XBox 360

Podyskutuj na temat najnowszych gier, poradź się innych w temacie zakupu nowego komputera czy poproś o pomoc, jeśli masz jakiś problem z nim związany.
ODPOWIEDZ
FalsoVero

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 maja 2008
Posty: 1230
Rejestracja: 17 maja 2008

Nieprzeczytany post 29 grudnia 2009, 17:51

zebol pisze:Polecam wam Assassin's Creed II świetna gra fabuła super naprawdę parę godzin ładnego grania.
:ok:
Kupiłem 2 albo 3 dni po premierze mimo wydanych 170zł nie żałuje gra jest po prostu CUDO dawno nie grałem w tak dobrego sandbox'a, główny wątek fabularny to około 17-20 godzin grania lecz ja mam nabitych dużo więcej uwielbiam przemierzać renesansową Florencję i Wenecję jak dla mnie najlepszy tytuł 2009.
zebol pisze:Nie polecam za to Operation Flashpoint: Dragon Rising niby wszystko fajne ale bez jakiś fajerwerków spodziewałem się ciekawszej gry.Fabuła cienka.
Na całe szczęście nie kupiłem tego tytułu choć nie powiem byłem bliski zakupu, pograłem trochę u znajomego i się dość poważnie zawiodłem wielki huk, autorzy zapowiadali tytuł który miał zmiażdżyć CoD: MW2 skończyło się na lipnej grze taktycznej która jest dość poważnie niedopracowana a szkoda ponieważ potencjał był ogromny.

W 2010 prócz tego co wypisałem wyżej ostatnio zobaczyłem

http://www.youtube.com/watch?v=9odnl0oUdnQ&feature=fvw
http://www.youtube.com/watch?v=vorEEeC9eS4

Będzie MOC przynajmniej tak ukazują to trailery !


"A ten muchy łapał ten Badstuber hehehe"-Jacek Gmoch 28.06.2012
zebol

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 01 lipca 2005
Posty: 545
Rejestracja: 01 lipca 2005

Nieprzeczytany post 02 stycznia 2010, 19:18

Ja czekam w 2010 na:
Arcania: A Gothic Tale (luty)
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction (luty)
Alan Wake (marzec)
Red Dead Redemption (kwiecień)
Mafia II ( nie wiem który raz już przełożyli premierę ale teraz na maj)
Crackdown 2 (maj)
Już zbieram kase na te gry.


Juve jesteś drużyną naszych serc na boisku jedenastu bohaterów wygraj niemożliwe i do przodu idz A my pójdziemy za tobą!!!
FalsoVero

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 maja 2008
Posty: 1230
Rejestracja: 17 maja 2008

Nieprzeczytany post 05 stycznia 2010, 09:56

zebol pisze:Ja czekam w 2010 na:
Arcania: A Gothic Tale (luty)
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction (luty)
Alan Wake (marzec)
Red Dead Redemption (kwiecień)
Mafia II ( nie wiem który raz już przełożyli premierę ale teraz na maj)
Crackdown 2 (maj)
Już zbieram kase na te gry.
SC: C
Mafia 2
Army of Two: the 40th Day
Spec Ops: The Line
Aliens vs. Predator
Battlefield Bad Company 2

Te tytuły muszą się znaleźć obowiązkowo w mojej kolekcji, podobno premiera Dead Space 2 jest na styczeń 2011 roku co mnie trochę martwi ale po shoot'ach widać, że druga część tego survival horroru będzie miażdżyć! Ten rok zapowiada się o wiele lepiej niż 2009, na dokładkę EA pokazało trailer nowego MoH'a nad którym pracują dwa oddziały, drugim jest Dice który odpowiada za każdą część BF, czyżby w MoH można będzie zmiatać budynki z powierzchni ziemi? Czyżby EA zastosowało silnik podobny do Destruction 2.0 ?
Jedyny minus tego roku (jak na razie) to, że nie będzie mi dane zagrać w Heavy Rain ponieważ będzie tylko na PS 3:/


"A ten muchy łapał ten Badstuber hehehe"-Jacek Gmoch 28.06.2012
pepee

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 13 lutego 2006
Posty: 18
Rejestracja: 13 lutego 2006

Nieprzeczytany post 26 stycznia 2010, 01:03

Z wielką chęcią pogralbym z kibicami. Najlepiej w halo3, jesli ktos jest chetny wyslać mi zapy, moj gt: pepesh ;) pozdrawiam..


drozdi

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 06 marca 2007
Posty: 1412
Rejestracja: 06 marca 2007

Nieprzeczytany post 29 stycznia 2010, 12:11

Z tego co tak patrzę to widzę, że większość ma tutaj GTA IV. Proponuję więc ustawić się na konkretną datę i zagrać wspólnie. Żeby się tak oderwać od meczów :whistle:


