: 17 stycznia 2017, 20:34
W sporcie na TVP 1 mówili o nowym logo Juve. Jeden gostek mówił ze takie czasy. Logo to przedsiębiorstwo, a drużyny to dzisiaj przedsiębiorstwa.
Eeee tam, z tego, co widzę to większość fanów tak uważa. Nie mam zamiaru tutaj oceniać Twoich czy kogoś innego gustów bo, jak wiadomo, o nich się nie dyskutuje, ale określanie tego logo mianem "szkaradzieństwa" czy "paskudztwa" mi wydaje się sporym nadużyciem. Ba, dla mnie jest ono całkowitym przeciwieństwem tych określeń i jest właśnie klasyczne i eleganckie. I dlatego właśnie dobrze sprawdzi się w produktach biżuteryjnych czy branży odzieżowej. Oczywiście tutaj po raz kolejny wracamy do kwestii, czy tego wymagamy od symbolu klubu piłkarskiego, choć akurat dla mnie ten projekt w równej mierze co marketingowe logo sprawdza się jako herb, który okazuje się nie być wcale aż tak oderwanym od tradycji Juventusu. Powiem więcej, ja chyba nawet się złapałem na ten chwyt wrócenia do "J" na koszulkach w 120 rocznicę założenia klubu.Vimes pisze:A wiesz, że nawet się zastanawiałem czy to nie przez mój wsiowo-buraczany gust nie podoba mi się to logo, ale potem zobaczyłem, że nie tylko ja mam takie odczuciavitoo pisze:Właśnie to logo jest bardzo estetyczne i jak najbardziej pasuje do Włochów-modnisiów. mnowo wcześniej wrzucał link z pierwszymi zdjęciami gadżetów z nowym logo i, prawdę mówiąc, na takim naszyjniku prezentuje się ono znakomicie. Proste, stylowe i nie tak nachalne jak poprzednie, a przy tym za chwilę stanie się równie rozpoznawalne co dotychczasowe. Podejrzewam, że na garniturach, koszulach itd będzie wyglądać równie dobrze.Vimes pisze:Pierwszy raz zobaczyłem to wczoraj i mi się nie spodobało, ale pomyślałem sobie, że się prześpię, spojrzę świeżym okiem i może zmienię zdanie. Dzisiaj nie podoba mi się jeszcze bardziej. Włosi niby esteci i modnisie zaprojektowali takie szkaradne paskudztwo (...)
Wiem, że nie to powinno być głównym zadaniem klubowego herbu i można wiele zarzucać temu projektowi, ale na pewno nie to, że jest nieestetycznym, szkaradnym paskudztwem.
Za to ja dla odmiany jedyny kubek klubowy jaki zakupiłem to ten http://sklep.lovefootball.pl/index.php? ... &id_lang=1, właśnie dlatego, że był bardziej dyskretny niż ten z herbem i nadal jestem zdania, że prezentuje się bardzo stylowo i okazale.Arbuzini pisze:Mam dwa kubki (zwykły i termiczny) z herbem Juventusu i na takich gadżetach prezentuje się dobrze. Natomiast w formie medaliku/wisiorka zawsze będzie wyglądał źle, a to nowe logo wygląda po prostu jak biżuteria. Od razu widać, że do tego wszystkiego została wynajęta agencja reklamowa i to nie taka pierwsza lepsza tylko świetnie znająca się na swojej pracy. Dawno nie widziałem tak dopracowanego i spójnego key visualu. Wątpliwości mam tylko co do tego, czy jest on odpowiedni dla "branży".
No tak Bayern, Real, Barca czy Manchester to tylko marketing, sukcesów sportowych nigdy nie odnosili co innego Juvemarcin_juventino87 pisze:Jesli wydaje Ci sie ze pilka nozna to tylko sport a zyski przychodza tylko z sukcesow sportowych to jestes w wielkim bledzie.dawid91 pisze: Wyłącznie dzięki sukcesom sportowym klub sportowy będzie rozpoznawalny i wielbiony przez coraz to większą rzeszę ludzi. Zamiast inwestować w sport to mamy inwestowanie w reklamę jakbyśmy byli jakąś korporacją produkcyjną. To jest żałosne, po prostu żałosne
Prosty przyklad na to ze sie mylisz - Manchester Unitedklub, ktory od trzech lat nic nie pokazuje w Anglii a tym bardziej w Europie z roku na rok ma coraz to wyzsze dochody i stac ich zeby wydawac zawrotne sumy tranferowe a jak jest u Nas z trasferami to sam chyba dobrze wiesz...
