Chelsea Londyn - TUTAJ WSZYSTKO !

Serie A, Premier League, La Liga, Bundesliga, Liga Mistrzów, a nawet Ekstraklasa!

Moderatorzy: Moderatorzy, Administratorzy

ODPOWIEDZ
Ozzy

Milanista
Milanista
Awatar użytkownika
Rejestracja: 30 lipca 2003
Posty: 43
Rejestracja: 30 lipca 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

Nieprzeczytany post 05 sierpnia 2003, 21:45

Niech bierze Rivaldo, krzyz na droge. Ten koles to studnia do ktorej wpompowuje pieniadze Silvio, zamiast zatrudnic jakiegos goscia, ktoremu bedzie sie chcialo pracowac na treningach


Rossonero per la Vita.
BIGGI

Qualità Juventino
Qualità Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 01 grudnia 2002
Posty: 2187
Rejestracja: 01 grudnia 2002
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Kontakt:

Nieprzeczytany post 06 sierpnia 2003, 11:06

juveluck pisze:
BIGGI pisze:Ehh co z tego jak wszyscy mu odmawiają...na prawde liczące sie gwiazdy nie przeszły do Chelsea i wątpie zeby kupił kogos z górnej półki.
Calkowita racja. Gada ze wykupi pol europy a skonczy sie na tym ze do Chelsey przejdzie paru sredniakow z Ligi Angielskiej i to beda te giga wzmocniena jakie Rusek im zapewni. Wielka kasa nie oznacza ze zaraz powstanie wielka druzyna. Londynczycy beda napewno sie liczyc ale potegi z nich abramowicz nie zrobi
Manchester United poinformował, że zgodził się na sprzedaż do Chelsea Londyn argentyńskiego pomocnika Juana Sebastiana Verona. Transfer ma opiewać na sumę 24 milionów dolarów.

HEHE czyżby sie w końcu udało Abramowiczowi kupic kogos w miare ? :wink:


juveluck

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 05 marca 2003
Posty: 7191
Rejestracja: 05 marca 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Kontakt:

Nieprzeczytany post 06 sierpnia 2003, 12:15

BIGGI pisze:
juveluck pisze:
BIGGI pisze:Ehh co z tego jak wszyscy mu odmawiają...na prawde liczące sie gwiazdy nie przeszły do Chelsea i wątpie zeby kupił kogos z górnej półki.
Calkowita racja. Gada ze wykupi pol europy a skonczy sie na tym ze do Chelsey przejdzie paru sredniakow z Ligi Angielskiej i to beda te giga wzmocniena jakie Rusek im zapewni. Wielka kasa nie oznacza ze zaraz powstanie wielka druzyna. Londynczycy beda napewno sie liczyc ale potegi z nich abramowicz nie zrobi
Manchester United poinformował, że zgodził się na sprzedaż do Chelsea Londyn argentyńskiego pomocnika Juana Sebastiana Verona. Transfer ma opiewać na sumę 24 milionów dolarów.

HEHE czyżby sie w końcu udało Abramowiczowi kupic kogos w miare ? :wink:
To bedzie na pewno duzo wzmocnienie Londynczykow, wreszcie rusek czegos dopiol. Ale o ile to bedzie duzo wzmonienie dla nich to jest to jeszce wieksze oslabienie MU, po sprzedazy Beckhama nie spodziewalem sie ze jeszce oddadza jakiegos swojego kluczowego gracza. Raczej liczylem na wzmocnienia. Ale ja co do tego transferu to jednak na 100% pewien nie jestem uwierze dopiero jak go zobacze w koszulce Chelsey


Obrazek
FINO ALLA FINE, FORZA JUVENTUS !!!
ALLAH

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 02 lipca 2003
Posty: 89
Rejestracja: 02 lipca 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

Nieprzeczytany post 06 sierpnia 2003, 12:21

Chyba mu coś padło na łeb


bartol

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 28 czerwca 2003
Posty: 139
Rejestracja: 28 czerwca 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

Nieprzeczytany post 06 sierpnia 2003, 12:34

juveluck pisze:
BIGGI pisze:
juveluck pisze:
Calkowita racja. Gada ze wykupi pol europy a skonczy sie na tym ze do Chelsey przejdzie paru sredniakow z Ligi Angielskiej i to beda te giga wzmocniena jakie Rusek im zapewni. Wielka kasa nie oznacza ze zaraz powstanie wielka druzyna. Londynczycy beda napewno sie liczyc ale potegi z nich abramowicz nie zrobi
Manchester United poinformował, że zgodził się na sprzedaż do Chelsea Londyn argentyńskiego pomocnika Juana Sebastiana Verona. Transfer ma opiewać na sumę 24 milionów dolarów.

