Koszulki na sezon 2010/2011
: 25 marca 2010, 12:26
Na SoloJuve przeczytałem ten oto tekst i mnie zaciekawił:
Wczoraj przy okazji zebrania zarządu pojawiły się informacje, że oprócz obecnej sytuacji zespołu omawiano również kwestię nowego sponsora tytularnego Juventusu. Obecna umowa z New Holland, opiewająca na 11 mln euro rocznie, wygasa wraz z końcem sezonu i według ostatnich doniesień Włochów zastąpi BetClic. Jak się okazuje, to internetowy bukmacher będący częścią koncernu Mangas Gaming, z siedzibą na Malcie, który opanował już rynki we rancji, Anglii, a od listopada 2009 również Włoch. Warto przypomnieć, że już od lutego poprzedniego roku jest oficjalnym sponsorem Bianconerich, a jego twarzami są m.in. Arrigo Sacchi, Deco i Marcel Desailly. Jeśli chodzi wyłącznie o kwestie ekonomiczne, to Mangas Gaming może pochwalić się rocznym obrotem rzędu 200 mln euro. Gdyby rzeczywiście to BetClic stał się głównym sponsorem Bianconerich, musiałby przeznaczyć na to ok. 5-8% tej kwoty, co oznacza od 10 do 16 mln euro rocznej umowy. Dzięki temu Stara Dama wyprzedziłaby najwięcej zarabiający w tej sferze Milan (12 mln), gorszą stawkę (9 mln) otrzymuje również Inter.
źródło: tuttojuve.com
Drugi news na ten temat:
Juventus Football Club S.p.A. realizując innowacyjne strategie komercyjne, majace na celu zwiększenie dochodów z reklamy na koszulkach, zdecydował się na nowy format, który da prawo do marki dwóm różnym partnerom, odpowiednio na biało-czarnej i wyjazdowej koszulce. W konsekwencji, na arenie krajowej i międzynarodowej reprezentowani będą dwaj partnerzy klubu. Zgodnie z tą strategią, Juventus podpisał dziś umowę z firmą Betclick UK Ltd., który otrzyma miano oficjalnego sponsora klubu, a logo Betclick zagości na koszulkach Starej Damy od 1. lipca 2010 roku do 30. czerwca 2012 roku.
Betclick na mocy umowy otrzyma prawo do umieszczenia swojego logo na tradycyjnych biało-czarnych strojach we wszystkich meczach Serie A i europejskich pucharów granych przez pierwszą drużynę. Juventus otrzyma z tego tytułu 16 milionów euro plus dodatki uzależnione od osiąganych wyników. Oddajmy głos prezydentowi Juve, Jean-Claude Blancowi. "W bardzo trudnym ekonomicznym kontekście zdobyliśmy renomowanego międzynarodowego partnera, by wprowadzić innowacyjną komercyjną strategię rozdzielając prawa pomiędzy koszulki domowe i wyjazdowe. Podpisana dziś umowa jest pierwszą z dwóch "oficjalnych sponsorskich" umów na najbliższe dwa lata."
źródło: juventus.com
Wczoraj przy okazji zebrania zarządu pojawiły się informacje, że oprócz obecnej sytuacji zespołu omawiano również kwestię nowego sponsora tytularnego Juventusu. Obecna umowa z New Holland, opiewająca na 11 mln euro rocznie, wygasa wraz z końcem sezonu i według ostatnich doniesień Włochów zastąpi BetClic. Jak się okazuje, to internetowy bukmacher będący częścią koncernu Mangas Gaming, z siedzibą na Malcie, który opanował już rynki we rancji, Anglii, a od listopada 2009 również Włoch. Warto przypomnieć, że już od lutego poprzedniego roku jest oficjalnym sponsorem Bianconerich, a jego twarzami są m.in. Arrigo Sacchi, Deco i Marcel Desailly. Jeśli chodzi wyłącznie o kwestie ekonomiczne, to Mangas Gaming może pochwalić się rocznym obrotem rzędu 200 mln euro. Gdyby rzeczywiście to BetClic stał się głównym sponsorem Bianconerich, musiałby przeznaczyć na to ok. 5-8% tej kwoty, co oznacza od 10 do 16 mln euro rocznej umowy. Dzięki temu Stara Dama wyprzedziłaby najwięcej zarabiający w tej sferze Milan (12 mln), gorszą stawkę (9 mln) otrzymuje również Inter.
źródło: tuttojuve.com
Drugi news na ten temat:
Juventus Football Club S.p.A. realizując innowacyjne strategie komercyjne, majace na celu zwiększenie dochodów z reklamy na koszulkach, zdecydował się na nowy format, który da prawo do marki dwóm różnym partnerom, odpowiednio na biało-czarnej i wyjazdowej koszulce. W konsekwencji, na arenie krajowej i międzynarodowej reprezentowani będą dwaj partnerzy klubu. Zgodnie z tą strategią, Juventus podpisał dziś umowę z firmą Betclick UK Ltd., który otrzyma miano oficjalnego sponsora klubu, a logo Betclick zagości na koszulkach Starej Damy od 1. lipca 2010 roku do 30. czerwca 2012 roku.
Betclick na mocy umowy otrzyma prawo do umieszczenia swojego logo na tradycyjnych biało-czarnych strojach we wszystkich meczach Serie A i europejskich pucharów granych przez pierwszą drużynę. Juventus otrzyma z tego tytułu 16 milionów euro plus dodatki uzależnione od osiąganych wyników. Oddajmy głos prezydentowi Juve, Jean-Claude Blancowi. "W bardzo trudnym ekonomicznym kontekście zdobyliśmy renomowanego międzynarodowego partnera, by wprowadzić innowacyjną komercyjną strategię rozdzielając prawa pomiędzy koszulki domowe i wyjazdowe. Podpisana dziś umowa jest pierwszą z dwóch "oficjalnych sponsorskich" umów na najbliższe dwa lata."
źródło: juventus.com