Obrazek
FalsoVero

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 maja 2008
Posty: 1230
Rejestracja: 17 maja 2008

Nieprzeczytany post 29 stycznia 2010, 12:40

Drozdi ciekawy pomysł ;)

Tylko ja muszę poczekać moja Xmaszyna jest we Frankfurcie ze względu na wadliwy DVDrom co jest naprawdę dziwne ze względu ,że mam ostatni wypust M$ gdzie wadliwość jest znikoma jak zawsze mam farta ;] . Przy okazji Fifa10 poszła się ...... muszę wysłać płytke do EA w Wawie by mi dali nową czyli kolejne 2 tygodnie czekania na całe szczęście na półeczce czeka nowiutkie UFC ;]

Przez to wszystko poszedłem i kupiłem sobie PSX-a i gram w takie perełki jak MGS1, Tenchu, Crash Bandicoot, Tomb Rider 1 . Wspomnienia z dzieciństwa które uzupełniane są graniem w konsole ze stajni Nintendo czyli Snes i takie tytuły jak Mario Kart, Super Mario Bros, Donkey Kong 1&2 i parę jeszcze innych tytułów, nie powiem zabawa jest przednia ^^.

Jedyny minus to opuszczona premiera Army of Two: the 40th Day ale to się nadrobi ;]

Tak przy okazji ma ktoś na sprzedaż Halo: Combat Evolved ?


"A ten muchy łapał ten Badstuber hehehe"-Jacek Gmoch 28.06.2012
goly

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 28 kwietnia 2007
Posty: 513
Rejestracja: 28 kwietnia 2007

Nieprzeczytany post 19 lutego 2010, 19:47

Ja ostatnio grałem z kumplami na czterech padach w Halo 3 na 40' plaźmie i zeszło nam się od 22:30 do 6;30, oczywiście z przerwami na Virtue Fighter, ale głównie to Halo ;) Trzeba przyznać, że jak się chce pograć w coś ze znajomymi to Halo jest niezastąpione ;)
Zastanawiam się panowie skąd wy macie tyle hajsu na różne inwestycje. Ja nie mogę sobie uzbierać na kartę live gold już od kilku miesięcy. Mam na myśli roczną oczywiście, ale ostatecznie i tak zainwestuję w tą 3 miesięczną :/
Co do gier, to gdybym tylko miał kasę to zamówiłbym Bioshock 2 i Sacred 2. Dwa świetne tytuły. Bioshock to już legenda i każdy o tym słyszał, a Sacred to świetne rpg, a ja lubie ten gatunek gier. Poza tym jest ostre promo na ultima.pl (wszystkie zakupy dokonuje właśnie tam) i gra stoi 80 zł. Spróbuje jakoś dorobić się kasy do końca ferii i nareszcie dokonać jakiś ciekawych zakupów, bo w świecie konsol miałem ewidentny zastój.

Pozdrawiam


"gdyż to, co oni mówią, więcej mówi o nich samych niż o tobie" - Anthony de Mello
FalsoVero

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 maja 2008
Posty: 1230
Rejestracja: 17 maja 2008

Nieprzeczytany post 19 lutego 2010, 20:34

Bioschock2 jest na pewno dobrym tytułem niestety nie w moim typie dlatego nie kupię z resztą w pierwszą część nie grałem więc do drugiej się nie zabieram :P. Goly co do pieniędzy na te wszystkie zakupy po prostu oszczędzam nie wydaje gdy nie muszę. Mój X wrócił już z serwisu wszystko działa i dzięki temu skończyłem ACII który zakończeniem powalił mnie. Jutro idę kupić w końcu sobie to Army of Two 40th, Forze Motorsport 3 i kierownice a w poniedziałek po 40 calowy TV ponieważ nie mogę już wytrzymać kineskopowca... W końcu full hd i dobra grafika...

A Goly co do Xlive jest sens wydawania 50zł na 3 miesięcznego liva jak można za 110 mieć na cały rok ? Czy może lepiej wydać 200zł kupować co 3 miesiące ? Zawsze jest to prawie stówka na jakąś grę :P

PS. Grał już ktoś w Mass Effect 2?


