Strona 4 z 13

: 24 kwietnia 2019, 20:51
autor: Wojtek
Ale pomyślcie jakie będzie branie za rok jak dostaniemy zwykłego pasiaka ;) Pewnie o to im chodzi.

: 24 kwietnia 2019, 23:04
autor: Arcadio Morello
Nicram_93 pisze:Masakra co się wyprawia w tym klubie. Po raz kolejny brawa panie Agnelli, stracił już pan w moich oczach jakikolwiek szacunek. Jeśli sam prezydent nie szanuje wartości i tradycji swojego klubu to kto to ma robić. Najpierw herb, teraz trykoty :bad: . Poza tym niezrozumiała decyzja o trzymaniu Allegriego, a niby chcemy budować globalną markę (ze średniowiecznym futbolem). Panie Agnelli jeszcze tylko zmiana nazwy na jakieś Juve China Club i będzie komplet. Po raz kolejny pluje pan w twarz kibicom. Gianni się tam w grobie przewraca. I niech mi nikt nie mówi, że Andrea nie mógł tego fantastycznego pomysłu zablokować, ale co tam, tylko kasa się liczy, resztę mają w ...

Kibice nie powinni nawet pomyśleć o kupnie takiej koszulki, ale to Włochy więc takie numery to nie tam, tam wszystko się wciśnie.
Niestety prawdziwy Juventus przestał istnieć po zmianie herbu na okropne logo (po 1 lipca 2017).
Pierwsze koszulki od Adidasa dla Nas są piękne:
Obrazek

Te obecne.... :sciana: :facepalm:... to splunięcie na tradycje i historię Juventusu...
Nie taki Juventus pokochałem...

Niestety Włochom wszystko się wciśnie, ale chyba szczególnie kibicom Juventusu.
Swego czasu Zarząd Milanu wprowadził 3cią koszulkę z takim logo:
Obrazek
Po ogromnych protestach zrezygnowali z tego pomysłu i koszulkę wycofali ze sprzedaży.
Najgorsze jest to, że Zarząd Juventusu zmienił herb na logo za plecami kibiców...
Andrea zapewne sprzeda za niedługo nazwę klubu jakiemuś Szejkowi.
Brak słów co się z tym klubem dzieje

Tak jak wspomniałeś Gianni w grobie się przewraca co jego siostrzeniec wyprawia.

: 25 kwietnia 2019, 23:47
autor: rufi8
Jeżeli to prawda, to może wróćmy do różowych koszulek. Wzbudzimy więcej zainteresowania wśród gejów i lesbijek z całego świata interesujących się piłką
:D
https://transfery.info/124012,tajemnica ... cyjne-pasy

: 26 kwietnia 2019, 00:09
autor: MRN
Arcadio Morello pisze:Po ogromnych protestach zrezygnowali z tego pomysłu i koszulkę wycofali ze sprzedaży.
Dlatego muszą wspomagać się Chinolami, Amerykanami czy innymi tworami a Andrea nadal stoi nadal na czele i tworów do pomocy nie potrzebuje.

: 26 kwietnia 2019, 12:41
autor: hellspawn
Niedługo ochłoniemy i przetrawimy te zmiany które serwuje nam zarząd.
W mojej ocenie (porzucając kwestie tradycji) przód koszulki jest ładny, a koszulkę psuje ten okropny czarny prostokąt na plecach. Dlaczego musi być tak duży i niedopasowany? Powinien być węższy i krótszy. Ale pewnie musi się zmieścić na nim logo sponsora. Więc czemu musi być czarny skoro połowa koszulki jest czarna? Psuje to całą koncepcję. Można to było lepiej opracować, bo potencjał jest. Nie podoba mi się zestawienie getrów i spodenek do koszulki. Można było iść do końca w koncepcję przepołowienia na biało i czarno zamiast jednolitego czarnego. Nie podoba mi się sposób eksponowania białych pasów adidasa.

