Znaleziono 416 wyników

autor: sebastian10
31 sierpnia 2019, 22:56
Forum: Mecze
Temat: Serie A 19/20 (2): JUVENTUS F.C 4-3 Napoli
Odpowiedzi: 189
Odsłony: 22231

hej

De Ligt masakra gosciu nie przygotowany na 90 minut w następnym meczu powinien grac turek ale juve sie pogubił po 3 bramce ale tez boki obrony słabo danilo tez nie gotowy podać umie do przodu i wrzutkę zrobic ale gosciu w obronie nie istnieje zima powinniśmy szukać bocznych obrońców . ale meczycho n...
autor: sebastian10
31 sierpnia 2019, 21:38
Forum: Mecze
Temat: Serie A 19/20 (2): JUVENTUS F.C 4-3 Napoli
Odpowiedzi: 189
Odsłony: 22231

hej

wielka pierwsza połowa Khedira i Higuain najlepsi ale niespodzianka dla niektórych dobrze ze o składzie decyduje trening i mądry trener .np w legi takiego nie maja hehhe
te Dzidki dzis dają rade a sa chyba jeszcze rezerwy na ławce na pod męczonego rywala .
autor: sebastian10
26 sierpnia 2019, 13:37
Forum: Piłka klubowa
Temat: Wszystko o Milanie
Odpowiedzi: 6602
Odsłony: 1070538

hej

moze byc czarny scenariusz i milan spada a piatek ława
autor: sebastian10
22 sierpnia 2019, 14:25
Forum: Transfery
Temat: Mercato (LATO 2019) DYSKUSJA
Odpowiedzi: 5967
Odsłony: 854252

hej

Rakitic klasa wiek to problem jak trza duzo płacic a tak to takich klasowych zawodników warto miec w zespole , tylko grajki max blokuja miejsce .
CAN MŁODY I CO CIĘŻKO POLICZYĆ JEGO DOBRE MECZE NA PALCACJ JEDNEJ REKI CO NIE ZNACZY ZE GO SKREŚLAM TYLKO WIEM ZE STAC GO NA WIECEJ .
autor: sebastian10
21 sierpnia 2019, 13:23
Forum: Transfery
Temat: Mercato (LATO 2019) DYSKUSJA
Odpowiedzi: 5967
Odsłony: 854252

hej

dybala na 9 heheh dobre byśmy mieli najwalniejsza 9 na swiecie juz chyba lukaku jest szybszy . sarri opiera grę na skrzydłach komu miał by wrzucać piłki Ronaldo Costa berna jak dybla przez 3 lat w juve moze jedna bramke głowa strzelił . pewnie sarii powiedział, niby ze liczy na Dybale ale co miał po...
autor: sebastian10
17 sierpnia 2019, 22:24
Forum: Mecze
Temat: Pre-Season 19/20: Triestina 0-1 JUVENTUS F.C.
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6710

hej

dybala ładna bramka to fakt potem sie ośmieszył nie strzelając karnego i nie umiał wykończyć akcji strzałem machając sie . juve grał dobrze w pierwszej połowie ale to dzięki rabio i costa w 2 połowie wszedł szrot maxa i ładna gra dla oka sie skończyła berna jest chaotyczny tak nie moze grac niech w ...
autor: sebastian10
13 sierpnia 2019, 15:46
Forum: Piłka klubowa
Temat: Wszystko o Interze
Odpowiedzi: 6212
Odsłony: 978061

hej

Perisic naj bardziej przereklamowany skrzydłowy ostatnich lat a jak widze tytuł wielki transfer Bayernu hehhe zal mi lewego jak bedzie miał takiego 2 Grosickiego w zespole hehhe na 10 dośrodkowań 1 celne
autor: sebastian10
11 sierpnia 2019, 12:29
Forum: Transfery
Temat: Mercato (LATO 2019) DYSKUSJA
Odpowiedzi: 5967
Odsłony: 854252