"A ten muchy łapał ten Badstuber hehehe"-Jacek Gmoch 28.06.2012
goly

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 28 kwietnia 2007
Posty: 513
Rejestracja: 28 kwietnia 2007

Nieprzeczytany post 19 lutego 2010, 21:36

A Goly co do Xlive jest sens wydawania 50zł na 3 miesięcznego liva jak można za 110 mieć na cały rok ? Czy może lepiej wydać 200zł kupować co 3 miesiące ? Zawsze jest to prawie stówka na jakąś grę
Wiem o tym, ale już nie mogę doczekać się gry na multi. Chociaż chyba jednak kupie roczną kartę. Kasę zawsze można od kogoś pożyczyć :whistle:
a w poniedziałek po 40 calowy TV ponieważ nie mogę już wytrzymać kineskopowca... W końcu full hd i dobra grafika...
Telewizor to ważna sprawa. Ja mam plazmę 37' Panasonica, ale niestety bez full hd, ale jakość i tak jest świetna. Pamiętaj aby kupić kabel hdmi, jeśli jeszcze nie masz, bo jakość obrazu jest widoczna gołym okiem ;)


"gdyż to, co oni mówią, więcej mówi o nich samych niż o tobie" - Anthony de Mello
FalsoVero

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 maja 2008
Posty: 1230
Rejestracja: 17 maja 2008

Nieprzeczytany post 20 lutego 2010, 17:32

goly pisze: Wiem o tym, ale już nie mogę doczekać się gry na multi. Chociaż chyba jednak kupie roczną kartę. Kasę zawsze można od kogoś pożyczyć :whistle:


Też się nie mogłem doczekać i chciałem kupić xlive na 3 miechy ale uznałem, że bez sensu jest wydawac kolejne pieniądze, wolałem poczekać tydzień i kupić na rok :P
goly pisze: Telewizor to ważna sprawa. Ja mam plazmę 37' Panasonica, ale niestety bez full hd, ale jakość i tak jest świetna. Pamiętaj aby kupić kabel hdmi, jeśli jeszcze nie masz, bo jakość obrazu jest widoczna gołym okiem ;)
Sam chciałem plazme ale przed zakupem czegokolwiek zagłębiłem się w tajniki telewizorów LCD i Plazma postawiłem na te pierwsze z prostych względów na LCD gra się lepiej. Najbardziej to mi się LED marzy ale zwyczajnie mnie nie stać na tyle cali ile by mnie zadowoliło .


"A ten muchy łapał ten Badstuber hehehe"-Jacek Gmoch 28.06.2012
drozdi

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 06 marca 2007
Posty: 1412
Rejestracja: 06 marca 2007

Nieprzeczytany post 20 lutego 2010, 17:49

Obrazek
pierścienie śmierci... pograne...


Obrazek
FalsoVero

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 maja 2008
Posty: 1230
Rejestracja: 17 maja 2008

Nieprzeczytany post 20 lutego 2010, 18:22

drozdi pisze:Obrazek
pierścienie śmierci... pograne...

Oooooo !!!!! Ale jaja :/ To masz duży problem... Jedyne co Ci pozostaje to serwis. Konsole miałeś zarejestrowaną na xboxservice ? Jeżeli nie to zarejestruj wtedy automatycznie włącza Ci się gwarancja. Może uda Ci się wcisnąć im jakiś kit i Ci naprawią na własny koszt. Druga sprawa sprawdź kabel który łączy x-a z TV jeżeli jest źle podłączony red ring też się włącza.


"A ten muchy łapał ten Badstuber hehehe"-Jacek Gmoch 28.06.2012
drozdi

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 06 marca 2007
Posty: 1412
Rejestracja: 06 marca 2007

Nieprzeczytany post 20 lutego 2010, 18:27

Daj no linka do tego i weź podrzuć mi jakiś pomysł jak to mam dokładnie rozegrać... tylko, że ja już dawno kupowałem konsolę (2 lata temu) i nie wiem czy to da radę :think:


Obrazek
FalsoVero

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 maja 2008
Posty: 1230
Rejestracja: 17 maja 2008

Nieprzeczytany post 20 lutego 2010, 20:12

drozdi pisze:Daj no linka do tego i weź podrzuć mi jakiś pomysł jak to mam dokładnie rozegrać... tylko, że ja już dawno kupowałem konsolę (2 lata temu) i nie wiem czy to da radę :think:
Wejdź na stronę http://www.xbox.com/pl-PL/default.htm i zaloguj się

Albo od razu na https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=pl-pl

Na tej stronie wpisz swój nr seryjny xbox'a dzięki temu gwarancja zacznie obowiązywać. Przy rejestrowaniu podaj swoje prawdziwe dane. Najlepiej załóż emial na Gmialu. Gdy już zarejestrujesz X'a poczekaj z 2-3 dni zadzwoń na Xline i powiedz, że xbox Ci padł zapytają się Ciebie co się stało itp. Dowiedziałem się, że na Red Ring of Death okres gwarancyjny wynosi 3lata więc powinno być ok.

Słuchaj masz tutaj jak wygląda cała procedura przeczytaj i spokojnie wymienią Ci a X będzie chodził jak nowy ;). Przygotuj się tylko na 20minutową rozmowę telefoniczną mam nadzieję, że to Ci pomoże.

NA CZERWONO ZAZNACZYŁEM NAJWAŻNIEJSZE ALE I TAK PRZECZYTAJ WSZYSTKO BY POTEM NIE BYŁO NIEPOROZUMIEŃ !


