Strona 3 z 11
: 04 sierpnia 2016, 16:41
autor: Wiatrak
dp10 pisze:@Wiatrak
Czy jak chciałeś kupić bilet na Violę to próbowałes wpisać poniższe i nie poszło?
Numer karty --> Numer karty PREMIUM Membership
PIN --> Web ticket
na stronie Listicket znalazłem poniższe. W odniesieniu do członków z poza Itali nie wspominają o Tessera.
- Only J1897 and Premium Members physically in possession of the membership card can buy tickets in pre-emption mode only if they are physically hold the Supporter card and other 3 tickets only if also these 3 fans hold a J1897 or Premium Member card
- The J1897 and Premium Member card holder not resident in Italy, can buy tickets on Listicket.com inserting in the promotional space the Member Card number; we remember to select Home Ticketing and print at home your ticket
Probowalem ale pojawia mi sie blad. Da sie tam wpisac to co podales ale przy potwierdzaniu danych wyskakuje blad.
: 05 sierpnia 2016, 00:47
autor: dp10
Do wyrobienia karty Tessera potrzebne jest zdjęcie na wprost czy może być z półprofilu (dowodowe)?
: 05 sierpnia 2016, 08:17
autor: Adrian27th
dp10 pisze:
Poważnie bez Tessera nie kupisz biletu? Masz może na to jakieś potwierdzenie. Na karcie Premium Membership która przyjdzie w paczce powitalnej powinny być wszystkie numery i PINy umożliwiające zakup. Jak robiłem symulację zakupu biletu też nie widziałem opcji wpisania Tessera, tylko wybór między J1897 a Premium Membership.
Kupisz bilety ale TYLKO droga telefoniczna przez listicket.
Operatorka po angielsku wczytuje Twoj nr karty ktory podasz.
To jedyny sposob. System ich nie czyta nr karty PM.
Ja mam tessera, moja dziewczyna nie miala i system wczytywal mnie a jej nie. Dopiero telefonistka wczytala obie osoby bez problemu.
@Wiatrak - dokladnie. Jest błąd, chyba ze masz normalna tessere. Wtedy wczytuje.
: 05 sierpnia 2016, 09:46
autor: dp10
@Adrian27th
Nie było problemu z wyrobienie Tessera dla ludzi z poza Włoch? Wysyłają listem poleconym? Zdjęcie, które załączamy do aplikacji powinno być z przodu czy może być półprofil?
Z góry dzięki za odp.
: 06 sierpnia 2016, 09:52
autor: Adrian27th
dp10 pisze:@Adrian27th
Nie było problemu z wyrobienie Tessera dla ludzi z poza Włoch? Wysyłają listem poleconym? Zdjęcie, które załączamy do aplikacji powinno być z przodu czy może być półprofil?
Z góry dzięki za odp.
Zaden problem. Normalna paszportowka musi byc. Karty ida na caly swiat :-)
: 06 sierpnia 2016, 10:01
autor: dp10
Długo czekałeś na kartę?
: 07 sierpnia 2016, 13:56
autor: Wiatrak
Adrian27th pisze:dp10 pisze:
Poważnie bez Tessera nie kupisz biletu? Masz może na to jakieś potwierdzenie. Na karcie Premium Membership która przyjdzie w paczce powitalnej powinny być wszystkie numery i PINy umożliwiające zakup. Jak robiłem symulację zakupu biletu też nie widziałem opcji wpisania Tessera, tylko wybór między J1897 a Premium Membership.
Kupisz bilety ale TYLKO droga telefoniczna przez listicket.
Operatorka po angielsku wczytuje Twoj nr karty ktory podasz.
To jedyny sposob. System ich nie czyta nr karty PM.
Ja mam tessera, moja dziewczyna nie miala i system wczytywal mnie a jej nie. Dopiero telefonistka wczytala obie osoby bez problemu.
@Wiatrak - dokladnie. Jest błąd, chyba ze masz normalna tessere. Wtedy wczytuje.
Dzieki

Dobrze wiedziec.
: 08 sierpnia 2016, 09:03
autor: Adrian27th
dp10 pisze:Długo czekałeś na kartę?
Koło miesiąca się czeka.
Dostałem też nową kartę i pakiet Premium.
W tym roku
- breloczek
- koszulka
- zniżki na pociągi
: 08 sierpnia 2016, 13:18
autor: Wiatrak
Miales wysylke upsem bo dzisiaj dostalem maila ze mi paczka idzie tylko nie wiem co czy tessera czy membership?
: 08 sierpnia 2016, 13:21
autor: dp10
Wiatrak pisze:Miales wysylke upsem bo dzisiaj dostalem maila ze mi paczka idzie tylko nie wiem co czy tessera czy membership?
@ Wiatrak,
Czy dostajemy potwierdzenie, że wniosek o Tessera został poprawnie złożony? Po załadowaniu dokumentów pokazała się wiadomość YOUR REQUEST HAS BEEN SENT i tyle.
: 08 sierpnia 2016, 13:24
autor: Wiatrak
Tak. Dostalem maila,ze dane sie zgadzaja.
: 08 sierpnia 2016, 13:33
autor: dp10
Wiatrak pisze:Tak. Dostalem maila,ze dane sie zgadzaja.
po jakim czasie?
: 08 sierpnia 2016, 13:40
autor: Wiatrak
Po tygodniu.
: 09 sierpnia 2016, 12:27
autor: Wiatrak
Przyszedl ale niestety tylko membership...
: 09 sierpnia 2016, 12:39
autor: dp10
Wiatrak pisze:Przyszedl ale niestety tylko membership...
obie karty przychodzą oddzielnie. Co otrzymałeś w paczce powitalnej?
ps. jaki t-shirt?