Jeśli ktoś chce zobaczyć jak wygląda sesja na forum zapraszam na
http://www.rpg.aplus.pl/forum/index.php- tam szukajcie na podforum sesje.
Co do rzutow koscmi to ten programik moze sie przydac. Jednak zawsze mam w domu moj wlasny zestaw kostek
ja niestety nie gralem w D&D, ale poradze sobie jakos
- napewno sobie poradzisz, poniewaz bedziemy grali na bardzo okrojonym d&d.
A oto przykład karty postaci wraz z umiejetnosciami ( jest nie wypelniona, jakby ktos potrzebowal pomocy to prosze pisac na gg)
Imię Postaci :
Klasa : (Mag, Wojownik, Tropiciel, Czarodziej, Bard, Kapłan, Mnich, Barbarzyńca, Druid, Łotrzyk)
Rasa : ( Człowiek, Pół-Elf, Krasnolud, Niziołek, Gnom, Elf, Pół-Ork)
Charakter : ( Za dobre odgrywanie charakteru dostajecie XP i to dużo, opiszcie na parę zdań charakter postaci, co lubi czego nie lubi, jak się zachowuje w sytuacji stresowej, a jak w spokojnym czasie, im więcej tym lepiej )
Bóstwo : (Nie konieczne, ale przy kapłanach, powinno być wytłumaczenie dlaczego takie a nie inne oraz jak się nawrócił na tę wiarę)
Opis postaci wiek, kolor oczu, ubranie jakie nosi, wygląd zewnętrzny z rynsztunkiem i bez (nie mam namyśli negliżu)
ATRYBUTY : ( Macie 78 punktów do rozdania )
Siła -
Zręczność -
Budowa -
Intelekt -
Roztropność -
Charyzma -
( Uwzględniam plusy i minusy dla ras )
Umiejętności Klasowe : ( patrz na dół i swoje znajdź )
Ekwipunek :
Złoto : ( na początek 30 sztuk złota oraz 25 srebra )
Czary : ( do ustalenie, ale tylko zaklinacze, magowie, druidzi, kapłani, bardowie )
Języki : ( zależy od Inteligencji )
Specjalne zdolności/ Atuty
Notatki : (Coś co ma twój bohater np. Tatuaż, upodobania itp)
Historia (bardzo ważna, najepiej wmiarę obszerna, nie może być krótsza niż sześć zdań):
UMIEJĘTNOŚCI -
Wojownik -
- Jeździectwo (Zr)
- Pływanie (S)
- Postępowanie ze zwierzętami (Cha)
- Rzemiosło (Int)
- Skakanie (S)
- Wspinaczka (S)
Paladyn -
- Dyplomacja (Cha)
- Jeździectwo (Zr)
- Koncentracja (Bd)
- Leczenie (Rzt)
- Postępowanie ze zwierzętami (Cha)
- Profesja (Rzt)
- Rzemiosło (Int)
- Wiedza (religia) (Int)
Bard -
- Alchemia (Int)
- Blefowanie (Cha)
- Czarostwo (Int)
- Ciche poruszanie (Zr)
- Dyplomacja (Cha)
- Język obcy (Int)
- Koncentracja (Bd)
- Kradzież kieszonkowa (Zr)
- Nasłuchiwanie (Rzt)
- Odcyfrowanie zapisów (Int, umiejętność wyłączna)
- Pływanie (S)
- Profesja (Rzt)
- Przebieranie (Cha)
- Równowaga (Zr)
- Rzemiosło (Int)
- Skakanie (S)
- Stosowanie magicznych urządzeń (Cha, umiejętność wyłączna)
- Szacowanie (Int)
- Ukrywanie (Zr)
- Upadanie (Zr)
- Wiedza (wszystkie kategorie, ujmowane oddzielnie) (Int)
- Wróżenie (Int, umiejętność wyłączna)
- Wspinaczka (S)
- Wyczucie kierunku (Rzt)
- Wyczucie pobudek (Rzt)
