Wszystko o Eleven

Tapety, bramki, filmy, kompilacje, grafiki - jednym słowem wszystko co związane z multimediami dotyczącymi Juventusu i nie tylko.

Moderatorzy: Moderatorzy, Administratorzy

ODPOWIEDZ
dzodzik

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 01 sierpnia 2004
Posty: 353
Rejestracja: 01 sierpnia 2004
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 1 razy

04 marca 2021, 17:45

Hed pisze:
14 lutego 2021, 19:24
Kiedy tych rozstrzygnięc w Lm i Serie A można się spodziewać?
Niestety Liga Mistrzów na kolejne 3 lata w Polsacie. Liga Europy i Liga Konferencji Europy na platformie Viaplay, tej co kupiła prawa do Bundesligi.

https://www.meczyki.pl/newsy/podzielono ... s/161542-n


"Szybki jak wiatr, cichy jak las, zażarty jak ogień, niewzruszony jak góra"
jackop

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 08 stycznia 2006
Posty: 6472
Rejestracja: 08 stycznia 2006
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 88 razy
Podziękowano: 162 razy

06 kwietnia 2021, 22:55

Komentarz w meczu Real - LFC to była tragedia i tak przez następne 3 lata :facepalm:
Obrazek
O Vesuvio Lavali Col Fuoco! Lavali! Lavali! Lavali Col Fuoco!
jeshu

Juventino
Juventino
Rejestracja: 27 marca 2011
Posty: 190
Rejestracja: 27 marca 2011
Podziękował: 10 razy
Podziękowano: 12 razy

06 kwietnia 2021, 23:09

jackop pisze:
06 kwietnia 2021, 22:55
Komentarz w meczu Real - LFC to była tragedia i tak przez następne 3 lata :facepalm:
+1

5 min po zmianie Viniciusa a komentatorzy mowia, ze Junior wychodzi z kontra xD gadalem z kumplem, fanem Realu, mielismy beke z komentatorow kilkukrotnie a i tak nie skupialem sie na audio, bo rozmawialem z nim ...

Swoja droga jak juz jestesmy przy komentatorach, czy ktos wie, jak czyta sie Haaland? Bo dzisiaj slyszalem "holand" w studiu Polsatu
jackop

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 08 stycznia 2006
Posty: 6472
Rejestracja: 08 stycznia 2006
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 88 razy
Podziękowano: 162 razy

06 kwietnia 2021, 23:20

jeshu pisze:
06 kwietnia 2021, 23:09
5 min po zmianie Viniciusa a komentatorzy mowia, ze Junior wychodzi z kontra xD
Ja się dowiedziałem, że w obronie Realu biega Milito :prochno:
jeshu pisze:
06 kwietnia 2021, 23:09
Swoja droga jak juz jestesmy przy komentatorach, czy ktos wie, jak czyta sie Haaland? Bo dzisiaj slyszalem "holand" w studiu Polsatu
Obrazek
O Vesuvio Lavali Col Fuoco! Lavali! Lavali! Lavali Col Fuoco!
jeshu

Juventino
Juventino
Rejestracja: 27 marca 2011
Posty: 190
Rejestracja: 27 marca 2011
Podziękował: 10 razy
Podziękowano: 12 razy

06 kwietnia 2021, 23:31

Po prostu komentatorzy lecieli leb w leb z sedzia wrecz chcieli byc lepsi, chociazby w rubryce bledow. Bo o ile co do karnego na benzynie mam watpliwosci (wydawalo mi sie ze rozkladal nogi jak kaczka szukajac tego faulu ale moge sie mylic) tak np zolta dla bodajze Trenta AA byla troche nadwyrost (zaslanianie pilki i cios w twarz stojac tylem do przeciwnika). Sytuacja z Salahem ,ktory mogl wyjsc 1v1 w pierwszej polowie ale byl faulowany + zaraz po tym bramka na 2;0 dla Realu. I tutaj zgodze sie z komentatorami, ktorzy kolo 50 minuty mowili, ze var w koncu dojechal na druga polowa. Byla tez sytuacja nieodgwizdana przez sedziego, podobna jak w meczu Realu z Atalanta, gdzie poleciala czerwona kartka na faulu w 17 minucie na Mendym. Choc na pierwszy rzut okiem bylo troche bledow sedziego, ciezko pozwac o stronniczosc. Generalnie mecz nie porwal, choc duzo bramek to troche mam niesmak, czekam teraz na retransmisje $ity vs bvb bo moze tam sie doczekam futbolu na wysokim poziomie, glod jest po ogladaniu SA XD

E: kurła nie rozumiem co on gada, wrecz jak mowi, przy drugim powtorzeniu "in norway blah blah blah POLAND " XD

E2: co do sedziego - wole jak pozwala na wiecej, niz gwizdac byle co. Byla taka sytuacja, nie wiem, 70/80 minuta, gdzie najpierw "fauowany" jest Sane, a zaraz po tym, 10 m dalej zawodnik Realu, wychodzacy z kontra. Delikatne przepychanie, zarowno z jednej i drugiej strony, brawo dla sedziego za decyzje - ma byc walka o pilke a nie lezenie po delikatnym kontakcie
Sorek21

