Nowe logo
- Cabrini_idol
- Juventino
- Rejestracja: 02 lutego 2012
- Posty: 5550
- Rejestracja: 02 lutego 2012
Aha, to jak Arsenal jest w takim razie w topie jeśli chodzi właśnie o marketing i markę na świecie. Bo raczej nie przez mistrzostwa i pucharyJacky pisze:Osobiscie wolalbym, zeby mowilo sie o nas w kontekscie: "Juve zdobywa Europe, Real/Barca/Bayern na kolanach przed turynskim gigantem". I jestem tego zdania, ze marke klubu, reklame i renome buduje sie na boisku, a nie probujac nawiazac do logo fejsbuka. Nie za bardzo tez czaje, jak ten nowy symbol ma pomoc w rozpoznwaniu marki Juventus na swiecie. Bo czy dotychczasowy herb byl jakis... niewiadomy? Aha i czekam, az ktorys z Was kupi sobie gajer z nowym logo Juve i podesle foty z uroczystosci, na ktorej w nim byl :lol:marcin_juventino87 pisze:wlasnie o to chodzilo - o szum, reklame i zeby o Juve znow bylo glosno
Anyway, mam nadzieje ze teraz, po wielkiej premierze nowego znaczka sternicy beda mieli wiecej czasu i zajma sie stricte druzyna, w ktorej ewidentnie cos nie trybi.
Oczywiście masz rację połowiczną bo sukcesy to jest podstawa do tego aby trzepać hajsy z fejmu. Ale marketing ogólny klubu jako biznesu to zupełnie inna para kaloszy. Dzisiaj nie liczą się tylko puchary i sukcesy ale również to co oferuje nam klub poza boiskiem, w sensie przynależności i popularności w sieci, na portalach, coś co przyciąga potencjalnego kibica/klienta. Do tego wszechobecna globalizacja, gdzie marka, czyli to choćby w czym chodzimy, jest najważniejsza. Juve po prostu chce oferować kibicowi/klientowi szerszy wachlarz usług tych emocjonalnych na boisku jak i tych przyziemnych, codziennych i chce dotrzeć tam gdzie 99% nas(kibiców Juvepoland czy innych prostych ludzi kibicującym i rozsianych po całej Europie) nie było, czyli na daleki wschód, gdzie potencjał jest niesamowity, dlatego tam uderzamy, bo widzimy łatwe hajsy(już w niedalekiej przyszłośći).
Ostatnio zmieniony 17 stycznia 2017, 19:21 przez Cabrini_idol, łącznie zmieniany 4 razy.
- vitoo
- Juventino
- Rejestracja: 15 czerwca 2012
- Posty: 1764
- Rejestracja: 15 czerwca 2012
Właśnie to logo jest bardzo estetyczne i jak najbardziej pasuje do Włochów-modnisiów. mnowo wcześniej wrzucał link z pierwszymi zdjęciami gadżetów z nowym logo i, prawdę mówiąc, na takim naszyjniku prezentuje się ono znakomicie. Proste, stylowe i nie tak nachalne jak poprzednie, a przy tym za chwilę stanie się równie rozpoznawalne co dotychczasowe. Podejrzewam, że na garniturach, koszulach itd będzie wyglądać równie dobrze.Vimes pisze:Pierwszy raz zobaczyłem to wczoraj i mi się nie spodobało, ale pomyślałem sobie, że się prześpię, spojrzę świeżym okiem i może zmienię zdanie. Dzisiaj nie podoba mi się jeszcze bardziej. Włosi niby esteci i modnisie zaprojektowali takie szkaradne paskudztwo (...)
Wiem, że nie to powinno być głównym zadaniem klubowego herbu i można wiele zarzucać temu projektowi, ale na pewno nie to, że jest nieestetycznym, szkaradnym paskudztwem.
