[Zlot 2012] Informacje ogólne
- juveluck
- Juventino
- Rejestracja: 05 marca 2003
- Posty: 7037
- Rejestracja: 05 marca 2003
Pamiętam, że poruszalismy ten temat, nie pamiętałem szczegółów. Jestem oczywiście za. Warto zaznaczyć, że ewentualne pozostałości z "funduszu szkodowego" zostaną przeznaczone na jakiś cel.Martin pisze:Rok temu była mowa o tym, aby przed zlotem każdy wpłacił 10-15 pln na ewentualne szkody. Jeśli jakieś by się zdarzyły to pokrywamy je najpierw z tych pieniędzy. Jeśli szkód by nie było albo w funduszu szkodowym cos by zostało kasa jest zwracana uczestnikom. No bo że szkody będą to wiadomo. Z jakiej kasy mamy to pokrywać. Teoretycznie może to by ludzi ustrzegło przed totalną ###ą jaka może mieć miejsce z okazji 10 zlotu.juveluck pisze:To znaczy?Martin pisze:Przypominam o wkładzie szkodowym.
FINO ALLA FINE, FORZA JUVENTUS !!!
- bblackk
- Juventino
- Rejestracja: 27 października 2003
- Posty: 2099
- Rejestracja: 27 października 2003
Byłem na tej wyspie i wiem, że ośrodki są mniej więcej takiej, że zajęlibyśmy cały, zakładając że cały byłby wolny. Ośrodki nie oferują gradu atrakcji, a problemem na pewno byłby brak boiska lokalnego - przynajmniej kiedyś żadnego do piłki nożnej nie było. Oczywiście kajaki, łódki, rowery, kąpieliska, barki, czy miejsca na ognisko są. Jak z miejscami w domkach, to zadzwonię i powiem, czy w ogóle możemy brać wyspę pod uwagę.
- juveluck
- Juventino
- Rejestracja: 05 marca 2003
- Posty: 7037
- Rejestracja: 05 marca 2003
Jakieś konkretne ośrodki, ceny? Gdzie boisko jeżeli nie na ośrodku, sklepy bary itp itd. Polbos wie co nam potrzebne, możesz się z nim skontaktować i przedstawić konkrety, bo na razie rzucasz samymi ogólnikami.bblackk pisze:Byłem na tej wyspie i wiem, że ośrodki są mniej więcej takiej, że zajęlibyśmy cały, zakładając że cały byłby wolny. Ośrodki nie oferują gradu atrakcji, a problemem na pewno byłby brak boiska lokalnego - przynajmniej kiedyś żadnego do piłki nożnej nie było. Oczywiście kajaki, łódki, rowery, kąpieliska, barki, czy miejsca na ognisko są. Jak z miejscami w domkach, to zadzwonię i powiem, czy w ogóle możemy brać wyspę pod uwagę.
Telefon na pewno masz na stronie, jak zadzwonisz to daj znać, co ustaliłeś.Martin pisze:Czy ta Wawrzkowizna ma jeszcze wolne miejsca? Mamy koniec marca, więc warto chyba tam zadzwonić i zrobić rezerwację.
Bo oczywiście nastawiamy się na ten ośrodek, jest dobry. Chyba, że bblackk w ostatniej chwili wyciagnie coś z kapelusza.
FINO ALLA FINE, FORZA JUVENTUS !!!
- Martin
- Juventino
- Rejestracja: 07 października 2002
- Posty: 8792
- Rejestracja: 07 października 2002
pliku z fotkami z Wawrzkowizny nie ściągałem, a teraz go już nie ma na serwerze wyslijto. Czy ktoś to może mi zarzucić na maila. W ciemno raczej nie chciałbym tam dzwonić.
Log in: 15.12.1997
Log out: 31.03.2013
Log out: 31.03.2013
- juveluck
- Juventino
- Rejestracja: 05 marca 2003
- Posty: 7037
- Rejestracja: 05 marca 2003
Dlaczego w ciemno. Każdy ocenił, że to dobry ośrodek.
Co z grafikami?! Kiedy mogę się ich spodziewać? Można by już ze wszystkim ruszyć na poważnie. News z miejscem po potwierdzeniu terminu oczywiści i w pierwszej kolejności news z datą. Jednak nie ma nawet głupiego obrazka do newsa...
Co z grafikami?! Kiedy mogę się ich spodziewać? Można by już ze wszystkim ruszyć na poważnie. News z miejscem po potwierdzeniu terminu oczywiści i w pierwszej kolejności news z datą. Jednak nie ma nawet głupiego obrazka do newsa...
FINO ALLA FINE, FORZA JUVENTUS !!!
