WojtinhoFCJ pisze:Mateuszello pisze:WojtinhoFCJ pisze:ciekawe kiedy pomyślą o domowych, wystarczyłoby nawet dać napis "Jeep" w innym kolorze niż biały/czarny i już nie trzeba by dawać tego prostokąta jako tło.
No właśnie powątpiewam, bo zawsze gdy mieliśmy żółte(ew. czerwone) nazwisko to było ono z pewnością mniej widocznie niż chociażby na obecnych koszulkach z sezonu '12/'13.
To jest ten problem, że na biało-czarnym(tym bardziej na tak gęsto umieszczonych pasach) trudno umieścić coś czytelnego. I na tym z pewnością zależy firmie, która chce się rozreklamować.
Ale kolor sponsora z przodu a nazwiska z tyłu to co innego. Przecież z tyłu pasy są przerwane jednolitym polem, tak jak w tym sezonie chociażby, gdzie jest miejsce na nazwisko i numer.
No właśnie,
W TYM. Historia naszych strojów jasno nam mówi, że takich rozwiązań było niewiele. A ostatnim tego typu projektem była koszulka sprzed 10 lat (pomijając europejskie puchary, gdzie jest chyba taki przepis). Być może rozpoczniemy od teraz taki cykl, ale wracjać do sponsora to jednak ma to wiele wspólnego z tyłem koszulki.
juverm pisze: Nike rok w rok prezentuje nam ohydną srakę, na którą nie potrafi nawet elegancko nanieść logotypu sponsora.
To co, Twoim zdaniem Nike albo inna firma powinna zrobić, żeby to wyglądają elegancko? Dostają taką "naklejkę" to umieszczają ją w konkretnym miejscu. Co, mają to umieścić wyżej/niżej/na plecach?
Wygląd z pewnością nie zależy od nich, o czym zresztą uczą te ostatnie lata, bo przecież taka marka jak Nike stwierdziłaby, że odwaliła fuszerkę i trzeba tę kwestię za rok poprawić (przykładowo szyjąc odpowiedniej długości
prostokątny poziomy pas połączony z pionowymi), ale widocznie wygląd logotypu(sponsora) nie zależy od nich.
juverm pisze:Tamoil, New Holland, Balocco były przeokropne, a jak w końcu dostaliśmy jakieś przyzwoite (Jeep) to ktoś wpadł na genialny pomysł żeby pierdyknąć je na super nieestetyczny pasek. Nosz ...wa mać.
Tylko przyklasnąć.

Zanosi się na kolejny rok bez zakupu koszulki... Chociaż w sumie żadna strata, ostatnie wyroby Nike drażnią suty

Czyli Ciebie nie boli projekt koszulki tylko nieestetycznie umieszczone logo, nie? Tamoil, New Holland, Balocco to są loga, które "mają swój kształt", a firma reklamująca się ma komfortowe, z punktu widzenia umieszczenia tego na naszych pasach, tło. Jeep tego nie ma. A tym gorzej [niedawno na to wpadłem], że jest to ot zwykły napis (normalną czcionką) i pewnie dlatego konieczna jest na naszych koszulkach R-ka w kółku - original co też jakiś wpływ na to wspólne połączenie z napisem ma.
Adidas?
http://www.footballkitnews.com/wp-conte ... -11-12.jpg
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... aacIqTEp4u
Puma?