- CzeczenCZN
- Juventino
- Rejestracja: 28 stycznia 2015
- Posty: 3853
- Rejestracja: 28 stycznia 2015
To jest mega dobre jako wzór na koszulki. Fajnie by to wyglądało na przodzie na strojach, na którymś komplecie - nawet głównym taka modyfikacja pasów. Fajnie to wygląda też jako tło pod logo. Świetnie by to współgrało - no ale tak? To nie jest innowacja to jest rewolucja.
#cznandj #ripgangsquad
- RICTOR
- Juventino
- Rejestracja: 14 sierpnia 2005
- Posty: 2204
- Rejestracja: 14 sierpnia 2005
Trochę chyba nie dzisiejszy jesteś, kolego. Wydaje mi się, że tą strategią mądre głowy w naszym klubie liczą właśnie na doścignięcie Barcy i Realu marketingowo. Sam sukces sportowy nie wystarczy żeby nagle znacząco podnieść potencjał finansowy i to nie jest żadna czarna magia tylko zwyczajna oczywistość. Najlepszym dowodem niech będzie ManU, które od kilku już lat nie wygrało nic poważnego a obracają znacznie większymi pieniędzmi niż my.dawid91 pisze:Marketing? Piękny herb, który czciło wiele ludzi porzucić dla prostego loga? I co dzięki temu badziewiu mamy doścignąć Barcelonę i Real? Wyłącznie dzięki sukcesom sportowym klub sportowy będzie rozpoznawalny i wielbiony przez coraz to większą rzeszę ludzi. Zamiast inwestować w sport to mamy inwestowanie w reklamę jakbyśmy byli jakąś korporacją produkcyjną. To jest żałosne, po prostu żałosne
Nie, nie mam zamiaru twierdzić, że mi się to logo podoba. Nawet teraz, po kilku godzinach, dalej nie jestem przekonany. Rozumiem argumenty ludzi, którzy są za. Jest proste, jest nowoczesne, da się je wpasować w wiele rzeczy. To wszystko prawda. Na pewno i ja się do niego przyzwyczaję z czasem. Jednak pomysł z zamianą herbu na to Nie wiem czy to jest najlepsze wyjście. Rozumiem rozgoryczenie tych, którzy się z herbem identyfikowali. Z drugiej strony, pomyślcie i odpowiedzcie sobie szczerze, ilu z Was, którzy tak teraz narzekają, będzie miało przysłowiowo wy*** jeśli tylko ten zabieg spowoduje, że będziemy mogli pozwolić sobie na oferowanie pensji porównywalnych z obecnymi gigantami, ergo będziemy mogli zatrzymywać wszystkie swoje gwiazdy i dodatkowo wabić już nie tylko projektem sportowym inne?
Logo logiem. Ja się wolę skupić na czymś innym. Mianowicie na tym, że zarząd coś robi. Nie ma tylko czczego gadania o próbach równania do największych. Faktycznie podejmowane są jakieś kroki w tym kierunku. Nie wiadomo czy się to uda, nikt nie ma pewności, że akurat ten projekt wypali i nie okaże się wielką marketingową wtopą. Nikt tego nie wie. Ale myślicie, że Agnelli podejmuje takie kroki bo może? Bo chce sobie zakpić z kibiców i przetestować ich cierpliwość? Andrea też prywatnie jest kibicem Juve, jestem niemal pewny, że tak samo jak my jest sfrustrowany widząc, że nie możemy oferować tak wielkich pieniędzy piłkarzom, musimy się nieraz obejść smakiem gdy jakaś gwiazda zmienia klub bo nas nie stać. Nie jest tak, że nie wydajemy bo nie chcemy. Jeśli nie poprzednie to już na pewno ostatnie okienko jest dowodem na to, że jesteśmy gotowi wydać górę pieniędzy jeśli tylko będziemy mogli. Także, jeśli ten cały pomysł sprawi, że będziemy zarabiać więcej co później przełoży się na wzrost poziomu sportowego drużyny to ciężko winić prezydenta, że podjął taki krok.