hej

nie rozumiem czemu nie chca oddać dybale do interu za icardiego . licza na psg ze wiecej dadzą i bada czekać do końca okienka trochę lipa dobrze by było jak by trener juz miał cała kadre na sezon .
ale pewnie liczy sie kazdy milion heheh
to nie możliwe by dybala u conte odpalił hehehe
autor: sebastian10
03 sierpnia 2019, 13:28
Forum: Piłka klubowa
Temat: Polskie kluby w rozgrywkach europejskich 2019/2020 XD
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 3946

hej

zatrudnia sie trenerów pokroju brzeczek vukovic jozak potem sie dziwia ze graja jak graj .

PZPN zatrudnia po znajomości na rózne funkcje, sędziowie ciągle ci sam co za Listkiewicza ciagle te same koło co w latach 90 tylko lepiej opakowane .
autor: sebastian10
03 sierpnia 2019, 12:26
Forum: Transfery
Temat: Mercato (LATO 2019) DYSKUSJA
Odpowiedzi: 5967
Odsłony: 854252

HEJ

JAK SOBIE POMYSLE O Lukaku RONALDO CHELINI CZY DL PRZY STAŁYCH FRAGMENTACH GRY , A NAWET ZA Lukaku Będzie ICARDI TO BEDZIE MASAKRA . KTOS PISAŁ ZE JAK PODAMY DYBALE TO BEDZIEMY MNIEJ KREATYWNI ALE MIELIŚMY DYBALE MIELIŚMY COSTE BERNE I GRALISMY W ATAKU PADAKĘ jak nigdy w historii. wiec nie rozumiem ...
autor: sebastian10
21 lipca 2019, 16:58
Forum: Mecze
Temat: Pre-Season 19/20: JUVENTUS F.C 2-3 Tottenham Hotspur
Odpowiedzi: 156
Odsłony: 17023

hej

wojtek to juz ma pecha nawet jak nie jego wina do konca to i tak dostaje po głowie albo kontuzja albo głupie wyjscia z bramki . totki pracuja z tym trenerem juz który sezon i z roku na rok sa lepsi nie samowita praca trenera aby sarri tez tak w juve zrobił . przydał by sie pomocnik . rabiot to moze ...
autor: sebastian10
21 lipca 2019, 15:38
Forum: Mecze
Temat: Pre-Season 19/20: JUVENTUS F.C 2-3 Tottenham Hotspur
Odpowiedzi: 156
Odsłony: 17023

hej

Bonucci nie przeszkadza ze grał w milanie mi drażni jego gra w obronie słaba gra . ale rugani nie lepszy .
beda jaja z pipita pewnie jeszcze cos strzeli w sparingach
jak na pierwszy sparing trudny rywal
autor: sebastian10
21 lipca 2019, 15:28
Forum: Mecze
Temat: Pre-Season 19/20: JUVENTUS F.C 2-3 Tottenham Hotspur
Odpowiedzi: 156
Odsłony: 17023

hej

ja sie boje ze Bonucci, bedzie na siłę wciskany do składu
autor: sebastian10
20 lipca 2019, 15:39
Forum: Drużyna / Piłkarze
Temat: Maurizio Sarri
Odpowiedzi: 286
Odsłony: 42003

hej

dla mnie tez niech gosci łazi jak chce ubrany aby dobre decyzje podejmował i były efekty . i zeby nie sciemniał jak polscy trenerzy na konferencjach jak swego czasu robił max
autor: sebastian10
18 lipca 2019, 15:43
Forum: Piłka klubowa
Temat: Polskie kluby w rozgrywkach europejskich 2019/2020 XD
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 3946

hej

piast słaby masakra kazdy sie podnieca ze cos grali w tym 2 meczu ale tak na prawde grali tylko dla tego ze mieli bardzo słabego przeciwnika a mimo to sfrajerowali . ja tam nie widziałem nic w tym zespole boże jacy oni słabi sa serce wkładali to fakt ale umiejętności masakra . czerwinski gosci na wa...