Strona 17 z 37

: 17 stycznia 2017, 18:15
autor: JBł
Ochłonąłem. Nadal nie gra mi to jako herb. Jako znaczek marketingowy, grafika na normalne koszulki wielkie TAK! Jednak co do herbu wciąż mam spore wątpliwości... :confused2:

: 17 stycznia 2017, 18:46
autor: Cabrini_idol
Jacky pisze:
marcin_juventino87 pisze:wlasnie o to chodzilo - o szum, reklame i zeby o Juve znow bylo glosno
Osobiscie wolalbym, zeby mowilo sie o nas w kontekscie: "Juve zdobywa Europe, Real/Barca/Bayern na kolanach przed turynskim gigantem". I jestem tego zdania, ze marke klubu, reklame i renome buduje sie na boisku, a nie probujac nawiazac do logo fejsbuka. Nie za bardzo tez czaje, jak ten nowy symbol ma pomoc w rozpoznwaniu marki Juventus na swiecie. Bo czy dotychczasowy herb byl jakis... niewiadomy? Aha i czekam, az ktorys z Was kupi sobie gajer z nowym logo Juve i podesle foty z uroczystosci, na ktorej w nim byl :lol:
Anyway, mam nadzieje ze teraz, po wielkiej premierze nowego znaczka sternicy beda mieli wiecej czasu i zajma sie stricte druzyna, w ktorej ewidentnie cos nie trybi.
Aha, to jak Arsenal jest w takim razie w topie jeśli chodzi właśnie o marketing i markę na świecie. Bo raczej nie przez mistrzostwa i puchary :prochno:

Oczywiście masz rację połowiczną bo sukcesy to jest podstawa do tego aby trzepać hajsy z fejmu. Ale marketing ogólny klubu jako biznesu to zupełnie inna para kaloszy. Dzisiaj nie liczą się tylko puchary i sukcesy ale również to co oferuje nam klub poza boiskiem, w sensie przynależności i popularności w sieci, na portalach, coś co przyciąga potencjalnego kibica/klienta. Do tego wszechobecna globalizacja, gdzie marka, czyli to choćby w czym chodzimy, jest najważniejsza. Juve po prostu chce oferować kibicowi/klientowi szerszy wachlarz usług tych emocjonalnych na boisku jak i tych przyziemnych, codziennych i chce dotrzeć tam gdzie 99% nas(kibiców Juvepoland czy innych prostych ludzi kibicującym i rozsianych po całej Europie) nie było, czyli na daleki wschód, gdzie potencjał jest niesamowity, dlatego tam uderzamy, bo widzimy łatwe hajsy(już w niedalekiej przyszłośći).

: 17 stycznia 2017, 18:48
autor: vitoo
Vimes pisze:Pierwszy raz zobaczyłem to wczoraj i mi się nie spodobało, ale pomyślałem sobie, że się prześpię, spojrzę świeżym okiem i może zmienię zdanie. Dzisiaj nie podoba mi się jeszcze bardziej. Włosi niby esteci i modnisie zaprojektowali takie szkaradne paskudztwo (...)
Właśnie to logo jest bardzo estetyczne i jak najbardziej pasuje do Włochów-modnisiów. mnowo wcześniej wrzucał link z pierwszymi zdjęciami gadżetów z nowym logo i, prawdę mówiąc, na takim naszyjniku prezentuje się ono znakomicie. Proste, stylowe i nie tak nachalne jak poprzednie, a przy tym za chwilę stanie się równie rozpoznawalne co dotychczasowe. Podejrzewam, że na garniturach, koszulach itd będzie wyglądać równie dobrze.

Wiem, że nie to powinno być głównym zadaniem klubowego herbu i można wiele zarzucać temu projektowi, ale na pewno nie to, że jest nieestetycznym, szkaradnym paskudztwem. ;)

: 17 stycznia 2017, 19:06
autor: CzeczenCZN
To jest mega dobre jako wzór na koszulki. Fajnie by to wyglądało na przodzie na strojach, na którymś komplecie - nawet głównym taka modyfikacja pasów. Fajnie to wygląda też jako tło pod logo. Świetnie by to współgrało - no ale tak? To nie jest innowacja to jest rewolucja.