Całość wygląda bardziej na przypadkowo skompletowany zestaw w lidze amatorskiej, niż przemyślany modny włoski styl.

: 26 kwietnia 2019, 13:31
autor: kacek_
Dlaczego Juventus zdecydował się na tak radykalną zmianę? Jak pisze „Tuttosport”, prezydent turyńskiego klubu, Andrea Agnelli, jest przesiąknięty nowoczesnością i obrał sobie za cel zwiększenie jego potencjału marketingowego i znaczenia marki na całym świecie.

Choć koszulki w biało-czarne pasy są świętością dla najbardziej zagorzałych kibiców Juventusu, nie stanowią łakomego kąsku na rynku globalnym. Nie cieszą się one popularnością w krajach, których mieszkańcy przywiązują mniejszą wagę do tradycji. Chodzi tutaj m.in. o Stany Zjednoczone, gdzie taki strój kojarzy się z sędziami.

Koszulki zostały więc zaprojektowane, mając głównie na uwadze sprzedaż zagraniczną.
Andrea jest przesiąknięty czym przepraszam? Chyba bezjajecznością. WTF?! Co to za bełkot do uja wafla?
Na ławce beton trenerski, pół kadry do wymiany a dla niego priorytetem jest sprzedaż koszulek w USA? Serio? W kraju gdzie na football mawiają soccer?!

Ja bardzo przepraszam, ale te motywy wszelkich zmian wizerunkowych wyglądają jak nieudolne starania biedniejszego biznesmena, który za wszelką cenę chce się znaleźć w TOP100 Forbes'a.
Coś na zasadzie wynajmę nowoczesne biuro, posadzę na froncie dziewczę 10/10, a na koniec miesiąca poratuje się limitem w koncie bo fakturki liche.

Nie jesteśmy i nie będziemy Realem, Barcą czy klubami z PL.

Andrea - jesteśmy Juventusem, mamy swoją tożsamość. Zjedz sznikersa.

: 26 kwietnia 2019, 15:08
autor: wieczorek00
Kolejne kroki to już chyba zmiana nazwy stadionu po przebudowie na jakieś Gazprom stadium, a finalnym etapem przebudowy klubu będzie zmiana nazwy klubu z staromodnego Juventus F.C na jakiś chwytliwy dla Amerykanów czy Azjatów może coś jak "Black White Rockets" lub coś w stylu "Old Kings Turin".

Tak się zastanawiam tylko na ile jeszcze będzie to Juventus kiedy pozbędziemy się wszystkich symboli tego klubu.

: 26 kwietnia 2019, 21:21
autor: dawid1897
Widzę, że nikt nie zauważyl, ale na tej koszulce jest pasiak. Lewy rękaw biały, lewa połowa koszulki czarna, prawa biała i prawy rękaw czarny :D

Kwestia przyzwyczajenia, ale jak nie będzie widocznego wzrostu ze sprzedaży to licze na powrót do tradycji. Żeby się czasem Agnelli nie przeliczył, bo w Azji i USA może się ona lepiej sprzedawać, ale co z tego jak kibice w Europie specjalnie nie będą kupować tej koszulki by na stałe nie zastąpiła pasiaka

P.S jakoś nie lubie jak jest więcej czarnego, liczę więc na białe spodenki i getry

Jak można zmieniać wszystko dla wzrostu marketingowego (herb, koszulki, stadion z centrum handlowym itd.) tylko nie sposobu gry czyli trenera. Juventus musi grać widowiskowo jeśli chce przynajmniej utrzymać dystans do czołówki

: 26 kwietnia 2019, 21:55
autor: Sorek21
To już lepiej jakby tył był po połowie a numery i napisy na czerwono albo żółto.

: 27 kwietnia 2019, 08:19
autor: Gandalf8
kacek_ pisze:
Dlaczego Juventus zdecydował się na tak radykalną zmianę? Jak pisze „Tuttosport”, prezydent turyńskiego klubu, Andrea Agnelli, jest przesiąknięty nowoczesnością i obrał sobie za cel zwiększenie jego potencjału marketingowego i znaczenia marki na całym świecie.