W klubach takich jak Manchester czy Bayern merchandising i sponsoring to jest ponad 50% przychodów w klubie, Real i Barcelona to ponad 40% a Juventus w tamtym sezonie to tylko 23% i wlasnie w tym aspekcie musimy sie poprawic zeby moc konkurowac z najlepszymi pod wzgledem finansowym bo jak na razie to ledwo jestesmy w pierwszej dziesiatce nie mowiac juz o stracie do czołowki![]()
Pogodziłem się z faktem, że nie rozumiem sztuki współczesnej.vitoo pisze:Eeee tam, z tego, co widzę to większość fanów tak uważa. Nie mam zamiaru tutaj oceniać Twoich czy kogoś innego gustów bo, jak wiadomo, o nich się nie dyskutuje, ale określanie tego logo mianem "szkaradzieństwa" czy "paskudztwa" mi wydaje się sporym nadużyciem. Ba, dla mnie jest ono całkowitym przeciwieństwem tych określeń i jest właśnie klasyczne i eleganckie. I dlatego właśnie dobrze sprawdzi się w produktach biżuteryjnych czy branży odzieżowej. Oczywiście tutaj po raz kolejny wracamy do kwestii, czy tego wymagamy od symbolu klubu piłkarskiego, choć akurat dla mnie ten projekt w równej mierze co marketingowe logo sprawdza się jako herb, który okazuje się nie być wcale aż tak oderwanym od tradycji Juventusu. Powiem więcej, ja chyba nawet się złapałem na ten chwyt wrócenia do "J" na koszulkach w 120 rocznicę założenia klubu.Vimes pisze:A wiesz, że nawet się zastanawiałem czy to nie przez mój wsiowo-buraczany gust nie podoba mi się to logo, ale potem zobaczyłem, że nie tylko ja mam takie odczuciavitoo pisze:Właśnie to logo jest bardzo estetyczne i jak najbardziej pasuje do Włochów-modnisiów. mnowo wcześniej wrzucał link z pierwszymi zdjęciami gadżetów z nowym logo i, prawdę mówiąc, na takim naszyjniku prezentuje się ono znakomicie. Proste, stylowe i nie tak nachalne jak poprzednie, a przy tym za chwilę stanie się równie rozpoznawalne co dotychczasowe. Podejrzewam, że na garniturach, koszulach itd będzie wyglądać równie dobrze.
Wiem, że nie to powinno być głównym zadaniem klubowego herbu i można wiele zarzucać temu projektowi, ale na pewno nie to, że jest nieestetycznym, szkaradnym paskudztwem.
Jest też inny powód dla którego kluby jak Barca, Real czy Bayern mogą mieć problem ze zmianą w przyszłości swojego herbu na litery nawet jakby tego chciały. Barcelona zawlasczajac literkę "B" blokuje Bayern, Manchestery też są dwa i tak samo jeśli chodzi o Real bo mimo że Sociedad to trzy półki niżej ale to też Real jakby nie byłoRICTOR pisze: No właśnie zmiana loga nie gwarantuje sukcesu. My jako pierwsi chyba próbujemy czegoś takiego i z tego też powodu ani Real ani Barca w najbliższym czasie raczej nie będą zmieniać swoich herbów na literki bo tak jak pomysł może wypalić tak równie dobrze może okazać się klapą.
Z tą różnicą że baranów chętnych na taki tatuaż będzie 3, a koszulek sprzeda się setki tysięcy.hellspawn pisze:No! I w razie potrzeby, jako dziara na penisie też będzie się lepiej prezentować! Brawo MY!Adrian27th pisze:O tym jak bardzo nowe logo pozwala na zwiekszenie przychodów świadczy chociażby Narta z logiem. Wygląda cudnie.
Doklejcie tam stare i zobaczycie jak bedzie zabawnie wyglądać.
Z takim logiem to moge nosić koszulę,krawat,skarpety. Wszystko.