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 31 grudnia 2007
Posty: 3219
Rejestracja: 31 grudnia 2007
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 59 razy

07 kwietnia 2021, 08:12

Wszystko się zgadza ale LM pokazuje Polsat Sport Premium a nie Eleven. Ci mają o wiele lepszych komentatorów.
Volto

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 05 kwietnia 2006
Posty: 456
Rejestracja: 05 kwietnia 2006
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował: 13 razy
Podziękowano: 17 razy

07 kwietnia 2021, 10:15

Ostatni kwadrans oglądałem bez komentarza, Polsat jest tragiczny. To już Szpakowskiego bym wolał, serio... Do tego mało się nie narobili w gacie z zachwytu nad Realem, jeden przez drugiego powtarzając to samo, ale innymi słowami - żenujące.
Obrazek
Obrazek
dzodzik

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 01 sierpnia 2004
Posty: 353
Rejestracja: 01 sierpnia 2004
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 1 razy

08 maja 2021, 08:47

Wiadomo już kiedy przetarg na prawa telewizyjne do ligi włoskiej? Eleven traci tym razem prawa do transmitowania Formuły 1 od 2023 roku na rzecz platformy Viaplay.
"Szybki jak wiatr, cichy jak las, zażarty jak ogień, niewzruszony jak góra"
Sorek21

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 31 grudnia 2007
Posty: 3219
Rejestracja: 31 grudnia 2007
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 59 razy

08 maja 2021, 09:24

Viaplay ma także Bundesligę do 2029.
AdiJuve

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 04 kwietnia 2011
Posty: 3181
Rejestracja: 04 kwietnia 2011
Podziękował: 9 razy
Podziękowano: 9 razy

08 maja 2021, 13:10

Swoją drogą to viaplay się ceni nieźle, już teraz wołają 34 zł/msc a nie wiem bardzo za co taka cena na chwile obecną. Eleven jest o połowę tańsze mając dużo więcej do zaoferowania. W sumie na naszym rynku ostała się na dobrą sprawę tylko SerieA, patrząc przez pryzmat kieszeni oby ELeven tego nie straciło.
Sorek21

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 31 grudnia 2007
Posty: 3219
Rejestracja: 31 grudnia 2007
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 59 razy

08 maja 2021, 13:19

W 2022 do wzięcia będzie jeszcze angielska.

Miejmy nadzieję, że Eleven obroni Serie A, ewentualnie Polsat lub C+. Nie wyobrażam sonie oglądania na kompiterze a nie spokojnie przed tv.
slay_mac

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 15 lutego 2008
Posty: 350
Rejestracja: 15 lutego 2008
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 1 razy

08 maja 2021, 18:59

Jakość internetowych elevenów jest żenująca, nie obejrzysz tego komfortowo po podłączeniu na dużym tv. Może w przypadku serwisu który stawia tylko na transmisje online wygląda to inaczej 🤔
dawid91

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 22 lutego 2008
Posty: 1398
Rejestracja: 22 lutego 2008
Podziękował: 8 razy
Podziękowano: 2 razy

09 maja 2021, 08:04

Sorek21 pisze:
07 kwietnia 2021, 08:12
Wszystko się zgadza ale LM pokazuje Polsat Sport Premium a nie Eleven. Ci mają o wiele lepszych komentatorów.
No kłóciłbym się. Oglądając eleven to jakbym słuchał dwóch gimnazjalistów przy piwku w barze opowiadających cienkim głosikiem ploteczki. Pełno historyjek, nawiązań do innych znajomych im osób (czytaj ich kolegów), które mało mnie interesują. Wolę starszą szkołę komentowania jak w TVP tj. choćby Szpakowski, który może i często się myli, ale ma głos jak na komentatora przystało i komentuje głównie to co się dzieje na boisku. Przede wszystkim ma jakąś energię. Wykupowałem eleven regularnie przez kilka lat, ale ostatnio zaczęli mnie tak irytować, że wolę oglądać na angielskich streamach. Od razu inny klimat
FORZA JUVE!!!
Sila Spokoju

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 18 marca 2009
Posty: 2097
Rejestracja: 18 marca 2009
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 28 razy

09 maja 2021, 09:06

Lepiej słuchać gościa, który bez przerwy się przejęzycza, nie ma pojęcia o piłce i często nie wie nawet, który piłkarz jest przy piłce, niż chłopaków, którzy żyją piłką, wiedzą o wiele więcej niż kibice danej drużyny i podają ciekawe informacje :prochno:
fazzi

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 16 maja 2006
Posty: 2679
Rejestracja: 16 maja 2006
Lokalizacja: Nowa Sól
Podziękował: 8 razy
Podziękowano: 8 razy

09 maja 2021, 10:22

Wiadomo, że chłopaki z eleven są tym bardziej zajarani niż szpaku, ale mogliby to trochę lepiej wyważyć. Ja ogólnie ich lubię, ale również uważam, że często za dużo jest tego gadania dookoła, niż samego komentowania meczu.
Pavel Nedved pisze:"Juve ponownie jest nieprzyjemne? Mam nadzieję, nie interesuje mnie bycie miłym, tylko zwycięskim"
ODPOWIEDZ