POWODZENIA !!!

-------------------------------------------------

CZĘŚĆ I: MICROSOFT
1. Zepsuła mi się konsola. Co mam teraz zrobić??
2. Zepsuł mi się pad, dysk twardy, headset... Co mam teraz zrobić ??
3. Jaki okres gwarancyjny obowiązuje??
4. Czy po wymianie/naprawie konsoli przedłuża się gwarancja??
5. Gdzie i kiedy trzeba rejestrowac konsolę??
6. Co jeżeli okaże się, iż moja konsola była wcześniej rejestrowana?? Czy można konsolę przerejestrować na kogoś innego?
7. Czy mogę zgłosić awarię mojej konsoli na polskiej infolinii jeżeli była kupiona w Niemczech, Irlandii itd. ??
8. Jaki jest adres mailowy do polskiego supportu xbox??
9. Jaki jest numer telefonu na Polską infolinię??
10. W jakim języku porozumiewamy się podczas całej procedury??
11. Ile trwa taka rozmowa?? Czy połączenie jest darmowe? Skąd najlepiej dzwonić?
12. Czy wymagany jest paragon??
13. Jakie dane/informacje będą mi potrzebne podczas zgłaszania usterki poprzez infolinię?
14. Jakie dane/informacje powinienem otrzymać podczas zgłaszania usterki poprzez infolinię?
15. Jak długo trzeba czekać na maila od Microsoftu ( tego w którym dostajemy kod do wydrukowania i naklejenia na przesyłkę ) od momentu telefonicznego zgłoszenia usterki ??
16. Co mam wydrukować z maila otrzymanego od serwisu Microsftu?
17. Nie mam możliwości wydrukowania dokumentów przesłanych w mailu. Co mam zrobić ?
19. Co trzeba wysłać do serwisu w przypadku zgłoszenia awarii konsoli??
20. Jak zapakować konsolę i jak ją zabezpieczyć na czas transportu??
21. X dni temu UPS dostarczył paczkę do Microsoftu (sprawdzone na stronie UPS), a na stronie xboxa nadal widnieje napis "Oczekiwanie na urządzenie w centrum serwisowym" - czy to jest normalne? Czy konsola jest już serwisowana?
22. Czy moja konsola zostanie naprawiona czy wymieniona na nowy model??
23. W sytuacji gdy wysyłałem konsolę bez HDMI, a wymienią mi konsolę na inny egzemplarz, czy istnieje możliwość abym dostał model z HDMI??
24. Co powinienem znaleźć w paczce gdy dostanę konsolę z serwisu??
25. Jeśli chcę oddać Xboxa w ramach gwarancji/ niezgodności towaru z umową bezpośrednio u sprzedacy to mam oddać samą konsolę czy ze wszystkimi akcesoriami (dysk, pad, headset, pudło itp)?

CZĘŚĆ II: UPS
1. Jak dostarczyć konsolę do serwisu??
2. Czy Microsoft przyśle do mnie kuriera??
3. Jak skontaktować się z kurierem aby odebrał paczkę??
4. Ile kosztuje usługa kurierska??
6. Czy istnieje możliwość monitorowania drogi jaką przebywa paczka??
7. Jak uzyskać numer przewozowy aby śledzić paczkę??
8. Czy po odesłaniu konsoli przez serwis paczka będzie miała ten sam numer przewozowy??
9. Moja konsola obecnie jest w mieście XXXX. Gdzie powinna trafić w następnej kolejności??
10. Na stronie UPSu jest napisane, że konsola w dniu dostarczenia do Niemiec została zwrócona do nadawcy. Czy to oznacza, że konsola nie została naprawiona??





CZĘŚĆ I: MICROSOFT


1. Zepsuła mi się konsola. Co mam teraz zrobić??
W przypadku awarii sprzętu w ciągu 14 dni od daty zakupu konsoli X360 możesz zgłosić się bezpośrednio do Sprzedawcy (czyli w miejscu, gdzie kupiłeś konsolę) w celu oddania, zareklamowania towaru lub wymienienia na nowy (w zależności od opcji przewidywanych przez Sprzedawcę).
Warto zapoznać się z ustawą http://ks.sejm.gov.p...stawy/465_u.htm
Gdy chcemy wymienić konsolę na nową w ramach 14 dniowej "gwarancji" slkepu powołujemy się na w/w ustwę i na niezgodność towaru z umową. Sklep MUSI nam wymienić konsolę na nową. W skrajnych przypadkach pomaga wydrukowanie ustawy i udanie się z tym do sklepu, jeśli to nie pomoże to wezwać kierownika sklepu i przedstawić mu sytuację, jesli to nie pomoże to zagrozić, że zgłosi się sprawę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - wtedy na pewno nam wymienią konsolę;
Klient musi oddać Sprzedawcy konsolę w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami wchodzącymi w skład zestawu (zasilacz, kable itd.).
Po upływie 14 dni od daty zakupu konsoli, Klient powinien skontaktować się telefonicznie z Xbox Helpline aby zarejestrować swoją konsolę X360 w celu aktywacji gwarancji (wymagane jest podanie numeru seryjnego konsoli) oraz zgłosić usterkę.


