Strona 18 z 37

: 17 stycznia 2017, 20:34
autor: darex
W sporcie na TVP 1 mówili o nowym logo Juve. Jeden gostek mówił ze takie czasy. Logo to przedsiębiorstwo, a drużyny to dzisiaj przedsiębiorstwa.

: 17 stycznia 2017, 20:51
autor: vitoo
Vimes pisze:
vitoo pisze:
Vimes pisze:Pierwszy raz zobaczyłem to wczoraj i mi się nie spodobało, ale pomyślałem sobie, że się prześpię, spojrzę świeżym okiem i może zmienię zdanie. Dzisiaj nie podoba mi się jeszcze bardziej. Włosi niby esteci i modnisie zaprojektowali takie szkaradne paskudztwo (...)
Właśnie to logo jest bardzo estetyczne i jak najbardziej pasuje do Włochów-modnisiów. mnowo wcześniej wrzucał link z pierwszymi zdjęciami gadżetów z nowym logo i, prawdę mówiąc, na takim naszyjniku prezentuje się ono znakomicie. Proste, stylowe i nie tak nachalne jak poprzednie, a przy tym za chwilę stanie się równie rozpoznawalne co dotychczasowe. Podejrzewam, że na garniturach, koszulach itd będzie wyglądać równie dobrze.

Wiem, że nie to powinno być głównym zadaniem klubowego herbu i można wiele zarzucać temu projektowi, ale na pewno nie to, że jest nieestetycznym, szkaradnym paskudztwem. ;)
A wiesz, że nawet się zastanawiałem czy to nie przez mój wsiowo-buraczany gust nie podoba mi się to logo, ale potem zobaczyłem, że nie tylko ja mam takie odczucia
Eeee tam, z tego, co widzę to większość fanów tak uważa. Nie mam zamiaru tutaj oceniać Twoich czy kogoś innego gustów bo, jak wiadomo, o nich się nie dyskutuje, ale określanie tego logo mianem "szkaradzieństwa" czy "paskudztwa" mi wydaje się sporym nadużyciem. Ba, dla mnie jest ono całkowitym przeciwieństwem tych określeń i jest właśnie klasyczne i eleganckie. I dlatego właśnie dobrze sprawdzi się w produktach biżuteryjnych czy branży odzieżowej. Oczywiście tutaj po raz kolejny wracamy do kwestii, czy tego wymagamy od symbolu klubu piłkarskiego, choć akurat dla mnie ten projekt w równej mierze co marketingowe logo sprawdza się jako herb, który okazuje się nie być wcale aż tak oderwanym od tradycji Juventusu. Powiem więcej, ja chyba nawet się złapałem na ten chwyt wrócenia do "J" na koszulkach w 120 rocznicę założenia klubu.
Arbuzini pisze:Mam dwa kubki (zwykły i termiczny) z herbem Juventusu i na takich gadżetach prezentuje się dobrze. Natomiast w formie medaliku/wisiorka zawsze będzie wyglądał źle, a to nowe logo wygląda po prostu jak biżuteria. Od razu widać, że do tego wszystkiego została wynajęta agencja reklamowa i to nie taka pierwsza lepsza tylko świetnie znająca się na swojej pracy. Dawno nie widziałem tak dopracowanego i spójnego key visualu. Wątpliwości mam tylko co do tego, czy jest on odpowiedni dla "branży".
Za to ja dla odmiany jedyny kubek klubowy jaki zakupiłem to ten http://sklep.lovefootball.pl/index.php? ... &id_lang=1, właśnie dlatego, że był bardziej dyskretny niż ten z herbem i nadal jestem zdania, że prezentuje się bardzo stylowo i okazale. ;)

A tak na marginesie... bo widziałem, że sympatycy Interu bardzo ochoczo sobie używają na tym naszym nowym logo (ciągle jakoś dziwnie to brzmi w odniesieniu do klubu). Oczywiście spodziewałem się tego, ale jest to o tyle dziwne, że ich "FCIM" wpakowane w okrąg same nie są szczytem estetyki i oryginalności. :prochno:

: 17 stycznia 2017, 20:59
autor: tony89
Herb niezbyt mi się podba, ale spójrzmy prawdzie w oczy, marketingowo co było do ugrania straciliśmy przez calciopoli, wielkie kluby w tym czasie zdobywały rynki. Powtarzając ich działania nic nie ugramy, zawsze będziemy drudzy, dlatego próbujemy zrobić coś czego jeszcze nikt nie próbował. Innowacyjność to nasza największa szansa.