- Cabrini_idol
- Juventino
- Rejestracja: 02 lutego 2012
- Posty: 5550
- Rejestracja: 02 lutego 2012
Poza tym, dzisiaj buszując po portalach społecznościowych, informacyjnych czy po róznych forach, zauważyłem, że gdzie nie pojawilo się to logo w avatarze, zrzucie w czymkolwiek innym, ROBI WRAŻENIE, jest bardzo przejrzyste, mocne. Jest dosyć proste, dziwne? może i tak, ale trafia do odbiorcy w punkt. Zresztą tak jak mówili, od roku już przymierzali się do zmiany, badali rynek, także z łapanki logo to nie jest. Logo to nie tylko estetyka ale moc perswazji
- Vimes
- Juventino
- Rejestracja: 06 maja 2003
- Posty: 7235
- Rejestracja: 06 maja 2003
A wiesz, że nawet się zastanawiałem czy to nie przez mój wsiowo-buraczany gust nie podoba mi się to logo, ale potem zobaczyłem, że nie tylko ja mam takie odczucia:vitoo pisze:Właśnie to logo jest bardzo estetyczne i jak najbardziej pasuje do Włochów-modnisiów. mnowo wcześniej wrzucał link z pierwszymi zdjęciami gadżetów z nowym logo i, prawdę mówiąc, na takim naszyjniku prezentuje się ono znakomicie. Proste, stylowe i nie tak nachalne jak poprzednie, a przy tym za chwilę stanie się równie rozpoznawalne co dotychczasowe. Podejrzewam, że na garniturach, koszulach itd będzie wyglądać równie dobrze.Vimes pisze:Pierwszy raz zobaczyłem to wczoraj i mi się nie spodobało, ale pomyślałem sobie, że się prześpię, spojrzę świeżym okiem i może zmienię zdanie. Dzisiaj nie podoba mi się jeszcze bardziej. Włosi niby esteci i modnisie zaprojektowali takie szkaradne paskudztwo (...)
Wiem, że nie to powinno być głównym zadaniem klubowego herbu i można wiele zarzucać temu projektowi, ale na pewno nie to, że jest nieestetycznym, szkaradnym paskudztwem.
1) "Juventus introduced a new logo and the internet had a field day",
2) "Juventus unveil bizarre new club badge - and online photoshop comedians immediately tear it to shreds",
3) "Juventus got a new logo and the world responded with some very funny memes".
Z pewnością dzięki nowemu logo udało się zyskać rozgłos, ale jeżeli tylko o to chodziło to Agnelli mógł "wyciec" jakąś swoją sekstaśmę. Też by było o nas głośno, a herb by nie ucierpiał.
- Arbuzini
- Juventino
- Rejestracja: 17 sierpnia 2008
- Posty: 5251
- Rejestracja: 17 sierpnia 2008
Mam dwa kubki (zwykły i termiczny) z herbem Juventusu i na takich gadżetach prezentuje się dobrze. Natomiast w formie medaliku/wisiorka zawsze będzie wyglądał źle, a to nowe logo wygląda po prostu jak biżuteria. Od razu widać, że do tego wszystkiego została wynajęta agencja reklamowa i to nie taka pierwsza lepsza tylko świetnie znająca się na swojej pracy. Dawno nie widziałem tak dopracowanego i spójnego key visualu. Wątpliwości mam tylko co do tego, czy jest on odpowiedni dla "branży".vitoo pisze:Włochów-modnisiów. mnowo wcześniej wrzucał link z pierwszymi zdjęciami gadżetów z nowym logo i, prawdę mówiąc, na takim naszyjniku prezentuje się ono znakomicie. Proste, stylowe i nie tak nachalne jak poprzednie, a przy tym za chwilę stanie się równie rozpoznawalne co dotychczasowe. Podejrzewam, że na garniturach, koszulach itd będzie wyglądać równie dobrze.