2. Zepsuł mi się pad, dysk twardy, headset... Co mam teraz zrobić ??
Podobnie jak w poprzednim wypadku jeśli awaria nastąpiła do 14 dni od daty zagupu zgłosić się do sprzedawcy.
Jeśli upłynęło 14 dni zgłosić problem na infolinii.
Kiedyś odbywało się to tak, iż serwis wysyłał od razu pady i headsety bez potrzeby odsyłania im swojego popstutego egzemplarza. Obecnie ( w związku z nadużywaniem tego prawa i licznymi wyłudzeniami) trzeba odesłać uszkodzone akcesoria, a w zamian dostaniemy sprawny egzemplarz.
Oczywiście dotyczy to akcesoriów dołączonych do zestawu Xbox 360, który kupiliśmy razem z konsolą.
Jeżeli mamy zestaw Core czy Arcade i dokupiliśmy dysk twardy czy headseta to takie wadliwe akcesoria trzeba reklamować bezpośrednio u sprzedawcy.

3. Jaki okres gwarancyjny obowiązuje??
W przypadku RoD/RroD (Ring of Death/ Red Ring of Death) okres ten wynosi 3 lata od daty zakupu konsoli.
w przypadku każdej innej usterki okres gwarancyjny wynosi 2 lata od daty zakupu konsoli.
Na wszystkie akcesoria znajdujące się w zestawach z konsolą mamy 2 lata gwarancji.



4. Czy po wymianie/naprawie konsoli przedłuża się gwarancja??
Generalnie gwarancja się nie odnawia i trwa dalej, nawet jeżeli wymieniono nam konsolę.
Nawet jeżeli przyślą nam konsolę z innymi numerami seryjnymi to w bazie danych MS będzie to odnotowane i na nowy numer seryjny nie będzie nam przysługiwała odnowiona gwarancja. Stara gwarancja zostanie przypisana do nowego numeru seryjnego. Teoretycznie, z punktu widzenia prawa, gwarancja powinna być przedłużona o czas spędzony w serwisie, ale w praktyce róznie bywa z egzekwowaniem tego uprawnienia.
Gwarancja trwa od nowa jeżeli towar wymienimy w sklepie na nowy powołując się na niezgodność towaru z umową.


5. Gdzie i kiedy trzeba rejestrowac konsolę??

Konsolę najlepiej rejestrować w momencie kiedy chce się zgłosić awarię. Można zrobić to na dwa sposoby:
1) telefonicznie - na infolinii jak dzwonimy by zgłosić awarię, najpierw będziemy poproszeni o zarejestrowanie konsoli, o ile nie zrobiliśmy tego wcześniej
2) internetowo - można zarejestrować konsolę przez stronę: https://service.xbox...egister_sn.aspx


6. Co jeżeli okaże się, iż moja konsola była wcześniej rejestrowana?? Czy można konsolę przerejestrować na kogoś innego?
Można rozpatrzeć dwie sytuacje:
1) kiedy ty rejestrowałeś kiedyś konsolę i nie pamiętasz danych, które podawałeś
2) kiedy kupiłeś konsolę z drugiej ręki i była zarejestrowana na poprzedniego użytkownika
ad. 1) adres na który zarejestrowało się wcześniej konsolę można sprawdzić ( i ewentualnie zmienić) z pozycji Dashboardu w konsoli lub poprzez stronę www.passport.net - wówczas należy pamiętać jedynie adres e-mail i hasło z jakimi się rejestrowaliśmy. Po wejściu na stronę klikamy w prawym górnym rogu ZAREJESTRUJ i po uzupełnieniu pól powinna nam pojawić się strona USŁUGI KONT. Wchodzimy w INFORMACJE O KONCIE i później w ZMIENIANIE INFORMACJI OSOBISTYCH. Voila!!
ad. 2) Gwarancja nie jest przechodnia, dotyczy tylko pierwszego zarejestrowanego użytkownika konsoli. Teoretycznie istnieje możliwość przerejestrowania konsoli, ale trzeba znać email i hasło na jakie była konsola rejestrowana przez pierwszego użytkownika. Wówczas ( tak jak jest to opisane w pkt 1) możemy zmienić wszystkie dane przez stronę www.passport.net


7. Czy mogę zgłosić awarię mojej konsoli na polskiej infolinii jeżeli była kupiona w Niemczech, Irlandii itd. ??
Nikt nie będzie pytał Cię o okoliczności w jakich kupowałeś konsolę. Jeżeli nie jest jeszcze zarejestrowana to nieistotne w jakim kraju zakupiłeś konsolę- serwis przyjmie ją bez mrugnięcia okiem. Oczywiście nie dotyczy to konsol NTSC tj. Japonia, USA - takiej konsoli nie przyjmą w serwisie.