- juveluck
- Juventino
- Rejestracja: 05 marca 2003
- Posty: 7037
- Rejestracja: 05 marca 2003
MARTIN ponawiam zapytanie?juveluck pisze: Co z grafikami?! Kiedy mogę się ich spodziewać? Można by już ze wszystkim ruszyć na poważnie. News z miejscem po potwierdzeniu terminu oczywiści i w pierwszej kolejności news z datą. Jednak nie ma nawet głupiego obrazka do newsa...
FINO ALLA FINE, FORZA JUVENTUS !!!
- Martin
- Juventino
- Rejestracja: 07 października 2002
- Posty: 8792
- Rejestracja: 07 października 2002
Wstępna rezerwacja zrobiona. Zapisy możemy zaczynać w poniedziałek. Do tego czasu zrobię kalkulację, a Behemot przygotuje grafikę. W sumie newsa o terminie można już puścić... aaa zapomniałem. nie ma komu.
Log in: 15.12.1997
Log out: 31.03.2013
Log out: 31.03.2013
- M.
- Juventino
- Rejestracja: 26 lipca 2004
- Posty: 2167
- Rejestracja: 26 lipca 2004
Martin pisze:Wstępna rezerwacja zrobiona. Zapisy możemy zaczynać w poniedziałek. Do tego czasu zrobię kalkulację, a Behemot przygotuje grafikę. W sumie newsa o terminie można już puścić... aaa zapomniałem. nie ma komu.
Wstępna wycena ośrodka Wawrzkowizna (dla 80 osób):
- nocleg: średnio 50 zł/dobę
- sala konferencyjna na walne: sala średnia, wynajem minimum na 4 godziny, zniżka 30%, cena 100 zł za godzinę - 280 zł przez 80 osób: 3,5 zł
- sala restauracyjna na kolację: wynajem minimum na 4 godziny (myślę, że tyle wystarczy, dalsze biesiadowanie można przenieść w miejsca nie objęte dalszą opłatą), zniżka 30%, cena 240 zł za godzinę - 672 zł przez 80 osób: 8,4 zł
- kolacja: zakładam 40 zł za osobę
- wynajem kajaków na zawody: zakładam 300 zł na 80 osób=3,75 zł
- ognisko dla grupy ponad 50 osobowej: brak dokładnej informacji w cenniku, zakładam 500 zł na 80 osób: 6,25 zł
- wynajem boiska na turniej: 300 zł/godzina*8 godzin=2400 zł/80 osób=30 zł
Podsumowując:
- dla osoby uczestniczącej przez cały wyjazd (4 noclegi) z kolacją: 292 zł
- dla osoby uczestniczącej przez cały wyjazd (4 noclegi) bez kolacji: 252 zł
Największe wątpliwości budzi wynajem boiska (300 zł/h) i sal (konferencyjna i restauracyjna) - ceny brałem z ich strony z uwzględnieniem podanych tam zniżek, ale tak czy siak to naprawdę sporo.
:roll:
- Martin
- Juventino
- Rejestracja: 07 października 2002
- Posty: 8792
- Rejestracja: 07 października 2002
To co napisał Diego trzeba będzie zweryfikować, bo otrzymałem od nich wstępny kosztorys. Jak się zapoznam dam znać. Tymczasem dzisiaj idzie info o terminie zlotu. Czy ktoś jeszcze chce coś dodać?
Log in: 15.12.1997
Log out: 31.03.2013
Log out: 31.03.2013
- Martin
- Juventino
- Rejestracja: 07 października 2002
- Posty: 8792
- Rejestracja: 07 października 2002
Ok, parę rzeczy związanych ze zlotem.
1. dobrze by było aby przy kalkulacjach i obliczeniach brał udział nowy skarbnik. Na razie jest propozycja poliego, ale poza propozycją nic się nie pojawiło.
2. Mi się osobiście nie chce angażować w jakieś konkursy, atrakcje bo kupa roboty przy tym a zainteresowanie zerowe. Wszyscy i tak przyjadą na zlot aby się napić. Zresztą widać było to na ostatnim gdzie największe zainteresowanie było przy rzutach karnych a potem wielkie zmuszanie do czegokolwiek. Pominę fakt przygotowań do konkursów zręcznościowych.
3. Kalkulacja czyli to co najważniejsze. Zanim podam konkretne wartości proponuję aby każdy bez względu na warunki zakwaterowania płacił taką samą kwotę. O wiele prostsze jest zwracanie nadwyżek niż przydzielanie ludzi do konkretnego domku i potem wysłuchiwanie, że ktoś płacił więcej a dostał inny domek niż chciał. Jeśli komuś ostatecznie będzie się należała zniżka dostanie ją po zlocie.
