Mercato (LATO 2019) DYSKUSJA

Wszystko o transferach Juventusu, wasze przewidywania, opinie, najnowsze informacje.
Zablokowany
Dragon

Qualità Juventino
Qualità Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 23 marca 2003
Posty: 8856
Rejestracja: 23 marca 2003

Nieprzeczytany post 29 marca 2019, 22:31

Mercato (LATO 2019) DYSKUSJA


Obrazek
Bobby X

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 18 maja 2009
Posty: 951
Rejestracja: 18 maja 2009

Nieprzeczytany post 30 marca 2019, 08:46

Ściągnąć Mbappe.

PS. To jest prawdziwa kompromitacja, że strona nie ma backupów robionych często. Szczerze współczuję Wam pracy włożonej w istnienie JP, ale jeszcze bardziej jestem zdegustowany amatorszczyzną.
Trzymam kciuki żeby ta lekcja została odrobiona.


:allegri: na śmietnik
MRN

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 07 listopada 2007
Posty: 8597
Rejestracja: 07 listopada 2007

Nieprzeczytany post 30 marca 2019, 09:25

Wszyscy o tym wiedzą ale nie musisz kopać leżącego. Nie wiem czy mamy jakieś szanse na Mbappe tym bardziej, że Real też mocno o niego zabiega.


Obrazek
jackop

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 08 stycznia 2006
Posty: 7338
Rejestracja: 08 stycznia 2006

Nieprzeczytany post 30 marca 2019, 12:21

Varane, Kante, Mbappe i można kończyć mercato :-)


Obrazek
O Vesuvio Lavali Col Fuoco! Lavali! Lavali! Lavali Col Fuoco!
Adrian27th

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 14 sierpnia 2011
Posty: 3999
Rejestracja: 14 sierpnia 2011

Nieprzeczytany post 30 marca 2019, 13:27

De Ligt mówi że Raiola zadecyduje, także witamy Holendra.

:)


"It seems today, that all You see, it's violence in movies and sex on Tv..."
"per noi altri terza stella, per voi altri terzo dito!"
Pumex pisze:Francuz (Pogba) nie ma najmniejszych szans na realną walkę o pierwszy skład.
wieczorek00

Juventino
Juventino
Rejestracja: 04 kwietnia 2018
Posty: 200
Rejestracja: 04 kwietnia 2018

Nieprzeczytany post 30 marca 2019, 13:32