochę szkoda, bo liczyłem na coś więcej.
http://a.pomf.se/ppbgui.jpg
- jarmel
- Redaktor
- Rejestracja: 25 lutego 2006
- Posty: 3246
- Rejestracja: 25 lutego 2006
Ano też mam takie wrażenie. O ile te wcześniejsze trailery itp były po prostu świetne tak to średnio mi się podoba.Marat87 pisze:
Intro jakie pojawi się w grze. Jak dla mnie jakoś dupy nie urywa, ale ujdzie w tłoku.
#AllegriOut
- Marat87
- Juventino
- Rejestracja: 17 maja 2011
- Posty: 2475
- Rejestracja: 17 maja 2011
Z jednej strony mamy ujawnienie początku fabuły, Geralt szuka Yenefer wraz z Vesemirem. Pytanie, czy będziemy kontynuować te poszukiwania? Jest tam żołnierz ( zderza się w Yen ), którego Geralt załatwia w filmiku Killing Monsters. Swoją drogą w Sword of Destiny geralt walczy z gonem najprawdopodobniej w Kaer Morhen ( dociekliwi fani dostrzegli charakterystyczną zamkową studnie ). Wiemy, że w grze mają być lokacje których nie będzie na otwartej mapie ( Kaer Morhen na pewno, spekuluje się o Wyzimie ). Prolog pewnie będzie w KM. Geralt spotka gon, pokona go z innymi wiedźminami ( liczę na Letho, ja go nie zabijałem w dwójce ) i wyruszy szukać Yen, by wspólnie mogli pomóc Ciri? Fajnie by się to kleiło.
EDIT: Info od jednego z dociekliwych:
Według Eurogamera Yennefer wysłała do Geralta list z prośbą o spotkanie w wiosce leżącej niedaleko Wyzimy. To co oglądamy w intrze, to wydarzenia które uniemożliwiły spotkanie czarodziejki z wiedźminem...
EDIT: Info od jednego z dociekliwych:
Według Eurogamera Yennefer wysłała do Geralta list z prośbą o spotkanie w wiosce leżącej niedaleko Wyzimy. To co oglądamy w intrze, to wydarzenia które uniemożliwiły spotkanie czarodziejki z wiedźminem...
- yanquez
- Juventino
- Rejestracja: 09 grudnia 2004
- Posty: 2131
- Rejestracja: 09 grudnia 2004
http://www.gram.pl/news/2014/10/27/30-m ... -gon.shtml
Znany gameplay,ale za to w naszej ojczystej mowie... Jak zwykle wersja GENIALNA! Świetny Rozenek, świetny Dijkstra i oczywiście fenomenalna gawiedź porozrzucana po całym świecie...
Tylko ta mapa mnie denerwuje... To wreszcie będzie otwarty świat jak w Skyrimie, czy lokacyjny jak w W1?
Znany gameplay,ale za to w naszej ojczystej mowie... Jak zwykle wersja GENIALNA! Świetny Rozenek, świetny Dijkstra i oczywiście fenomenalna gawiedź porozrzucana po całym świecie...
Tylko ta mapa mnie denerwuje... To wreszcie będzie otwarty świat jak w Skyrimie, czy lokacyjny jak w W1?
- LordJuve
- Juventino
- Rejestracja: 26 maja 2005
- Posty: 4162
- Rejestracja: 26 maja 2005
'yanquez pisze:http://www.gram.pl/news/2014/10/27/30-m ... -gon.shtml
Znany gameplay,ale za to w naszej ojczystej mowie... Jak zwykle wersja GENIALNA! Świetny Rozenek, świetny Dijkstra i oczywiście fenomenalna gawiedź porozrzucana po całym świecie...
Tylko ta mapa mnie denerwuje... To wreszcie będzie otwarty świat jak w Skyrimie, czy lokacyjny jak w W1?
No nie wiem, są narzekacze, którzy twierdzą, że jest desynchro dźwięku i animacji mowy... ale pewnie w pełnej wersji będzie to lepiej działać.
Świat będzie otwarty jak w Skyrimie. Od początku będziesz miał dostęp do wszystkich lokacji, ale w niektórych spotkasz przeciwników, z którymi nie dasz sobie rady na niskich poziomach rozwoju postaci.
Twórcy już jakiś czas temu mówili, że pod tym względem wzorem jest dla nich seria Gothic, w której nie było tego durnego level scalingu przeciwników znanego z TESów. Chwała im za to!
- jarmel
- Redaktor
- Rejestracja: 25 lutego 2006
- Posty: 3246
- Rejestracja: 25 lutego 2006
Dokładnie, też jestem przeciwny temu TESowskiemu rozwiązaniu. Zero frajdy kiedy każde lokacje można sobie od razu zwiedzić, mimo że twoja postać jest jeszcze zupełnym leszczem.LordJuve pisze: Twórcy już jakiś czas temu mówili, że pod tym względem wzorem jest dla nich seria Gothic, w której nie było tego durnego level scalingu przeciwników znanego z TESów. Chwała im za to!
#AllegriOut
- LordJuve
- Juventino
- Rejestracja: 26 maja 2005
- Posty: 4162
- Rejestracja: 26 maja 2005
To swoją drogą. Dodałbym jeszcze kwestię realizmu. To nie jest normalne, że od samego początku nasza postać może wejść w każde, dostępne miejsce i nawtykać spotkanym przeciwnikom.jarmel pisze:Dokładnie, też jestem przeciwny temu TESowskiemu rozwiązaniu. Zero frajdy kiedy każde lokacje można sobie od razu zwiedzić, mimo że twoja postać jest jeszcze zupełnym leszczem.LordJuve pisze: Twórcy już jakiś czas temu mówili, że pod tym względem wzorem jest dla nich seria Gothic, w której nie było tego durnego level scalingu przeciwników znanego z TESów. Chwała im za to!
Szczególnie w grach, które opierają się na mechanizmie "od zera do bohatera". W serii Gothic doskonale czuliśmy nasze miejsce: najpierw w Górniczej Dolinie, potem w Khorinis czy wreszcie na kontynencie.
W serii TES spotykamy się natomiast z kompletnie odwrotną sytuacją. To poważna niekonsekwencja.
Jeżeli chodzi o Wiedźmina, tutaj mogą pojawić się pewne zgrzyty. Dlaczego? Ponieważ przewaga tej postaci nad innymi (szczególnie ludźmi) ma uzasadnienie fabularne (to w końcu mutant). Książkowi puryści z pewnością mogą się do tego przyczepić.
Chyba nie było potwora, który podskoczyłby Wilkowi? Natomiast w grach dość często jest tak, że na początku pewne bestie (a niekiedy nawet ludzie) są poza naszym zasięgiem. Przynajmniej na początku.
Cóż, sztuka kompromisu...
- LordJuve
- Juventino
- Rejestracja: 26 maja 2005
- Posty: 4162
- Rejestracja: 26 maja 2005
Ten trailer to kupa, ma być nowy z lepszą grafiką. Na forach pojawił się mega shitstorm.Marat87 pisze:I kolejny trailer:
Gorrrący news: premiera Wieśka 3 przesunięta na dzień 19 maja 2015 roku :!:
Być może potrzbują więcej czasu na optymalizację, bo jak widać zwykłym downgrade nie jest dobrą drogą - za duże oczekiwania ludzie wiążą z tą produkcją, także związane z oprawą audio-wizualną.