: 17 stycznia 2017, 19:08
autor: RICTOR
dawid91 pisze:Marketing? Piękny herb, który czciło wiele ludzi porzucić dla prostego loga? I co dzięki temu badziewiu mamy doścignąć Barcelonę i Real? Wyłącznie dzięki sukcesom sportowym klub sportowy będzie rozpoznawalny i wielbiony przez coraz to większą rzeszę ludzi. Zamiast inwestować w sport to mamy inwestowanie w reklamę jakbyśmy byli jakąś korporacją produkcyjną. To jest żałosne, po prostu żałosne :facepalm:
Trochę chyba nie dzisiejszy jesteś, kolego. Wydaje mi się, że tą strategią mądre głowy w naszym klubie liczą właśnie na doścignięcie Barcy i Realu marketingowo. Sam sukces sportowy nie wystarczy żeby nagle znacząco podnieść potencjał finansowy i to nie jest żadna czarna magia tylko zwyczajna oczywistość. Najlepszym dowodem niech będzie ManU, które od kilku już lat nie wygrało nic poważnego a obracają znacznie większymi pieniędzmi niż my.

Nie, nie mam zamiaru twierdzić, że mi się to logo podoba. Nawet teraz, po kilku godzinach, dalej nie jestem przekonany. Rozumiem argumenty ludzi, którzy są za. Jest proste, jest nowoczesne, da się je wpasować w wiele rzeczy. To wszystko prawda. Na pewno i ja się do niego przyzwyczaję z czasem. Jednak pomysł z zamianą herbu na to :think: Nie wiem czy to jest najlepsze wyjście. Rozumiem rozgoryczenie tych, którzy się z herbem identyfikowali. Z drugiej strony, pomyślcie i odpowiedzcie sobie szczerze, ilu z Was, którzy tak teraz narzekają, będzie miało przysłowiowo wy*** jeśli tylko ten zabieg spowoduje, że będziemy mogli pozwolić sobie na oferowanie pensji porównywalnych z obecnymi gigantami, ergo będziemy mogli zatrzymywać wszystkie swoje gwiazdy i dodatkowo wabić już nie tylko projektem sportowym inne?

Logo logiem. Ja się wolę skupić na czymś innym. Mianowicie na tym, że zarząd coś robi. Nie ma tylko czczego gadania o próbach równania do największych. Faktycznie podejmowane są jakieś kroki w tym kierunku. Nie wiadomo czy się to uda, nikt nie ma pewności, że akurat ten projekt wypali i nie okaże się wielką marketingową wtopą. Nikt tego nie wie. Ale myślicie, że Agnelli podejmuje takie kroki bo może? Bo chce sobie zakpić z kibiców i przetestować ich cierpliwość? Andrea też prywatnie jest kibicem Juve, jestem niemal pewny, że tak samo jak my jest sfrustrowany widząc, że nie możemy oferować tak wielkich pieniędzy piłkarzom, musimy się nieraz obejść smakiem gdy jakaś gwiazda zmienia klub bo nas nie stać. Nie jest tak, że nie wydajemy bo nie chcemy. Jeśli nie poprzednie to już na pewno ostatnie okienko jest dowodem na to, że jesteśmy gotowi wydać górę pieniędzy jeśli tylko będziemy mogli. Także, jeśli ten cały pomysł sprawi, że będziemy zarabiać więcej co później przełoży się na wzrost poziomu sportowego drużyny to ciężko winić prezydenta, że podjął taki krok.

: 17 stycznia 2017, 19:30
autor: Cabrini_idol
Poza tym, dzisiaj buszując po portalach społecznościowych, informacyjnych czy po róznych forach, zauważyłem, że gdzie nie pojawilo się to logo w avatarze, zrzucie w czymkolwiek innym, ROBI WRAŻENIE, jest bardzo przejrzyste, mocne. Jest dosyć proste, dziwne? może i tak, ale trafia do odbiorcy w punkt. Zresztą tak jak mówili, od roku już przymierzali się do zmiany, badali rynek, także z łapanki logo to nie jest. Logo to nie tylko estetyka ale moc perswazji :)

: 17 stycznia 2017, 19:33
autor: Vimes
vitoo pisze:
Vimes pisze:Pierwszy raz zobaczyłem to wczoraj i mi się nie spodobało, ale pomyślałem sobie, że się prześpię, spojrzę świeżym okiem i może zmienię zdanie. Dzisiaj nie podoba mi się jeszcze bardziej. Włosi niby esteci i modnisie zaprojektowali takie szkaradne paskudztwo (...)
Właśnie to logo jest bardzo estetyczne i jak najbardziej pasuje do Włochów-modnisiów. mnowo wcześniej wrzucał link z pierwszymi zdjęciami gadżetów z nowym logo i, prawdę mówiąc, na takim naszyjniku prezentuje się ono znakomicie. Proste, stylowe i nie tak nachalne jak poprzednie, a przy tym za chwilę stanie się równie rozpoznawalne co dotychczasowe. Podejrzewam, że na garniturach, koszulach itd będzie wyglądać równie dobrze.