Choć koszulki w biało-czarne pasy są świętością dla najbardziej zagorzałych kibiców Juventusu, nie stanowią łakomego kąsku na rynku globalnym. Nie cieszą się one popularnością w krajach, których mieszkańcy przywiązują mniejszą wagę do tradycji. Chodzi tutaj m.in. o Stany Zjednoczone, gdzie taki strój kojarzy się z sędziami.

Koszulki zostały więc zaprojektowane, mając głównie na uwadze sprzedaż zagraniczną.
Andrea jest przesiąknięty czym przepraszam? Chyba bezjajecznością. WTF?! Co to za bełkot do uja wafla?
Na ławce beton trenerski, pół kadry do wymiany a dla niego priorytetem jest sprzedaż koszulek w USA? Serio? W kraju gdzie na football mawiają soccer?!

Ja bardzo przepraszam, ale te motywy wszelkich zmian wizerunkowych wyglądają jak nieudolne starania biedniejszego biznesmena, który za wszelką cenę chce się znaleźć w TOP100 Forbes'a.
Coś na zasadzie wynajmę nowoczesne biuro, posadzę na froncie dziewczę 10/10, a na koniec miesiąca poratuje się limitem w koncie bo fakturki liche.

Nie jesteśmy i nie będziemy Realem, Barcą czy klubami z PL.

Andrea - jesteśmy Juventusem, mamy swoją tożsamość. Zjedz sznikersa.

Koszulki nie sprzedają się nie dlatego, że są w tradycyjnym stylu, tylko dlatego, że jesteśmy mało atrakcyjną drużyną. Wierny kibic kupi koszulkę tradycyjną, bo jest związany z klubem więzią emocjonalną, zaś Janusz kupi Brajankowi koszulkę zespołu, który robi wrażenie swoją grą (Barca, Real a w tym sezonie Ajax). Lepiej było pójść drogą ManU i postawić na tradycję, bo Czerwone Diabły nawet jak nie grały w LM to marketingowo biły nas na głowę.

Niestety Andrea chce gówno zawinąć w papierek i to sprzedać. Pół biedy, gdyby jeszcze papierek był ładny a tu mamy zwykły szary papier jak w mięsnym podczas rządów poprzedniego ustroju w naszym kraju...

: 27 kwietnia 2019, 09:41
autor: Sila Spokoju
Chłopy to tylko koszulki na 1 SEZON!

A gównoburza z wydumanymi teoriami jakby Agnelli spuścił nas do SerieC :laugh:

: 27 kwietnia 2019, 10:00
autor: juvemaroko
koszulki beda idealne na ostatni sezon Allegriego bo watpie ze bedzie proawadzil Juve w sezonie 2020-2021.

: 27 kwietnia 2019, 11:56
autor: Gałcio
Spójrzcie na nowe koszulki Milanu. Klasa sama w sobie i bez <brzydkie słowo ( ͡° ͜ʖ ͡°)>*** maniany jak u nas. Tradycja.

: 27 kwietnia 2019, 15:07
autor: Arcadio Morello
kacek_ pisze:
Dlaczego Juventus zdecydował się na tak radykalną zmianę? Jak pisze &#8222;Tuttosport&#8221;, prezydent turyńskiego klubu, Andrea Agnelli, jest przesiąknięty nowoczesnością i obrał sobie za cel zwiększenie jego potencjału marketingowego i znaczenia marki na całym świecie.

Choć koszulki w biało-czarne pasy są świętością dla najbardziej zagorzałych kibiców Juventusu, nie stanowią łakomego kąsku na rynku globalnym. Nie cieszą się one popularnością w krajach, których mieszkańcy przywiązują mniejszą wagę do tradycji. Chodzi tutaj m.in. o Stany Zjednoczone, gdzie taki strój kojarzy się z sędziami.