8. Jaki jest adres mailowy do polskiego supportu xbox??
xboxsup2@microsoft.com


9. Jaki jest numer telefonu na Polską infolinię??
00800 441 17 96

Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 09:00-17:00
sobota: -
niedziela: -

10. W jakim języku porozumiewamy się podczas całej procedury??
Oczywiście w języku Polskim.

11. Ile trwa taka rozmowa?? Czy połączenie jest darmowe? Skąd najlepiej dzwonić?
O ile od razu połączysz się z konsultantem to rozmowa nie powinna trwać dłużej niż 20 minut. Czasem jednak trzeba się trochę naczekać zanim ktoś odbierze.
Połączenie jest darmowe z numerów stacjonarnych TP S.A. Nie zalecane jest łączenie się z obsługą klienta z tel. komórkowych i przez innych operatorów stacjonarnych gdyż możemy zostać obciążeni dość znacznymi kosztami.
W ostateczności zostaje zawsze budka telefoniczna - całe połączenie będzie kosztować DOKŁADNIE jeden impuls.

12. Czy wymagany jest paragon??
Patrz pytanie poniżej


13. Jakie dane/informacje będą mi potrzebne podczas zgłaszania usterki poprzez infolinię?
1) numer seryjny konsoli - jest to 12 cyfrowy numer znajdujący się na naklejce z tyłu konsolii pod kodem kreskowym
2) dane adresowe , na które konsola była rejestrowana, a jeżeli jeszcze nie była rejestrowana, trzeba podać swoje aktualne dane adresowe
3) krótki opis tego co dzieje się z konsolą, nigdy nie zaszkodzi trochę podkolorować stan faktyczny, tak na dobrą sprawę i tak nie będą w stanie sprawdzić wszystkiego podczas serwisowania
4) adres e-mail - najlepiej unikać podawania adresów z o2/tlen/onet gdyż maile na takie adresy nie dochodzą lub dochodzą rzadko. Skrzynka gmail jest dobrym rozwiązaniem, nawet jeśli miałbyś ją sobie założyć wyłącznie do prowadzenia tej sprawy.
5) paragon- tak na prawdę nie wiadomo od czego zależy czy konsultant będzie chciał skan paragonu czy nie. Czasem konsultanci upominają się o paragony tylko wtedy gdy z daty produkcji wynika, że Twoja konsola jest bliska ukończenia 2 lat ( wynika to z podanego numeru seryjnego). Z drugiej strony jak ja zgłaszałem konsolę, której zostało jeszcze 13 dni gwarancji to nie chcieli ode mnie paragonu. Najlepiej nie poruszać tego tematu podczas rozmowy na infolinii, a jeżeli zostaniemy zapytani o paragon to wówczas warto powiedzieć coś w stylu:
" Oczywiście, że posiadam paragon, ale czy to jest potrzebne, czy wystarczą dane które podałem??"


14. Jakie dane/informacje powinienem otrzymać podczas zgłaszania usterki poprzez infolinię?
Przede wszystkim po zakończeniu całego procesu powinieneś mieć 10-CYFROWY NUMER SPRAWY, dzięki któremu będziesz mógł sprawdzać stan naprawy poprzez stronę : https://service.xbox...ox_service_home.
Oprócz tego po jakimś czasie na Twojej skrzynce powinien pojawić się e-mail od serwisu ze wszystkimi najważniejszymi informacjami.


15. Jak długo trzeba czekać na maila od Microsoftu ( tego w którym dostajemy kod do wydrukowania i naklejenia na przesyłkę ) od momentu telefonicznego zgłoszenia usterki ??
Powinien on pojawić się na Twojej skrzynce drugiego dnia po zgłoszeniu.
Jeżeli takowego nie dostałeś to się "przypomnij" telefonicznie.


16. Co mam wydrukować z maila otrzymanego od serwisu Microsftu?
1) UPS Electronic Return Label to jest kartka którą będziesz musiał nakleić na karton z konsolą. Najlepiej włożyć ją w foliową koszulkę, zakleić i przykleić do wierzchniej strony kartonu.
2) Electronic Return Label Receipt to jest kwit, który kurier z UPS powinien podpisać.


