: 06 października 2011, 12:05
Właśnie teraz zbierałem na BMW ale auto jest mi już teraz potrzebne więc marzenia muszę odłożyć na później,nie,nie jest to moje pierwsze auto 
Proponuje najpierw pojechać na inną stacje diagnostyczną. To tak na początek...sk1le pisze:Witam,
jestem "szczęśliwym" posiadaczem Fiata Bravo z 1996r.
Mam dosyć istotny problem, którego ponoć nie można bagatelizować.
typowa wypowiedź hejtera, co jeździ starym golfem z lpg :roll:Castiel pisze:Ciepło się robi...wiosna idzie. Pierwsze BMW już w rowach...kilka na słupach...ahhh zapach wiosny.
W ogóle jak można takie auto jak BMW kupić? To jest inwestycja w jedną stronę. Ciągłe wydatki. Bo sorry jak opona kosztuje 500-600zł to coś tu jest nie tak.
Akurat mój samochodzik może stanąć na równi z BMW, ale tu nie o to chodzi kto ma lepsze itp.pan Zambrotta pisze:typowa wypowiedź hejtera, co jeździ starym golfem z lpg :roll:
co ma koszt opony do BMW? :lol:
tu jest pies pogrzebany.Castiel pisze:Takie chyba jest założenie, że samochód ma być tani w eksploatacji
To zrób zdjęcie. Bardzo się ciesze, że Cię stać. Świetnie. Mi by po prostu było szkoda wydawać tyle kasy na coś co mogę mieć znacznie tańsze, a wcale nie gorsze.pan Zambrotta pisze: Jak najbardziej widziałem BMW na piętnastkach.
to wymień coś zbliżone do 530-tki w dieslu, o wiele tańszeCastiel pisze: Mi by po prostu było szkoda wydawać tyle kasy na coś co mogę mieć znacznie tańsze, a wcale nie gorsze.
dziekuję, dobranoc. Z kim ja gadam?Castiel pisze:Pierwsze lepsze Audi A4 się do tego nada.
Pierwsze lepsze Audi A4 się do tego nada.pan Zambrotta pisze:]to wymień coś zbliżone do 530-tki w dieslu, o wiele tańsze
Facet, to nie jest ten sam segment... Można ponarzekać, że wielu wielbicieli BMW to gamonie bez wyobraźni, łyse dresy itp. ale trzeba też przyznać, że to samochody o prowadzeniu jakie ciężko znaleźć u innych producentów. Mała, gruba kierownica, napęd na tył, idealnie wyważone z świetnym układem kierowniczym. Bawarki to świetne auta i nikt, kto ma jakiekolwiek pojęcie o motoryzacji, nie będzie z tym polemizował. A kto jeździ takimi samochodami i co z nimi robi - to już jest inna sprawa...Castiel pisze:Pierwsze lepsze Audi A4 się do tego nada.pan Zambrotta pisze:]to wymień coś zbliżone do 530-tki w dieslu, o wiele tańsze
Jesteś pewny, że mówisz dalej o BMW? To są ładne i szybkie samochody, ale żaden mechanik ci go nie poleci. Z BMW jest jak z kobietą. Pojeździsz chwilę i coś do naprawy, a części drogie jak cholera. W zimie to jest dopiero jazda co? :doh:Skibil pisze:Facet, to nie jest ten sam segment... Można ponarzekać, że wielu wielbicieli BMW to gamonie bez wyobraźni, łyse dresy itp. ale trzeba też przyznać, że to samochody o prowadzeniu jakie ciężko znaleźć u innych producentów. Mała, gruba kierownica, napęd na tył, idealnie wyważone z świetnym układem kierowniczym. Bawarki to świetne auta i nikt, kto ma jakiekolwiek pojęcie o motoryzacji, nie będzie z tym polemizował. A kto jeździ takimi samochodami i co z nimi robi - to już jest inna sprawa...
Btw. nie jestem fanem BMW, nie mam żadnego modelu tej marki.
Taa, a Lancia Thema Wałęsy miała pierwszy remont po przejechaniu...1 000 000 km...aaa na Saharze jeżdżą autobusy Lancii, które robią średnio kilka mln kilometrów na 1 silniku...Ein pisze: Kupcie opla, fiata, lancie, forda i dopiero wtedy mówcie o 'awaryjności', 'kosztach', etc![]()
porównanie tak nietrafione, aż żal komentować. To tak, jakby ziomek, co wynajmuje kawalerkę śmiał się z właściciela willi, że płaci mniej za mieszkanie niż on.LordJuve pisze:Prawda jest taka, że ja będę jeździł Poldkiem i śmiał się z Ciebie, że za kasę, którą Ty wydajesz na jedną, poważniejszą usterkę ja będę jeździł pół roku na LPG.