Koszulki zostały więc zaprojektowane, mając głównie na uwadze sprzedaż zagraniczną.
Andrea jest przesiąknięty czym przepraszam? Chyba bezjajecznością. WTF?! Co to za bełkot do uja wafla?
Na ławce beton trenerski, pół kadry do wymiany a dla niego priorytetem jest sprzedaż koszulek w USA? Serio? W kraju gdzie na football mawiają soccer?!

Ja bardzo przepraszam, ale te motywy wszelkich zmian wizerunkowych wyglądają jak nieudolne starania biedniejszego biznesmena, który za wszelką cenę chce się znaleźć w TOP100 Forbes'a.
Coś na zasadzie wynajmę nowoczesne biuro, posadzę na froncie dziewczę 10/10, a na koniec miesiąca poratuje się limitem w koncie bo fakturki liche.

Nie jesteśmy i nie będziemy Realem, Barcą czy klubami z PL.

Andrea - jesteśmy Juventusem, mamy swoją tożsamość. Zjedz sznikersa.
Lepiej bym tego nie ujął :bravo:

Marketingowo jesteśmy daleko w tyle za Barceloną, Realem, Manchesterem United czy Liverpoolem.
Nawet nie wiem czy AC Milan nie jest popularniejszy od Nas w Azji i USA.
Od kiedy trenerem Liverpoolu jest Jurgen Klopp ilość nowych kibiców wzrosła wielokrotnie, nie dzięki zmianie HERBU na LOGO czy kombinowaniu z barwami klubowymi, a przede wszystkim swoją GRĄ :uklon:.

Prawda jest taka, że od jakiegoś czasu na grę Juventusu nie da się patrzeć. Oglądając tą kopaninę oczy krwawią :(( :sciana:
Co kibic piłki nożnej wybierze? Pięknie grający Ajax czy Juventus, którego mecze są dobre na bezsenność???
Z tym betonem zwanym Allegrim lepiej nie będzie.
Zostawiając go na kolejny sezon będzie to stratą czasu i pieniędzy.
Mamy najgorszą pomoc od wielu lat.
Ostatnia pomoc klasy światowej jaką mieliśmy to była czwórka: Pirlo, Vidal, Pogba i Marchisio.

Wielu z Nas pokochało Juventus dzięki piłkarzom takim jak: Platini, Baggio czy Del Piero.
Efekt Ronaldo minął i żeby utrzymać popularność czy nawet ją zwiększyć musi się zmienić gra Juventusu.

Andrea Agnelli musi się otaczać kiepskimi doradcami, którzy uważają, że zmieniając herb na logo i barwy klubowe zwiększy się popularność i sprzedaż klubowych pamiątek. W tym m.in. koszulek. :laugh:

Dla mnie Andrea Agnelli jest słabym i nieudolnym prezydentem, który nie potrafi uszanować historii i tradycji Juventusu, którą przez wiele lat wypracowywali jego Ojciec i Wujek.
Już chyba wolę, żeby Juventus trafił w obce ręce zachowując przy tym swoją tożsamość, historię i tradycję (nigdy bym nie pomyślał, że kiedykolwiek coś takiego napiszę).
Przykład; AC Milan:
Obrazek

Andrea ośmiesza Nasz klub na arenie międzynarodowej swoimi nieudolnymi decyzjami. Jeszcze brakuje zmiany nazwy klubu specjalnie dla Jankesów i Azjatów.
Może zmieńmy nazwę klubu na Torino Rockets FC lub Shan Pang Turin.

Andrea Agnelli może w końcu się ogarnie i przejrzy na oczy albo z Naszego ukochanego klubu zostanie tylko historia, którą sprzedał za marne $$$.

: 27 kwietnia 2019, 15:24
autor: Wojtek
dawid91 pisze:P.S jakoś nie lubie jak jest więcej czarnego, liczę więc na białe spodenki i getry
Na prezentacji były czarne spodenki i getry i mam nadzieję, że tak zostanie, bo wolę jak jesteśmy bardziej czarni, ale wiadomo, to kwestia gustu.