Pomoc w wyborze TV

Wszystko co nie związane z Juventusem i sportem. Aktualne wydarzenia ze świata polityki, muzyki i kina.
ODPOWIEDZ
Kubba

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 27 lipca 2006
Posty: 1576
Rejestracja: 27 lipca 2006

Nieprzeczytany post 30 marca 2011, 20:28

Planuje kupić nowy telewizor, ale przez tak ogromny wybór tego typu urządzeń nie wiem jaka opcja dla mnie będzie najlepsza LCD, Plazma, LED czy jeszcze jakieś inne "ustrojstwa" jakie są na rynku. Nie znam się zbytnio na tym, a czytając różne artykuły na ten temat, nie jestem w stanie wybrać który tv będzie najlepszą opcją dla mnie i mojej famili.
Moje "możliwości i parametry oglądania":
:puck: Cena do 3000 tyś zł
:puck: Odległość oglądania 2,5-4,5m
:puck: Tv będzie oglądany przeważnie od godzin popołudniowych do wieczornych/nocnych.
:puck: Przewaga filmów akcji, no i oczywiście sport :-D
:puck: 40" - wzwyż

Bardzo proszę o pomoc/rady :wink:


Maku

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 06 kwietnia 2010
Posty: 549
Rejestracja: 06 kwietnia 2010

Nieprzeczytany post 30 marca 2011, 20:47

ja mam Samsunga LE40C650 i jestem z niego zadowolony, również w Internecie są dobre opinie o tym TV, cena też przystępna, jego zaletą jest właśnie stosunek jakości do ceny, warto zaznaczyć że posiada wejście USB, przez które można bez problemu oglądać filmy :-D
zdecydowanie polecam


bendzamin

Redaktor
Redaktor
Awatar użytkownika
Rejestracja: 18 kwietnia 2009
Posty: 4225
Rejestracja: 18 kwietnia 2009

Nieprzeczytany post 30 marca 2011, 21:23

Mam nizszy model (bez internetu, matryca z tego co mi wiadomo ta sama) tego Samsunga, o ktorym mowi kolega wyzej - LE40C630. Mial byc C650, ale byl brany w euro na raty i trzeba bylo wybierac z tego co bylo na sklepie.