Niepełna paczka z Juventus Store Online
- Malwurf
- Juventino
- Rejestracja: 06 lipca 2009
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 lipca 2009
Cześć wszystkim, czy jest ktoś w stanie pomóc mi z reklamacją zamówienia z Juventus Store? Zamówiłem online kilka rzeczy, przyszła do mnie paczka kurierem jednak bez jednego przedmiotu, który w chwili zakupu był dostępny. Zapłaciłem za wszystkie zakupione przedmioty.
Oczywiście napisałem maila opisującego problem na adres store-support@juventus.com ale po 4 dniach brak odpowiedzi.
Oczywiście napisałem maila opisującego problem na adres store-support@juventus.com ale po 4 dniach brak odpowiedzi.
Krecik®
- Deba
- Juventino
- Rejestracja: 22 sierpnia 2007
- Posty: 36
- Rejestracja: 22 sierpnia 2007
A czy ten przedmiot jest już niedostępny? Ostatnio na allegro kupiłem coś, dostałem paczkę bez tego, produkt już w tym czasie był niedostępny napisałem reklamację i dostałem zwrot pieniędzy na konto.
Edit: Teraz dopiero zauważyłem, że post z 17.11. I jak sprawa się skończyła?
Edit: Teraz dopiero zauważyłem, że post z 17.11. I jak sprawa się skończyła?