: 17 stycznia 2017, 21:16
autor: dawid1897
marcin_juventino87 pisze:
dawid91 pisze: Wyłącznie dzięki sukcesom sportowym klub sportowy będzie rozpoznawalny i wielbiony przez coraz to większą rzeszę ludzi. Zamiast inwestować w sport to mamy inwestowanie w reklamę jakbyśmy byli jakąś korporacją produkcyjną. To jest żałosne, po prostu żałosne :facepalm:
Jesli wydaje Ci sie ze pilka nozna to tylko sport a zyski przychodza tylko z sukcesow sportowych to jestes w wielkim bledzie.
Prosty przyklad na to ze sie mylisz - Manchester United :) klub, ktory od trzech lat nic nie pokazuje w Anglii a tym bardziej w Europie z roku na rok ma coraz to wyzsze dochody i stac ich zeby wydawac zawrotne sumy tranferowe a jak jest u Nas z trasferami to sam chyba dobrze wiesz...
W klubach takich jak Manchester czy Bayern merchandising i sponsoring to jest ponad 50% przychodów w klubie, Real i Barcelona to ponad 40% a Juventus w tamtym sezonie to tylko 23% i wlasnie w tym aspekcie musimy sie poprawic zeby moc konkurowac z najlepszymi pod wzgledem finansowym bo jak na razie to ledwo jestesmy w pierwszej dziesiatce nie mowiac juz o stracie do czołowki ;)
No tak Bayern, Real, Barca czy Manchester to tylko marketing, sukcesów sportowych nigdy nie odnosili co innego Juve :whistle: Nie uważam, że zyski w piłce nożnej to tylko sport, wiem, że marketing idzie z nim w parze. Po prostu jestem zdania, że bez wielkich sukcesów sportowych nie pozyskamy takiej liczby fanów jak Real i Barca i nigdy im nie dorównamy. Klub sportowy to jednak coś innego niż przedsiębiorstwo produkcyjne. Ładny sweterek z logiem Juventusu nie sprzeda się tak jak identyczny sweterek z logiem D&G. Większość ludzi kupująca rzeczy z logiem klubu sportowego w jakiś sposób się z nim identyfikuje, tylko garstka kupi je, bo są ładne. Tu podstawą są sukcesy sportowe, dzięki nim ktoś zechce nas oglądać, transmitować, sponsorować, kupować rzeczy z naszym logiem. Bez sukcesów nie ma marketingu. A czy bez marketingu są sukcesy? Kluby pokroju Realu, Barcy, Bayernu, ManU czy Juventusu potwierdzały swoją wielkość, budowały markę przez wiele dekad, jeszcze wtedy gdy kasa aż tak nie liczyła się w tym sporcie. Teraz takie Leicester po jednym mistrzostwie od święta ich nie dogoni, ale gdyby zaczęli wygrywać regularnie to pewnie za dekadę byliby na wysokim poziomie. Przykład PSG, City, Chelsea pokazuje, że można zmniejszyć dystans do najlepszych w krótkim czasie wprowadzeniem grubej kasy od bogatego właściciela. Przykład Milanu czy Interu pokazuje jak można stracić dystans do najlepszych bez sukcesów sportowych. Barcelona nie była jakimś super zamożnym klubem, a jednak wprowadziła generację piłkarzy, którzy stworzyli zespół odnoszący olbrzymie sukcesy. Reklama nawet nie była im potrzebna, każdy chciał i dalej chce ich pokazywać. Nie potrzebują nowoczesnego loga, super pięknego stadionu itp.

