Strona 6 z 11

: 15 października 2016, 10:40
autor: Lato1897
Ile czekaliście na maila potwierdzającego, że wszystko ok z danymi od Tessery? Wysłałem im wszystkie dokumenty jakieś 3 tygodnie temu i tylko automatyczny mail,że teraz będą sprawdzać te dane, minęły 3 tygodnie i nic...

: 15 października 2016, 12:47
autor: dp10
Lato1897 pisze:Ile czekaliście na maila potwierdzającego, że wszystko ok z danymi od Tessery? Wysłałem im wszystkie dokumenty jakieś 3 tygodnie temu i tylko automatyczny mail,że teraz będą sprawdzać te dane, minęły 3 tygodnie i nic...
Czekam od sierpnia i poza mailem nic nie otrzymałem.

: 15 października 2016, 14:10
autor: Adrian27th
cspremiummember@juventusmember.com

Napiszcie na tego maila.

Odpisuja sprawnie i dostaniecie info czy wszystko okej :)

: 17 października 2016, 19:00
autor: mleko
Cześć. Mam problem z kupnem biletów na mecz z Napoli. Jestem posiadaczem J1897 membership i chcę kupić w przedsprzedaży która dziś ruszyła wejściówkę. W polu 'codize promozionale' wpisuję nr karty, akceptuję regulamin, wybieram miejsce i 'juventus member estero', wpisuję swoje dane i biorę confirm - przechodzi mi do moich danych itp. Kiedy biorę 'proceed to checkout' mam generic error aplication. Próbuję więc jeszcze raz i mam błąd, że użytkownik już zakupił bilet(trzeba poczekać - tak dowiedziałem się na infolinii). Kiedy próbuję kupować bez wyboru miejsca wyskakuje mi błąd 'tariffa non applicabile'. Generalnie przez cały dzień nie mogę kupić biletu :/ Czy ktoś spotkał się z czymś takim?

PS Na infolinii powiedzieli mi, że od tego sezonu biletów telefonicznie nie sprzedają więc ta opcja odpada.

PPS Dodam jeszcze, że próbowałem z ciekawości tego samego dla biletu na mecz z Sampdorią, gdzie przedsprzedaż się już skończyła i każdy może kupić bilet i również wyskakuje mi błąd.

PPPS Nie wybieram Curva Sud ani Curva Nord, tylko normalny bilet.

: 17 października 2016, 23:09
autor: piotrek.prz
Chciałem sprawdzić, czy u mnie byłoby to samo (chociaż ja nie mam J1897 Membership, tylko Premium), ale aktualnie na stronce listicket.com nie ładuje mi się nawet podgląd stadionu... :(

: 17 października 2016, 23:11
autor: Wiatrak
Dokladnie. Tez z ciekawosci sprawdzilem. Nie moglem kupic nawet biletu do muzeum. Cos chyba jest nie tak ze strona.

: 18 października 2016, 08:31
autor: Wiatrak
Teraz dziala bez problemu ;)

: 18 października 2016, 11:07
autor: mleko
Teraz jak ruszyła przedsprzedaż i dla PREMIUM to znowu padła ;) Mi się udało w końcu jakimś cudem wczoraj kupić.

: 18 października 2016, 16:57
autor: Robaku
A CZy ktoś może mi wytłumaczyc dokłądne różnice pomiędzy premium a tessera?

: 23 listopada 2016, 16:15
autor: dp10
Wiecie może jak rozwiązać problem z błędem 10193 (dane personalne) na listicket? Sprawdziłem i wprowadzone są poprawnie jednak błąd nadal wyskakuje.

: 23 listopada 2016, 16:55
autor: Wiatrak
Robaku pisze:A CZy ktoś może mi wytłumaczyc dokłądne różnice pomiędzy premium a tessera?
Proste wytlumaczenie. To osobne karty. Na tessere mozesz jezdzic na mecze wyjazdowe a premium to przedsprzedaze biletow na listicket, gadzet i subskrypcja na stronie Juventusu.

: 27 grudnia 2016, 21:25
autor: Niubik
Witam , jakie sa korzysci posiadania tych kart PM na stadionie? jest mozliwosc spotkania pilkarzy na treningu , wejscia na stadion ?? ktos mial takie opcje? jaka roznica w korzysciach miedzy premium a J1897? pozdrawiam

: 29 grudnia 2016, 11:37
autor: Wiatrak

Juventus Membership

: 27 lutego 2017, 21:33
autor: Sylwester1987
Ciao

Ktoś ma kartę Juventus Membership? Chcę kupić bilet na mecz z Milanem. Kartę posiadam ale nie mam do niej PINu. Bilet można kupić na stronie listicket.com ale trzeba wpisać PIN. Ktoś wie gdzie znajdę PIN do karty?

: 27 lutego 2017, 21:38
autor: Robaku
Nie wpisujesz pinu tylko wcześniej musisz wpisać nr karty. W okolicach danych osoby dla której rezerwuje bilet