- Poprostu
- Juventino
- Rejestracja: 11 listopada 2007
- Posty: 7077
- Rejestracja: 11 listopada 2007
- piotrek.prz
- Juventino
- Rejestracja: 03 października 2004
- Posty: 140
- Rejestracja: 03 października 2004
Ciekawy artykuł (i sporo fajnych fotek) na portalu zajmującym się oceną identyfikacji wizualnej marek z bardzo pochlebną opinią na temat nowego logo:
http://www.underconsideration.com/brand ... rbrand.php
Bardzo fajnie wygląda zestawienie herbów drużyn Serie A - na ich koncie nowe logo Juve niewątpliwie będzie się mocno wyróżniać
http://www.underconsideration.com/brand ... rbrand.php
Bardzo fajnie wygląda zestawienie herbów drużyn Serie A - na ich koncie nowe logo Juve niewątpliwie będzie się mocno wyróżniać
Ostatnio zmieniony 17 stycznia 2017, 19:49 przez piotrek.prz, łącznie zmieniany 1 raz.
"Po awansie do Serie A będziemy mogli spojrzeć innym w oczy. Szkoda że INNI nie będą mogli nam w nie spojrzeć" - Gigi Buffon
- dawid1897
- Juventino
- Rejestracja: 22 lutego 2008
- Posty: 1487
- Rejestracja: 22 lutego 2008
Pełna zgoda kolego, pomysł z marketingowego punktu genialny :hellyes: Tylko te mądre głowy i mądry ty nie przewidzieliście, że Real może wprowadzić zamiast herbu literę R, a Barca B i znowu różnica między nami i nimi będzie taka sama Gdyby zmiana loga gwarantowała sukces, to każda firma zmieniałaby je sto razy w roku i oczywiście idąc śladem genialnych sterników Juve na coraz prostsze i coraz to brzydsze...RICTOR pisze:Trochę chyba nie dzisiejszy jesteś, kolego. Wydaje mi się, że tą strategią mądre głowy w naszym klubie liczą właśnie na doścignięcie Barcy i Realu marketingowo. Sam sukces sportowy nie wystarczy żeby nagle znacząco podnieść potencjał finansowy i to nie jest żadna czarna magia tylko zwyczajna oczywistość. Najlepszym dowodem niech będzie ManU, które od kilku już lat nie wygrało nic poważnego a obracają znacznie większymi pieniędzmi niż my.dawid91 pisze:Marketing? Piękny herb, który czciło wiele ludzi porzucić dla prostego loga? I co dzięki temu badziewiu mamy doścignąć Barcelonę i Real? Wyłącznie dzięki sukcesom sportowym klub sportowy będzie rozpoznawalny i wielbiony przez coraz to większą rzeszę ludzi. Zamiast inwestować w sport to mamy inwestowanie w reklamę jakbyśmy byli jakąś korporacją produkcyjną. To jest żałosne, po prostu żałosne
Co do United to sorry, ale gdy porównam ich dorobek w XXI wieku z naszym to chętnie zamieniłbym się. United zdobyło ligę mistrzów, poza tym 2 razy dochodziło do jej finału, jedynie wygrali o 2 mistrzostwa mniej, ale w lepszej lidze w której obraca się kasą nieosiągalną dla innych lig.
FORZA JUVE!!!
- marcin_juventino87
- Juventino
- Rejestracja: 05 kwietnia 2007
- Posty: 50
- Rejestracja: 05 kwietnia 2007
Jesli wydaje Ci sie ze pilka nozna to tylko sport a zyski przychodza tylko z sukcesow sportowych to jestes w wielkim bledzie.dawid91 pisze: Wyłącznie dzięki sukcesom sportowym klub sportowy będzie rozpoznawalny i wielbiony przez coraz to większą rzeszę ludzi. Zamiast inwestować w sport to mamy inwestowanie w reklamę jakbyśmy byli jakąś korporacją produkcyjną. To jest żałosne, po prostu żałosne
Prosty przyklad na to ze sie mylisz - Manchester United klub, ktory od trzech lat nic nie pokazuje w Anglii a tym bardziej w Europie z roku na rok ma coraz to wyzsze dochody i stac ich zeby wydawac zawrotne sumy tranferowe a jak jest u Nas z trasferami to sam chyba dobrze wiesz...
