Znaleziono 526 wyników

autor: MarcinB
12 sierpnia 2005, 21:25
Forum: Mecze
Temat: Trofeo Birra Morretti- JUVE 2-0 Inter,Napoli 1-1(k.3-1)JUVE
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 28857

Jakby ktos mial bramki z meczu to prosze jak najszybciej podać!!!!!!
autor: MarcinB
12 sierpnia 2005, 14:06
Forum: Mecze
Temat: Trofeo Birra Morretti- JUVE 2-0 Inter,Napoli 1-1(k.3-1)JUVE
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 28857

Jakby ktos cos wiedzial o meczu na necie to prosze dac znac!!! :-D
autor: MarcinB
09 sierpnia 2005, 14:09
Forum: Mecze
Temat: JUVENTUS 2-2 Roma
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 17023

mms://212.199.221.153/1042337

Macie, tam mozecie zobaczyc prawdopodobnie meczyk naszego Juve!!!
autor: MarcinB
09 sierpnia 2005, 10:36
Forum: Mecze
Temat: JUVENTUS 2-2 Roma
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 17023

Bardzo bym poprosil osobe ktora wie ze bedzie mozna obejrzec mecz na necie tj. to bylo w przypadku meczu Benefica-Juve aby kiedy sie tylko dowie gdzie mozna zobaczyc, proslibym o napisanie mi linka na gg. Bylbym bardzo szczesliwym moc obejrzec swoich pupili w ekranie komputeru. Najlpeiej jakby panow...
autor: MarcinB
08 sierpnia 2005, 10:12
Forum: Mecze
Temat: JUVENTUS 2-2 Roma
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 17023

Mam nadzieje ze taka sytuacja da zarzadowi do zrozumienia ze jest potrzebna dluzsza lawka rezerwowych, ktorzy bede mogli na rowni zastapic swoich kolegow.
autor: MarcinB
07 sierpnia 2005, 10:29
Forum: Mecze
Temat: Benfica Lizbona 0-2 JUVENTUS
Odpowiedzi: 66
Odsłony: 31775

Szkoda ze 2 polowe przyspali, przynajmniej tak mi sie wydaje, ale cieszy zwyciestwo w Lizbonie :D
autor: MarcinB
06 sierpnia 2005, 23:28
Forum: Mecze
Temat: Benfica Lizbona 0-2 JUVENTUS
Odpowiedzi: 66
Odsłony: 31775

Ma ktos moze juz bramki jesli tak to prosze wrzucic na stronke :-D Osobiscie widzialem mecz ale bramke Zlatana moglbym ogladac wiecznie :D
autor: MarcinB
06 sierpnia 2005, 13:01
Forum: Ogólny
Temat: Juventus na 3 miejscu w liczbie kibiców!
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 12078

Wie ktos moze ile do dnia dzisiajszego sprzedano karnetow?? NIe chodzi mi o te 15 tys bo wiem no ale juz moze wiecej jest sprzadanych jak tak to ile???
autor: MarcinB
05 sierpnia 2005, 22:58
Forum: Ogólny
Temat: Juventus na 3 miejscu w liczbie kibiców!
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 12078

Szkoda ze ta frekwencja nie mozemy sie pocieszyc na stadionie Alpejskim :(
autor: MarcinB
04 sierpnia 2005, 10:52
Forum: Mecze
Temat: Politechnika Timisoara 2-2 JUVENTUS
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 6717

Dziekujemy wszyscy co nie ogladali za linka do meczu :-D
autor: MarcinB
03 sierpnia 2005, 23:28
Forum: Mecze
Temat: Politechnika Timisoara 2-2 JUVENTUS
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 6717

Jesli ktos wie skad mozna sciagnac bramki czy skrot to prosze o linka :)
autor: MarcinB
02 sierpnia 2005, 20:52
Forum: Inne tematy
Temat: ...z dziewczynami
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 14097

Marcinku moj imienniku nie zalamuj mnie takimi historyjkami :rotfl: bo to nie jakas tandetna strona tylko strona o juve a nie jakies biuro zlamanych serc :smile: albo matrymonialne. Poszukaj sobie wiec innej strony dobrze Ci rdze.
autor: MarcinB
25 lipca 2005, 15:27
Forum: Ogólny
Temat: Jak się zaczeła twoja miłość do Juve?
Odpowiedzi: 665
Odsłony: 278179

plakat

Moja miłość do juve zaczęła się dość dawno od dostania plakatu bodajże piłki nożnej z Alexem:)
autor: MarcinB
03 lipca 2005, 11:21
Forum: Inne tematy
Temat: Gdzie oglądacie mecze Serie A???
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 12050

Ja mam satelite i mam bardzo dużo programów SKY CALCIO, na których leca wszytkiem mecze Serie A i Serie B. Mniej więcej co 2 tygodnie te programy są zakodowywane, ale mój stary jakoś podłącza dekoder do kompa i wgrywa nową liste kanałów gdzie Sky Calcio jest odkodowane i w ten oto sposób mogę ogląda...
autor: MarcinB
06 maja 2005, 16:20
Forum: Gry i komputery
Temat: Footbal Manager - TUTAJ WSZYSTKO
Odpowiedzi: 3205
Odsłony: 991168

Jakie macie SKŁADY na FM 2005???????????????????????????????

Mój jest taki oczywiście gram juve: Buffon-Zambrotta, Cannavaro, Thuram, Bonera-Camoranesi, Nedved, Totti, Ronaldinho-Trezeguet, Zlatan.

i co myślicie ???

mój nr gg to 8368044