HEHE czyżby sie w końcu udało Abramowiczowi kupic kogos w miare ? :wink:
To bedzie na pewno duzo wzmocnienie Londynczykow, wreszcie rusek czegos dopiol. Ale o ile to bedzie duzo wzmonienie dla nich to jest to jeszce wieksze oslabienie MU, po sprzedazy Beckhama nie spodziewalem sie ze jeszce oddadza jakiegos swojego kluczowego gracza. Raczej liczylem na wzmocnienia. Ale ja co do tego transferu to jednak na 100% pewien nie jestem uwierze dopiero jak go zobacze w koszulce Chelsey
Święta prawda> Chaos chaos i jeszcze raz chaos. To prorokuję Chelsea jeśli ich włodzarz kupi gwiazdy nie pasujace do zespołu. Będzie jak z Interem sprzed 2 - 3 lat!!!


Gianluigi

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 08 października 2002
Posty: 256
Rejestracja: 08 października 2002
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

Nieprzeczytany post 06 sierpnia 2003, 12:50

Veron podpisal czteroletni kontrakt z Chelsea .


PABLO

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 20 lutego 2003
Posty: 644
Rejestracja: 20 lutego 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

Nieprzeczytany post 06 sierpnia 2003, 12:55

dobrze ze veron odejdzie do Chelsea bo jesli nie veron to Davids a tego chyba nikt nie chce !!


daj5stuff

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 05 sierpnia 2003
Posty: 145
Rejestracja: 05 sierpnia 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Kontakt:

Nieprzeczytany post 06 sierpnia 2003, 14:01

Mysęl że Abramowicz i tak z Chelsea potęgi nie zrobi.Nawet jesli sprowadzi wielu wartosciowych graczy będą oni grać słabo (przykład AC Milan).Wartość zespołu ocenia się po jego grze.Zobaczymy co pokaże "Dream Team" Abramowicza.


3andit

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 22 listopada 2002
Posty: 250
Rejestracja: 22 listopada 2002
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

Nieprzeczytany post 06 sierpnia 2003, 15:20

Co racja to racja, facet ma chyba za dużo kasy i nie wie co z nią zrobić. Zamiast na siłe pchać si w jakies bezsensowne transfery to by wyżywił za te kase dzieci w Rosji :evil:


< Dziękujmy BOGU za to, że stworzył dla nas JUVE i Kobiety >
Johnny777

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 16 lipca 2003
Posty: 1288
Rejestracja: 16 lipca 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Kontakt:

Nieprzeczytany post 07 sierpnia 2003, 00:35

Marek pisze:veron zostaje :D , niepoto teraz trenuje cięzko aby odchodzic a te informacje z posrtali to głupie plotki :?
Cóż Marek...jednak słowo ciałem się stało....głupie plotki :?: Jak sam widzisz nie zawsze... :wink:


Olszan

Juventino
Juventino
Rejestracja: 09 lipca 2003
Posty: 982
Rejestracja: 09 lipca 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Kontakt:

Nieprzeczytany post 07 sierpnia 2003, 18:14

Czubek chce sie pokazać ale ma tyle kasy że co mu to zaszkodzi jest to tylko kolejna rozrywka dla niego Ale przez to stał sie jednym z najsławniejszych ludzi na świecie


Zawsze Wierni ! ! !
Slim

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 08 października 2002
Posty: 1359
Rejestracja: 08 października 2002
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

Nieprzeczytany post 07 sierpnia 2003, 19:55

Jak informuje www.uefa.com a to chyba wiarygodne zrodlo, Juan Sebastian Veron za cene 21,9 mln $ zostal zakupiony z MU do Chelsea Londyn!!! Se zaszaleli... Abramowicz heh ten to nie ma na co kasy wydawac....


BIGGI

Qualità Juventino
Qualità Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 01 grudnia 2002
Posty: 2187
Rejestracja: 01 grudnia 2002
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Kontakt:

Nieprzeczytany post 07 sierpnia 2003, 20:00

Dyskusja na ten temat (o transferze Verona tez) toczy sie w temacie ABRAMOWICZ SZALEJE...ale korzystają z okazji.....Chelsea i tak wielka nie bedzie...


ahojekk

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 lipca 2003
Posty: 917
Rejestracja: 17 lipca 2003
Podziękował: 19 razy
Podziękowano: 44 razy

Nieprzeczytany post 07 sierpnia 2003, 20:39

W końcu Abramawicz ma 30 mld dolarów to nic mu nie zaszkodzi wydać 1,5 mld na chelsea !!!
A co do tego transferu to nie wiem czy manu zrobił dobry krok


Dawniej Virus[Mauro].
paweł (neo)

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 29 maja 2003
Posty: 193
Rejestracja: 29 maja 2003
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Kontakt:

Nieprzeczytany post 07 sierpnia 2003, 21:12

jestem ciekawy jak man utd..bedzie grał..?? w nastepnym sezonie bez beck"hama" :twisted: i verona jezeli to prawda


ODPOWIEDZ