Co do samej kalkulacji. Ten zlot jeśli dobrze liczę (na razie) kosztować nas będzie 15 tysięcy (dla porównania budżet na zeszłoroczny oscylował około 9-9,5 tysięcy. Skąd ta różnica. Na razie z ceny domków. Nocleg nie wyszedł średnio 50 zyla na dobę tylko około 70 pln. Nie wiem skąd M. wziął te kwoty. Najtańszy domek 35 pln za osobodobę. Najdroższy - 95 pln za osobodobę.
Czyli za same domki musimy zapłacić 13.000 PLN. Przy 72 osobach.
DO tego dochodzą stałe koszta jak:
Ubezpieczenie ok 800 pln
Medale ok 100 pln
Woda na turniej ok 150 pln
Zaopatrzenie na ognisko ok 350 pln
Darmowe piwo dla członków ok 300 pln - tutaj się zastanawiam bo nie wiem czy bedzie nas stać. Dofinansowanie z naszej kasy odpada bo świeci pustkami.
Dopłata za szkodowe proponuje 15-20 pln.
No i najważniejsze na koniec.
Boisko: na razie chcą 1400 pln!!! (boisko + szatnie) co moim zdaniem jest totalnym kosmosem.
Nie wiem jak z kosztami za salę na wieczór. Nie wiem jak z kosztami za wyżywienie. Zaraz będę skrobał maila to będę wiedział więcej.
Jeśli się znajdzie sponsor to fajnie, jesli nie to uczestnicy będą musieli to pokrywać sami. Średnio mi wyszło:
173 pln przy najtańszym domku! (rok temu około 100 pln za cały zlot)
Zatem chyba ktoś przy wyborze ośrodka coś pominął, ale krytykować nie mam zamiaru bo to i tak już niczego nie zmieni.
Coś pominąłem? Jakieś pytania, wątpliwości?
ps. zaraz dam newsa o terminie zlotu
1. dobrze by było aby przy kalkulacjach i obliczeniach brał udział nowy skarbnik. Na razie jest propozycja poliego, ale poza propozycją nic się nie pojawiło.
2. Mi się osobiście nie chce angażować w jakieś konkursy, atrakcje bo kupa roboty przy tym a zainteresowanie zerowe. Wszyscy i tak przyjadą na zlot aby się napić. Zresztą widać było to na ostatnim gdzie największe zainteresowanie było przy rzutach karnych a potem wielkie zmuszanie do czegokolwiek. Pominę fakt przygotowań do konkursów zręcznościowych.
3. Kalkulacja czyli to co najważniejsze. Zanim podam konkretne wartości proponuję aby każdy bez względu na warunki zakwaterowania płacił taką samą kwotę. O wiele prostsze jest zwracanie nadwyżek niż przydzielanie ludzi do konkretnego domku i potem wysłuchiwanie, że ktoś płacił więcej a dostał inny domek niż chciał. Jeśli komuś ostatecznie będzie się należała zniżka dostanie ją po zlocie.
Co do samej kalkulacji. Ten zlot jeśli dobrze liczę (na razie) kosztować nas będzie 15 tysięcy (dla porównania budżet na zeszłoroczny oscylował około 9-9,5 tysięcy. Skąd ta różnica. Na razie z ceny domków. Nocleg nie wyszedł średnio 50 zyla na dobę tylko około 70 pln. Nie wiem skąd M. wziął te kwoty. Najtańszy domek 35 pln za osobodobę. Najdroższy - 95 pln za osobodobę.
Czyli za same domki musimy zapłacić 13.000 PLN. Przy 72 osobach.
DO tego dochodzą stałe koszta jak:
Ubezpieczenie ok 800 pln
Medale ok 100 pln
Woda na turniej ok 150 pln
Zaopatrzenie na ognisko ok 350 pln
Darmowe piwo dla członków ok 300 pln - tutaj się zastanawiam bo nie wiem czy bedzie nas stać. Dofinansowanie z naszej kasy odpada bo świeci pustkami.
Dopłata za szkodowe proponuje 15-20 pln.
No i najważniejsze na koniec.
Boisko: na razie chcą 1400 pln!!! (boisko + szatnie) co moim zdaniem jest totalnym kosmosem.
Nie wiem jak z kosztami za salę na wieczór. Nie wiem jak z kosztami za wyżywienie. Zaraz będę skrobał maila to będę wiedział więcej.
Jeśli się znajdzie sponsor to fajnie, jesli nie to uczestnicy będą musieli to pokrywać sami. Średnio mi wyszło:
173 pln przy najtańszym domku! (rok temu około 100 pln za cały zlot)
Zatem chyba ktoś przy wyborze ośrodka coś pominął, ale krytykować nie mam zamiaru bo to i tak już niczego nie zmieni.
Coś pominąłem? Jakieś pytania, wątpliwości?
ps. zaraz dam newsa o terminie zlotu
Log in: 15.12.1997
Log out: 31.03.2013
Log out: 31.03.2013