Pomoc bankowa
: 17 lutego 2020, 18:24
Zwracam się do was bo sam nie posiadam wystarczającej wiedzy w danym temacie. Chodzi o zaginione środki na przelewie.
W grudniu 2019 wykonałem dwa przelewy zwrotne, "opcja zwróć pieniądze" w aplikacji iPKO, na konto Revoultowe prowadzone w złotówkach.
Po kilku dniach przyszła na konto Revoult tylko część środków.
Złożyłem reklamację, później też odwołania u jednych i u drugich. Oficjalnie PKO wykonało wszystkie operacje prawidłowo i nie są w stanie zwrócić mi pieniędzy, Revoult natomiast utrzymuje że środków nie otrzymał.
Czy ktoś z was miał podobną historię? Do kogo mógłbym zwrócić się o pomoc? Czy warto próbować u rzecznika praw konsumenta?
Z góry dzieki.
W grudniu 2019 wykonałem dwa przelewy zwrotne, "opcja zwróć pieniądze" w aplikacji iPKO, na konto Revoultowe prowadzone w złotówkach.
Po kilku dniach przyszła na konto Revoult tylko część środków.
Złożyłem reklamację, później też odwołania u jednych i u drugich. Oficjalnie PKO wykonało wszystkie operacje prawidłowo i nie są w stanie zwrócić mi pieniędzy, Revoult natomiast utrzymuje że środków nie otrzymał.
Czy ktoś z was miał podobną historię? Do kogo mógłbym zwrócić się o pomoc? Czy warto próbować u rzecznika praw konsumenta?
Z góry dzieki.