17. Nie mam możliwości wydrukowania dokumentów przesłanych w mailu. Co mam zrobić ?
Podczas rozmowy na infolinii należy zaznaczyć, że nie masz takiej możliwośći. Serwis powinien dogadać się z UPS'em i kurier powinien przyjechać już z wydrukowanymi etykietami i potwierdzeniem... powinien gdyż w praktyce w UPS jest straszny bałagan i tak na prawdę często zdarza się, że kurier przyjeżdza bez niczego. Zawsze nejlepiej wydrukować wszystko samemu i z zapakowaną konsolą i gotowymi papierami czekać na kuriera

18. Ile trwa procedura serwisowa??
Od momentu odebrania konsoli przez kuriera do momentu jej przywiezienia z powrotem do Ciebie upłynie od 5 do nawet 30 dni.
Zdarzały się przypadki kiedy trwało to dłużej, ale w takiej sytuacji zawsze można zgłosić się na infolinię i wyrazić swoje niezadowolenie.
Powinniśmy wówczas dostać jakąś rekompensatę np. gra, bezprzewodowy pad.

19. Co trzeba wysłać do serwisu w przypadku zgłoszenia awarii konsoli??
Wysyła się SAMĄ konsolę. Odłączamy dysk twardy, wszystkie kable, zasilacz. Zawsze warto sprawdzić czy przypadkiem nie została jakaś płyta w napędzie ( bo jak wyślemy konsolę z płytą to płytki już nie odzyskamy).
Czasami zdarza się, że trzeba wysłać konsolę i zasilacz. Najczęściej ma to miejsce w przypadku drugiej lub trzeciej awarii albo na WYRAŹNĄ prośbę osoby obsługującej nas na infolinii.

20. Jak zapakować konsolę i jak ją zabezpieczyć na czas transportu??
Zaleca się wysyłać konsolę w neutralnym kartonie. Tak na dobrą sprawę może to być dowolne opakowanie ( nawet karton po bananach). Nie jest istotne czy wysyłamy w kartonie z logo Poczty Polskiej, Cyfrowego Polsatu itd. Trzeba pamiętać, że konsolę dostaniem z powrotem w INNYM opakowaniu. Nie zaleca się wysyłania konsoli w oryginalnym kartonie z dwóch przyczyn: 1) nie otrzymamy go z powrotem 2) tak zapakowana konsola może zwrócić na siebie uwagę potencjalnych złodziei... (tłumaczenie panów i pań z infolinii)
Odpowiedni karton można dostać na poczcie za ok. 4 zł.
Zabezpieczenie konsoli w kartonie może nastąpić poprzez pozgniatanie pojedynczych stron gazety i poupychanie ich wokół konsoli. Najważniejsze żeby konsola "nie latała" i z każdej strony miała zabezpieczającą warstwę gazet/styropianu. Dla naprawdę przewrażliwionych na poczcie są dostępne specjalne materiały do pakowania włącznie z wodoszczelną folią ochronną.


21. X dni temu UPS dostarczył paczkę do Microsoftu (sprawdzone na stronie UPS), a na stronie xboxa nadal widnieje napis "Oczekiwanie na urządzenie w centrum serwisowym " - czy to jest normalne? Czy konsola jest już serwisowana?
Strona UPS będzie miała zawsze bardziej aktualne informacje na temat tego gdzie znajduje się konsola. Strona internetowa, na której można sprawdzić stan naprawy będzie miała 2-3 dniowe opóźnienie w stosunku do strony UPS.


22. Czy moja konsola zostanie naprawiona czy wymieniona na nowy model??
Tego akurat nikt nie jest w stanie przewidzieć. Nie ma tutaj żadnej reguły. Najczęściej wymieniane są płyty główne lub napędy DVD i na tym polega cała "naprawa". Czasem zdarza się, że wymienią nam konsolę na INNY model, ale trzeba zaznaczyć, że nie jest to NOWA konsola - są to egzemplarze poserwisowe.


23. W sytuacji gdy wysyłałem konsolę bez HDMI, a wymienią mi konsolę na inny egzemplarz, czy istnieje możliwość abym dostał model z HDMI??
Nie było takiego przypadku żeby konsola bez wejścia HDMI została wymieniona na taką, która posiada wejście HDMI.


24. Co powinienem znaleźć w paczce gdy dostanę konsolę z serwisu??
Wraz z konsolą w pudełku powinniśmy znaleźć:
- Koperta zwrotna do siedziby MS, do której wkłada się
- Kwestionariusz, w którym oceniamy obecny serwis gwarancyjny oraz samą infolinię
- Instrukcję, jak podłączyć bezprzewodowego pada, tak aby go konsola zlokalizowała
- List, w którym "Xbox Customer Service Team" przedstawia co w konsoli było nie tak
Oprócz tego zamieszczona jest informacja, że konsola przed wysłaniem została przetestowana w dwugodzinnym teście komputerowo-monitorującym oraz, że jeżeli wysłaliśmy konsolę z dyskiem to wszelkie dane na nim zostały nie zmienione.
- Plastikowa karta (format karty kredytowej), na której znajduje się kod na 1 miesiąc Xbox Live Gold. ( niestety ostatnio najczęściej brakuje tego ostatniego elementu, na co zawsze można poskarżyć się na infolinii)


