Strona 1 z 1

Niepełna paczka z Juventus Store Online

: 17 listopada 2017, 12:15
autor: Malwurf
Cześć wszystkim, czy jest ktoś w stanie pomóc mi z reklamacją zamówienia z Juventus Store? Zamówiłem online kilka rzeczy, przyszła do mnie paczka kurierem jednak bez jednego przedmiotu, który w chwili zakupu był dostępny. Zapłaciłem za wszystkie zakupione przedmioty.
Oczywiście napisałem maila opisującego problem na adres store-support@juventus.com ale po 4 dniach brak odpowiedzi.

: 02 grudnia 2017, 16:34
autor: Deba
A czy ten przedmiot jest już niedostępny? Ostatnio na allegro kupiłem coś, dostałem paczkę bez tego, produkt już w tym czasie był niedostępny napisałem reklamację i dostałem zwrot pieniędzy na konto.

Edit: Teraz dopiero zauważyłem, że post z 17.11. I jak sprawa się skończyła?