Dlaczego Calciopoli tak mocno uderzyło w finanse Juventusu? Piszecie, że był to 3 największy ówcześnie klub piłkarski na świecie, a więc marketingowo stał na wysokim poziomie. Gdy spadł poziomem sportowym o klase rozgrywek niżej cały marketing w pi...

: 17 stycznia 2017, 21:19
autor: rammstein
Obrazek

ta koszulka bardzo mi się podoba, ale tu akurat nie ma ani loga ani herbu


poza tym na oficjalnej stronie Juve wciąż można znaleźć nasz herb i w tej konfiguracji wygląda to mistrzowsko

Obrazek

: 17 stycznia 2017, 21:21
autor: Vimes
vitoo pisze:
Vimes pisze:
vitoo pisze:Właśnie to logo jest bardzo estetyczne i jak najbardziej pasuje do Włochów-modnisiów. mnowo wcześniej wrzucał link z pierwszymi zdjęciami gadżetów z nowym logo i, prawdę mówiąc, na takim naszyjniku prezentuje się ono znakomicie. Proste, stylowe i nie tak nachalne jak poprzednie, a przy tym za chwilę stanie się równie rozpoznawalne co dotychczasowe. Podejrzewam, że na garniturach, koszulach itd będzie wyglądać równie dobrze.

Wiem, że nie to powinno być głównym zadaniem klubowego herbu i można wiele zarzucać temu projektowi, ale na pewno nie to, że jest nieestetycznym, szkaradnym paskudztwem. ;)
A wiesz, że nawet się zastanawiałem czy to nie przez mój wsiowo-buraczany gust nie podoba mi się to logo, ale potem zobaczyłem, że nie tylko ja mam takie odczucia
Eeee tam, z tego, co widzę to większość fanów tak uważa. Nie mam zamiaru tutaj oceniać Twoich czy kogoś innego gustów bo, jak wiadomo, o nich się nie dyskutuje, ale określanie tego logo mianem "szkaradzieństwa" czy "paskudztwa" mi wydaje się sporym nadużyciem. Ba, dla mnie jest ono całkowitym przeciwieństwem tych określeń i jest właśnie klasyczne i eleganckie. I dlatego właśnie dobrze sprawdzi się w produktach biżuteryjnych czy branży odzieżowej. Oczywiście tutaj po raz kolejny wracamy do kwestii, czy tego wymagamy od symbolu klubu piłkarskiego, choć akurat dla mnie ten projekt w równej mierze co marketingowe logo sprawdza się jako herb, który okazuje się nie być wcale aż tak oderwanym od tradycji Juventusu. Powiem więcej, ja chyba nawet się złapałem na ten chwyt wrócenia do "J" na koszulkach w 120 rocznicę założenia klubu.
Pogodziłem się z faktem, że nie rozumiem sztuki współczesnej.

Obrazek

Przykładowo nie rozumiem, dlaczego za ten obraz ktoś zapłacił 75 milionów dolarów albo dlaczego "Gówno artysty" w puszce to dzieło sztuki.

Podobnie nie widzę tego wszystkiego, co niektórzy dostrzegają w naszym nowym logo :think:.

: 17 stycznia 2017, 21:22
autor: marcin_juventino87
RICTOR pisze: No właśnie zmiana loga nie gwarantuje sukcesu. My jako pierwsi chyba próbujemy czegoś takiego i z tego też powodu ani Real ani Barca w najbliższym czasie raczej nie będą zmieniać swoich herbów na literki bo tak jak pomysł może wypalić tak równie dobrze może okazać się klapą.
Jest też inny powód dla którego kluby jak Barca, Real czy Bayern mogą mieć problem ze zmianą w przyszłości swojego herbu na litery nawet jakby tego chciały. Barcelona zawlasczajac literkę "B" blokuje Bayern, Manchestery też są dwa i tak samo jeśli chodzi o Real bo mimo że Sociedad to trzy półki niżej ale to też Real jakby nie było :) nasza "J" jest i bedzie zarezerwowana tylko i wyłącznie dla Juve!

