Magic: the Gathering

Wszystko co nie związane z Juventusem i sportem. Aktualne wydarzenia ze świata polityki, muzyki i kina.
ODPOWIEDZ
szczypek

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 18 marca 2007
Posty: 6203
Rejestracja: 18 marca 2007

Nieprzeczytany post 06 stycznia 2008, 11:29

Gra ktoś? Może ktoś się interesuje MTG? Jakieś decki, turniejowe osiągnięcia? Opinie o Magic?

Dla tych, którzy nie wiedzą o czym mówię:
Co to jest Magic: the Gathering?
Magic: the Gathering (w skrócie M:tG) jest najstarszą, i zdaniem wielu graczy, najlepszą, a także niewątpliwie najpopularniejszą Kolekcjonerską Grą Karcianą (Collectible Card Game - CCG). Ideą przyświecającą twórcy gatheringu (Richardowi Garfieldowi) było stworzenie gry karcianej, która mając banalne przepisy, mieszczące się na jednej kartce, zarazem byłaby urozmaicona i ciekawa dzięki dodatkowym zasadom, umieszczonym na kartach i kart tych dotyczącym.
http://www.isa.pl/magic/tekst.php?id=36

Ja gram od kilku miesięcy i póki co niezbyt interesującą talię (ale to się zmieni). Gra jest naprawdę godna polecenia. Faktem jest, że wymaga troche czasu (którego mi ostatnio brakuje) i troche wkładu materialnego, ale i z tym można sobie poradzić.


Szymek

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 19 sierpnia 2004
Posty: 1406
Rejestracja: 19 sierpnia 2004

Nieprzeczytany post 06 stycznia 2008, 12:17

Z tego co pamiętam, to bardzo dawno temu był na forum temat o MTG, jednak nie cieszył się on popularnością. Ja grałem kilka lat temu (6 klasa podstawówki jakoś), gra mnie wciągnęła, jednak przestałem grać, bo... nie miałem z kim. Mi i znajomym zaczęła się ta gra powoli nudzić. Swoje karty mam do dzisiaj, zieloną talię plus sporo luźnych kart.


szczypek

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 18 marca 2007
Posty: 6203
Rejestracja: 18 marca 2007

Nieprzeczytany post 06 stycznia 2008, 13:04