Niepełna paczka z Juventus Store Online

Klubowe finanse, stadion, marketing, nowe logo i wiele innych. Podyskutuj na temat najważniejszych spraw związanych z Juventusem.

Moderatorzy: Moderatorzy, Administratorzy

ODPOWIEDZ
Malwurf

Juventino
Juventino
Rejestracja: 06 lipca 2009
Posty: 4
Rejestracja: 06 lipca 2009
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

17 listopada 2017, 12:15

Cześć wszystkim, czy jest ktoś w stanie pomóc mi z reklamacją zamówienia z Juventus Store? Zamówiłem online kilka rzeczy, przyszła do mnie paczka kurierem jednak bez jednego przedmiotu, który w chwili zakupu był dostępny. Zapłaciłem za wszystkie zakupione przedmioty.
Oczywiście napisałem maila opisującego problem na adres store-support@juventus.com ale po 4 dniach brak odpowiedzi.


Krecik®
Deba

Juventino
Juventino
Rejestracja: 22 sierpnia 2007
Posty: 36
Rejestracja: 22 sierpnia 2007
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

02 grudnia 2017, 16:34

A czy ten przedmiot jest już niedostępny? Ostatnio na allegro kupiłem coś, dostałem paczkę bez tego, produkt już w tym czasie był niedostępny napisałem reklamację i dostałem zwrot pieniędzy na konto.

Edit: Teraz dopiero zauważyłem, że post z 17.11. I jak sprawa się skończyła?
ODPOWIEDZ