W klubach takich jak Manchester czy Bayern merchandising i sponsoring to jest ponad 50% przychodów w klubie, Real i Barcelona to ponad 40% a Juventus w tamtym sezonie to tylko 23% i wlasnie w tym aspekcie musimy sie poprawic zeby moc konkurowac z najlepszymi pod wzgledem finansowym bo jak na razie to ledwo jestesmy w pierwszej dziesiatce nie mowiac juz o stracie do czołowki
Przed Calciopoli bylismy w pierwszej trojce jesli chodzi i przychody ale po Naszej degradacji wszystko runelo i jestesmy jakies 5 lat w dupe niestety i musimy cos robic zeby to nadrobic.
Projekt z nowym logiem "J" jest bardzo szeroki i efekty bedzie mozna zobaczyc po otwarciu prawdopodobnie w tym roku "J"-Village w sklad ktorego wchodza: JTC (Juventus Training Center), nowe centrum szkoleniowe, centrum medialne, "J" Hotel; ISE International School i Concept Store. Juventus patrzy do przodu i to cieszy
A jesli chodzi o tradycje klubu i usuniecie symbolu miasta z herbu?
Tradycja Juve jest zawsze to aby zrewolucjonizować futbol i iść dalej. Juventus to nie tylko Turyn ! Juventus to kazdy zakatek swiata gdzie jest milosc do biało-czarnych barw.
Historia Juve uczy jednego. Juventus ma być pierwszy, zawsze pierwszy. Nawet w takich innowacyjnych projektach jak to logo !!!
Nawet w grobie nie zapomnę Stara Damo o Tobie...
Gdy moje powieki zamkną się na wieki.
Gdy moje powieki zamkną się na wieki.
- RICTOR
- Juventino
- Rejestracja: 14 sierpnia 2005
- Posty: 2204
- Rejestracja: 14 sierpnia 2005
No właśnie zmiana loga nie gwarantuje sukcesu. My jako pierwsi chyba próbujemy czegoś takiego i z tego też powodu ani Real ani Barca w najbliższym czasie raczej nie będą zmieniać swoich herbów na literki bo tak jak pomysł może wypalić tak równie dobrze może okazać się klapą.dawid91 pisze:Pełna zgoda kolego, pomysł z marketingowego punktu genialny :hellyes: Tylko te mądre głowy i mądry ty nie przewidzieliście, że Real może wprowadzić zamiast herbu literę R, a Barca B i znowu różnica między nami i nimi będzie taka sama Gdyby zmiana loga gwarantowała sukces, to każda firma zmieniałaby je sto razy w roku i oczywiście idąc śladem genialnych sterników Juve na coraz prostsze i coraz to brzydsze...
Co do United to myślałem, że precyzyjnie się wyraziłem, że chodzi mi o ostatnie kilka lat gdzie nie wygrywali nic a przychody zwiększają z roku na rok.
- ozi(Forza_Juve)
- Juventino
- Rejestracja: 28 stycznia 2008
- Posty: 312
- Rejestracja: 28 stycznia 2008
http://www.underconsideration.com/brand ... detail.jpg
taki lancuszek też wygląda kozacko, napewno bym sobie sprawił w przyszłości )) wg mnie nie najgorzej, z miesiac, 2 i sie przyzwyczaimy, nie ma co płakać. Ja mam mega zaufanie dla Agnelliego. mam tylko nadzieje że przy hymnie nie zaczną grzebać bo ten mamy rewelacyjny
taki lancuszek też wygląda kozacko, napewno bym sobie sprawił w przyszłości )) wg mnie nie najgorzej, z miesiac, 2 i sie przyzwyczaimy, nie ma co płakać. Ja mam mega zaufanie dla Agnelliego. mam tylko nadzieje że przy hymnie nie zaczną grzebać bo ten mamy rewelacyjny
Piłkarze odchodzą, mężczyźni zostają!