Wiem, że nie to powinno być głównym zadaniem klubowego herbu i można wiele zarzucać temu projektowi, ale na pewno nie to, że jest nieestetycznym, szkaradnym paskudztwem. ;)
A wiesz, że nawet się zastanawiałem czy to nie przez mój wsiowo-buraczany gust nie podoba mi się to logo, ale potem zobaczyłem, że nie tylko ja mam takie odczucia:

1) "Juventus introduced a new logo and the internet had a field day",

2) "Juventus unveil bizarre new club badge - and online photoshop comedians immediately tear it to shreds",

3) "Juventus got a new logo and the world responded with some very funny memes".

Z pewnością dzięki nowemu logo udało się zyskać rozgłos, ale jeżeli tylko o to chodziło to Agnelli mógł "wyciec" jakąś swoją sekstaśmę. Też by było o nas głośno, a herb by nie ucierpiał.

: 17 stycznia 2017, 19:40
autor: Arbuzini
vitoo pisze:Włochów-modnisiów. mnowo wcześniej wrzucał link z pierwszymi zdjęciami gadżetów z nowym logo i, prawdę mówiąc, na takim naszyjniku prezentuje się ono znakomicie. Proste, stylowe i nie tak nachalne jak poprzednie, a przy tym za chwilę stanie się równie rozpoznawalne co dotychczasowe. Podejrzewam, że na garniturach, koszulach itd będzie wyglądać równie dobrze.
Mam dwa kubki (zwykły i termiczny) z herbem Juventusu i na takich gadżetach prezentuje się dobrze. Natomiast w formie medaliku/wisiorka zawsze będzie wyglądał źle, a to nowe logo wygląda po prostu jak biżuteria. Od razu widać, że do tego wszystkiego została wynajęta agencja reklamowa i to nie taka pierwsza lepsza tylko świetnie znająca się na swojej pracy. Dawno nie widziałem tak dopracowanego i spójnego key visualu. Wątpliwości mam tylko co do tego, czy jest on odpowiedni dla "branży".

: 17 stycznia 2017, 19:44
autor: Poprostu

: 17 stycznia 2017, 19:47
autor: piotrek.prz
Ciekawy artykuł (i sporo fajnych fotek) na portalu zajmującym się oceną identyfikacji wizualnej marek z bardzo pochlebną opinią na temat nowego logo:
http://www.underconsideration.com/brand ... rbrand.php

Bardzo fajnie wygląda zestawienie herbów drużyn Serie A - na ich koncie nowe logo Juve niewątpliwie będzie się mocno wyróżniać ;)

: 17 stycznia 2017, 19:48
autor: darex
Herb powinien zostać nie zmieniony. Można go modyfikować, unowocześniać ale herb to herb. Natomiast ta literka jak najbardziej fajnie by się prezentowała jako biżuteria, na spodenkach itp.

: 17 stycznia 2017, 19:57
autor: dawid1897
RICTOR pisze:
dawid91 pisze:Marketing? Piękny herb, który czciło wiele ludzi porzucić dla prostego loga? I co dzięki temu badziewiu mamy doścignąć Barcelonę i Real? Wyłącznie dzięki sukcesom sportowym klub sportowy będzie rozpoznawalny i wielbiony przez coraz to większą rzeszę ludzi. Zamiast inwestować w sport to mamy inwestowanie w reklamę jakbyśmy byli jakąś korporacją produkcyjną. To jest żałosne, po prostu żałosne :facepalm:
Trochę chyba nie dzisiejszy jesteś, kolego. Wydaje mi się, że tą strategią mądre głowy w naszym klubie liczą właśnie na doścignięcie Barcy i Realu marketingowo. Sam sukces sportowy nie wystarczy żeby nagle znacząco podnieść potencjał finansowy i to nie jest żadna czarna magia tylko zwyczajna oczywistość. Najlepszym dowodem niech będzie ManU, które od kilku już lat nie wygrało nic poważnego a obracają znacznie większymi pieniędzmi niż my.
Pełna zgoda kolego, pomysł z marketingowego punktu genialny :hellyes: Tylko te mądre głowy i mądry ty nie przewidzieliście, że Real może wprowadzić zamiast herbu literę R, a Barca B i znowu różnica między nami i nimi będzie taka sama :think: Gdyby zmiana loga gwarantowała sukces, to każda firma zmieniałaby je sto razy w roku i oczywiście idąc śladem genialnych sterników Juve na coraz prostsze i coraz to brzydsze...

