Laptop -uszkodzenie Gwarancja prosze o Pomoc

Podyskutuj na temat najnowszych gier, poradź się innych w temacie zakupu nowego komputera czy poproś o pomoc, jeśli masz jakiś problem z nim związany.
ODPOWIEDZ
aras191

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 05 października 2006
Posty: 214
Rejestracja: 05 października 2006

Nieprzeczytany post 12 listopada 2013, 19:12

Witam zglosilem ponad tydzien temu laptop na gwarancji asus s56c wypelnilem formularz i napisalem ze pojawiaja sie niebieskie skriny ze głosno chodzi i długo sie uruchamia .... i wlasnie odberalem e-maila a tam wyslali mi zdjecia uszkodzonej matrycy popekanej , obudowy chociaz ja wysylalem laptopa w dobrym stanie szkody wycenili na 600 zl ... i z gwarancji zrobili mi tylko plyte głowna bo ona obejmuje gwarancje ....... a reszte szkód kazali sie skontaktowac z ubezpieczycielem .... no i dzwonilem i sklamalem ze mi wyslizgnal sie z rak ... bo wiedzialem ze jak powiem ze sie uszkodzil np podczas wysylki to dlugo potrwa.... co mam robic myslicie ze ubezieczyciel przyjmie moja gwarancje ...


ta gwarancja to hestia 750 zl uszkodzenia trwałe


moge podeslac zdjecia na priv


Gotti

Juventino
Juventino
Rejestracja: 06 marca 2005
Posty: 1529
Rejestracja: 06 marca 2005

Nieprzeczytany post 12 listopada 2013, 19:37

A wysłałeś paczką ubezpieczoną? Jak kiedyś wysyłałem laptopa to za wysyłkę zapłaciłem ponad 70 zł i nic nie miało prawa podczas wysyłki się zepsuć.


aras191

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 05 października 2006
Posty: 214
Rejestracja: 05 października 2006

Nieprzeczytany post 12 listopada 2013, 20:06

nie kurier ją odebral ja nie placilem nawet zlotowki asus pokrywał koszty


Gotti

Juventino
Juventino
Rejestracja: 06 marca 2005
Posty: 1529
Rejestracja: 06 marca 2005

Nieprzeczytany post 13 listopada 2013, 10:04

Więc niech Asus teraz płaci, bo to z ich winy sprzęt się zepsuł. Tobie nic do tego skoro to oni płacili za kuriera. Mogli paczkę ubezpieczyć.


Hoffman

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 05 października 2006
Posty: 945
Rejestracja: 05 października 2006

Nieprzeczytany post 30 maja 2014, 17:39

Ja kupiłem żonie tel goclevera quantum 4, kiedyś na łóżku przygniotłem go łokciem i pękł wyświetlacz, serwis goclevera powiedział, że nie zrobią uszkodzeń mechanicznych i koszt naprawy to 160zł, tak więc sprawdziłem jakie są wady fabryczne tego modelu tel, wpisałem w formularzu reklamacyjnym "problemy z głośnikiem" czy coś takiego, zrobiłem wgniecenie na pudełku, okleiłem i wysłałem, wrócił z powrotem cały zrobiony bez jakichkolwiek problemów, to tak dla potomnych, u Ciebie jest podobnie, Asus jest odpowiedzialny za przesyłkę, oni powinni się sądzić z kurierem w takim przypadku, tylko musisz być konsekwentny, teraz to nie wiem skoro taką wersję podałeś ubezpieczycielowi..


Obrazek
ODPOWIEDZ