: 17 stycznia 2017, 21:28
autor: jakku1
Logo, jako tylko i wylacznie logo, jest nawet w porządku. Nie jestem jednak przekonany (mowiac delikatnie), jesli tak ma wygladac nasz nowy herb.

Nie da sie z drugiej strony ukryc, ze przekonuje mnie argument o tym, ze fajnie zagospodarować literkę "J", jako symbol kojarzący się wyłącznie z nami. To jest dobry pomysł, mający sens, który moze w przyszlosci przyniesc duze pieniadze. Natomiast nie wiem, czy nie jest to zbyt ryzykowny biznes. Nasz herb to cos, w co zainwestowalismy do tej pory sporo, jest rozpoznawalny. Logotypu w marce, jakakolwiek by ona nie byla, nie zmienia sie ot tak. Skoro podjeto wiec taka decyzje, wyciagnac wiec mozna wniosek, ze albo:

a) poprzedni herb Juventusu slabo sie kojarzył ludziom;

albo...

b) uznano, ze warto zaryzykowac.

Dalej nie jestem do konca przekonany do tej zmiany, ale nie da sie ukryc, ze Agnelli ma juz w tej materii jeden mały sukces: powiedziano o nas nawet w TVP :prochno:.

: 17 stycznia 2017, 21:36
autor: PlanetJuve
I jest pierwszy naśladowca!
Ta przeróbka akurat śmieszna

Obrazek

: 17 stycznia 2017, 21:57
autor: Sorek21
Obrazek

: 17 stycznia 2017, 21:58
autor: Adrian27th
hellspawn pisze:
Adrian27th pisze:O tym jak bardzo nowe logo pozwala na zwiekszenie przychodów świadczy chociażby Narta z logiem. Wygląda cudnie.
Doklejcie tam stare i zobaczycie jak bedzie zabawnie wyglądać.

Z takim logiem to moge nosić koszulę,krawat,skarpety. Wszystko.
No! I w razie potrzeby, jako dziara na penisie też będzie się lepiej prezentować! Brawo MY!
Z tą różnicą że baranów chętnych na taki tatuaż będzie 3, a koszulek sprzeda się setki tysięcy.

: 17 stycznia 2017, 22:12
autor: Lambi120
Na fb wrócił stary, dobry herb. Są jakieś oficjalne informacje, że to logo zastąpi herb całkowicie? I może ktoś wytłumaczyć kim byłi co tam robił ten ziomek za konsolą na początku tego spotkania?

: 17 stycznia 2017, 22:17
autor: wojczech7
Dla mnie to logo jest genialne. :ok:

Podoba mi się także fakt, że Agnelli i spółka nie bali się wyjść przed szereg. Ewidentnie pojechali po bandzie i moim zdaniem efekty będą spektakularne. Czas pokaże.

Wierni kibice pojęczą i wybaczą, tak jak fani wybaczyli Apple brak gniazda słuchawkowego w nowym Iphonie ;)

: 17 stycznia 2017, 22:23
autor: Hed
Wczoraj miałem urodziny, więc wstaje rano, szukam głowy i zaglądam na JP, jak zobaczyłem te coś co ma być naszym logiem to myślałem że cofną mi się procesy starzenia i przy okazji wczorajsza kolacja, ale udało się wszystko utrzymać. Spoglądałem na logo cały dzień i powiem szczerze, że już teraz, wieczorem zaczyna mi się nawet podobać. Herb był spoko, ale piłka się komercjalizuje i my również musimy podążać ta drogą, dzisiaj kupa ludzi się śmieje albo trzyma za głowę ale myślę że to bedzie strzał w dysię.

: 17 stycznia 2017, 22:24
autor: Osgiliath
Na buniu, twitterze Juve wrócił dotychczasowy herb. Na oficjalnej jest ale na dole strony.
:doh:

Swoją drogą, wystarczyło zrobić tak:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater i to o niebo genialniej wygląda.