25. Jeśli chcę oddać Xboxa w ramach gwarancji/ niezgodności towaru z umową bezpośrednio u sprzedacy to mam oddać samą konsolę czy ze wszystkimi akcesoriami (dysk, pad, headset, pudło itp)?
W przypadku gdy oddajemy konsolę do sklepu, w którym została zakupiona, najczęściej sprzedawcy chcą aby oddać wszystko co było w zestawie z konsolą i to w oryginalnym opakowaniu. Zawsze dla pewności można się zapytać u konkretnego sprzedawcy co powinniśmy oddać .


CZĘŚĆ II : UPS


1. Jak dostarczyć konsolę do serwisu??
Paczka zostanie dostarczona przez UPS.
Paczkę możemy sami dostarczyć do najbliższej bazy UPS albo dostarczy ją sam kurier.
Pierwsza opcja jest o tyle lepsza, że mamy pewność, iż paczka zostanie odebrana. Nierzadko osoby zgłaszające awarię musiały czekać na kuriera po kilka dni, co opóźniało cały proces.
Poniższy link zaprowadzi was do adresów placówek UPS:
http://www.ups.com/c...poff/index.html


2. Czy Microsoft przyśle do mnie kuriera??
Bardzo możliwe, jednak zawsze lepiej samemu jest skontaktować się z UPSem. Powołując się na rozmowę z serwisem MS umawiamy się na odbiór paczki ( o danej godzinie, pod danym adresem)


3. Jak skontaktować się z kurierem aby odebrał paczkę??
Numer centrali UPS w Warszawie: 022-5340000


4. Ile kosztuje usługa kurierska??
Jest bezpłatna. Stroną obciążoną kosztami jest Microsoft. Jedyną sytuacją, kiedy będziemy musieli zapłacić za przesyłkę to przypadek kiedy wyślemy konsolę, w której zerwane są plomby gwarancyjne ( także gdy wyślemy konsolę przerobioną). Konsola nie zostanie wówczas naprawiona, a my, aby ją odebrać będziemy musieli zapłacic kilkaset złotych ( od 400 - 600 zł).


5. W jaki sposób kurier kwituje odbiór paczki?
Trzeba mieć wydrukowany : Electronic Return Label Receipt i poprosić kuriera o podpis z datą na tym świstku


6. Czy istnieje możliwość monitorowania drogi jaką przebywa paczka??
Tak. Można monitorować paczkę gdy wpiszemy numer przewozowy na stronie:
http://www.ups.com/W...p;WT.svl=SubNav
Znajdą się tam najbardziej aktualne informacje na temat przesyłki


7. Jak uzyskać numer przewozowy aby śledzić paczkę??
https://service.xbox...ox_service_home
Na stronie ze stanem naprway konsoli widnieje Numer śledzenia przesyłki:
kliknij na numer, a zostaniesz przekierowany na stronę UPS monitorującą drogę tej konkretnej przesyłki.
Numer ten również możesz otrzymać na infolinii. Będzie on dostępny w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii.


8. Czy po odesłaniu konsoli przez serwis paczka będzie miała ten sam numer przewozowy??
Paczce zostanie nadany nowy numer przewozowy i ukaże się on na stronie:
https://service.xbox...ox_service_home
jako Numer śledzenia przesyłki:.
Ewentualnie można zadzwonić na infolinię i uzykać ten numer właśnie tam.
Od momentu kiedy pojawi się nowy numer przewozowy ,na stronie ze stanem naprawy, może minąć do 24 godzin zanim zostanie on wprowadzony do bazy danych UPSu.


9. Moja konsola obecnie jest w mieście XXXX. Gdzie powinna trafić w następnej kolejności??
Poniżej załączam screena, na którym widać jak wygląda droga konsoli z przykładowego miasta w Polsce ( w tym przypadku Toruń)
aż do momentu odesłania jej przez serwis we Frankfurcie.


10. Na stronie UPSu jest napisane, że konsola w dniu dostarczenia do Niemiec została zwrócona do nadawcy. Czy to oznacza, że konsola nie została naprawiona??
Wszystko jest ok. Taki komunikat pojawia się zawsze. Nadawcą jest w tym wypadku odbiorca tzn. serwis Microsoftu.


"A ten muchy łapał ten Badstuber hehehe"-Jacek Gmoch 28.06.2012
drozdi

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 06 marca 2007
Posty: 1412
Rejestracja: 06 marca 2007

Nieprzeczytany post 22 lutego 2010, 18:24

Ma ktoś namiary na plomby microsoftu? na allegro patrzyłem, ale licytacje są...


Obrazek
ODPOWIEDZ