Co do United to sorry, ale gdy porównam ich dorobek w XXI wieku z naszym to chętnie zamieniłbym się. United zdobyło ligę mistrzów, poza tym 2 razy dochodziło do jej finału, jedynie wygrali o 2 mistrzostwa mniej, ale w lepszej lidze w której obraca się kasą nieosiągalną dla innych lig.

: 17 stycznia 2017, 20:01
autor: marcin_juventino87
dawid91 pisze: Wyłącznie dzięki sukcesom sportowym klub sportowy będzie rozpoznawalny i wielbiony przez coraz to większą rzeszę ludzi. Zamiast inwestować w sport to mamy inwestowanie w reklamę jakbyśmy byli jakąś korporacją produkcyjną. To jest żałosne, po prostu żałosne :facepalm:
Jesli wydaje Ci sie ze pilka nozna to tylko sport a zyski przychodza tylko z sukcesow sportowych to jestes w wielkim bledzie.
Prosty przyklad na to ze sie mylisz - Manchester United :) klub, ktory od trzech lat nic nie pokazuje w Anglii a tym bardziej w Europie z roku na rok ma coraz to wyzsze dochody i stac ich zeby wydawac zawrotne sumy tranferowe a jak jest u Nas z trasferami to sam chyba dobrze wiesz...
W klubach takich jak Manchester czy Bayern merchandising i sponsoring to jest ponad 50% przychodów w klubie, Real i Barcelona to ponad 40% a Juventus w tamtym sezonie to tylko 23% i wlasnie w tym aspekcie musimy sie poprawic zeby moc konkurowac z najlepszymi pod wzgledem finansowym bo jak na razie to ledwo jestesmy w pierwszej dziesiatce nie mowiac juz o stracie do czołowki ;)
Przed Calciopoli bylismy w pierwszej trojce jesli chodzi i przychody ale po Naszej degradacji wszystko runelo i jestesmy jakies 5 lat w dupe niestety i musimy cos robic zeby to nadrobic.
Projekt z nowym logiem "J" jest bardzo szeroki i efekty bedzie mozna zobaczyc po otwarciu prawdopodobnie w tym roku "J"-Village w sklad ktorego wchodza: JTC (Juventus Training Center), nowe centrum szkoleniowe, centrum medialne, "J" Hotel; ISE International School i Concept Store. Juventus patrzy do przodu i to cieszy ;)
A jesli chodzi o tradycje klubu i usuniecie symbolu miasta z herbu?
Tradycja Juve jest zawsze to aby zrewolucjonizować futbol i iść dalej. Juventus to nie tylko Turyn ! Juventus to kazdy zakatek swiata gdzie jest milosc do biało-czarnych barw.
Historia Juve uczy jednego. Juventus ma być pierwszy, zawsze pierwszy. Nawet w takich innowacyjnych projektach jak to logo !!!

: 17 stycznia 2017, 20:07
autor: RICTOR
dawid91 pisze:Pełna zgoda kolego, pomysł z marketingowego punktu genialny :hellyes: Tylko te mądre głowy i mądry ty nie przewidzieliście, że Real może wprowadzić zamiast herbu literę R, a Barca B i znowu różnica między nami i nimi będzie taka sama :think: Gdyby zmiana loga gwarantowała sukces, to każda firma zmieniałaby je sto razy w roku i oczywiście idąc śladem genialnych sterników Juve na coraz prostsze i coraz to brzydsze...
No właśnie zmiana loga nie gwarantuje sukcesu. My jako pierwsi chyba próbujemy czegoś takiego i z tego też powodu ani Real ani Barca w najbliższym czasie raczej nie będą zmieniać swoich herbów na literki bo tak jak pomysł może wypalić tak równie dobrze może okazać się klapą.

Co do United to myślałem, że precyzyjnie się wyraziłem, że chodzi mi o ostatnie kilka lat gdzie nie wygrywali nic a przychody zwiększają z roku na rok.

: 17 stycznia 2017, 20:20
autor: ozi(Forza_Juve)
http://www.underconsideration.com/brand ... detail.jpg
taki lancuszek też wygląda kozacko, napewno bym sobie sprawił w przyszłości ;))) wg mnie nie najgorzej, z miesiac, 2 i sie przyzwyczaimy, nie ma co płakać. Ja mam mega zaufanie dla Agnelliego. mam tylko nadzieje że przy hymnie nie zaczną grzebać bo ten mamy rewelacyjny