- Występy (Cha)
- Wyzwalanie się (Zr)
- Zbieranie informacji (Cha)
Barbarzyńca -
- Jeździectwo (Zr)
- Nasłuchiwanie (Rzt)
- Pływanie (S)
- Postępowanie ze zwierzętami (Cha)
- Rzemiosło (Int)
- Skakanie (S)
- Wspinaczka (S)
- Wyczucie kierunku (Rzt)
- Zastraszanie (Cha)
- Znajomość dziczy (Rzt)
Mag -
- Alchemia (Int)
- Czarostwo (Int)
- Koncentracja (Bd)
- Profesja (Rzt)
- Rzemiosło (Int)
- Wiedza (wszystkie kategorie, ujmowane oddzielnie) (Int)
- Wróżenie (Int, umiejętność wyłączna)
Mnich -
- Ciche poruszanie (Zr)
- Dyplomacja (Cha)
- Koncentracja (Bd)
- Nasłuchiwanie (Rzt)
- Pływanie (S)
- Profesja (Rzt)
- Równowaga (Zr)
- Rzemiosło (Int)
- Skakanie (S)
- Ukrywanie (Zr)
- Upadanie (Zr)
- Wiedza (tajemna) (Int)
- Wspinaczka (S)
- Występy (Cha)
- Wyzwalanie się (Zr)
Zaklinacz -
- Alchemia (Int)
- Czarostwo (Int)
- Koncentracja (Bd)
- Profesja (Rzt)
- Rzemiosło (Int)
- Wiedza (tajemna) (Int)
- Wróżenie (Int, umiejętność wyłączna)
Tropiciel -
- Ciche poruszanie (Zr)
- Jeździectwo (Zr)
- Koncentracja (Bd)
- Leczenie (Rzt)
- Nasłuchiwanie (Rzt)
- Postępowanie ze zwierzętami (Cha)
- Pływanie (S)
- Profesja (Rzt)
- Przeszukiwanie (Int)
- Rzemiosło (Int)
- Skakanie (S)
- Stosowania liny (Zr)
- Ukrywanie (Zr)
- Wiedza (natura) (Int)
- Wspinaczka (S)
- Wyczucie kierunku (Rzt)
- Zauważanie (Rzt)
- Znajomość dziczy (Rzt)
- Zwierzęca empatia (Cha, umiejętność wyłączna)
Druid -
- Czarostwo (Int)
- Dyplomacja (Cha)
- Koncentracja (Bd)
- Leczenie (Rzt)
- Pływanie (S)
- Postępowanie ze zwierzętami (Cha)
- Profesja (Rzt)
- Rzemiosło (Int)
- Wiedza (natura) (Int)
- Wróżenie (Int, umiejętność wyłączna)
- Wyczucie kierunku (Rzt)
- Znajomość dziczy (Rzt)
- Zwierzęca empatia (Cha, umiejętność wyłączna)
Kapłan -
- Czarostwo (Int)
- Dyplomacja (Cha)
- Koncentracja (Bd)
- Leczenie (Rzt)
- Profesja (Rzt)
- Rzemiosło (Int)
- Wiedza (religia) (Int)
- Wiedza (tajemna) (Int)
- Wróżenie (Int, umiejętność wyłączna)
Łotrzyk -
- Blefowanie (Cha)
- Ciche poruszanie (Zr)
- Czytanie z warg (Int, umiejętność wyłączna)
- Dyplomacja (Cha)
- Fałszerstwo (Int)
- Kradzież kieszonkowa (Zr)
- Nasłuchiwanie (Rzt)
- Odcyfrowanie zapisów (Int, umiejętność wyłączna)
- Otwieranie zamków (Zr)
- Pływanie (S)
- Półsłówka (Rzt)
- Profesja (Rzt)
- Przebieranie (Cha)
- Przeszukiwanie (Int)
- Równowaga (Zr)
- Rzemiosło (Int)
- Skakanie (S)
- Stosowanie liny (Zr)
- Stosowanie magicznych urządzeń (Cha, umiejętność wyłączna)
- Szacowanie (Int)
- Ukrywanie (Zr)
- Unieszkodliwianie mechanizów (Int)
- Upadanie (Zr)
- Wspinaczka (S)
- Wyczucie kierunku (Rzt)
- Wyczucie pobudek (Rzt)
- Występy (Cha)
- Wyzwalanie się (Zr)
- Zastraszanie (Cha)
- Zauważanie (Rzt)
- Zbieranie informacji (Cha)