Mercato (Lato 2015)

Wszystko o transferach Juventusu, wasze przewidywania, opinie, najnowsze informacje.

Moderatorzy: Moderatorzy, Administratorzy

Zablokowany
D-Rose

Juventino
Juventino
Rejestracja: 01 stycznia 2007
Posty: 1861
Rejestracja: 01 stycznia 2007
Lokalizacja: St. Tropez
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

17 lipca 2015, 14:19

Krzyki, ze Marotta sprzedaje Vidala za 40,000,000 euro, ze powinno byc minimum 50,000,000!!!!1111

Podsumujmy:

Bayern daje nam 40,000,000 euro za 28letniego pilkarza, ktoremu sie za 2 lata konczy kontrakt. Za rok dostalibysmy za niego góra 20,000,000 euro.

Bayern daje nam 40,000,000 euro za pilkarza ktory swoj prime-time ma za sobą. Nie sądze, zeby byl lepszy niz w sezonach 11/12 i 12/13. Nie liczę przebłysków.

Bayern daje nam 40,000,000 euro za pilkarza ktory ma niepewne kolano. Kazdy pewnie jak widzial zwijajacego sie z bolu Vidala obawial sie, ze ten problem wróci

Bayern daje nam 40,000,000 euro za pilkarza któremu, mimo swojej klasy, włącza sie czasami grzałka w głowie. A włącza sie najczesciej w najmniej oczekiwanym momencie.

Bayern daje nam 40,000,000 euro za faceta ktory lubi sobie czasem poimprezowac, obic pysk w knajpie, spoznic sie z wakacji(tego nie jestem pewny, ale cos chyba bylo na rzeczy, nie?:P) czy rozbic Ferrari po pijaku


Teraz zamiencie "Bayern daje nam 40,000,000" na "Juventus wydaje 40,000,000".
Bylibyscie zadowoleni z kupna takiego pilkarza za taka sume? Któremu jeszcze dajemy podwyzke o 30%? Ci co teraz krzyczą, ze Józek nie potrafi sprzedawac za taki deal wieszaliby Marotte jak Duce na dworcu w Mediolanie bo "jak mozna tyle wydac na takiego piłkarza".


Nie zrozumcie mnie zle. Kocham go. Jest moim ulubionym zawodnikiem. Jest sercem tego nowego Juventusu. Chcialem, zeby zostal z nami na zawsze ale mysle, ze jest to cena conajmniej dobra. Jesli nam pomoze to sciagnac Draxlera(o Gotze nawet nie wspominam) i moze jakiegos bocznego obronce (Sandro :pray: ) uznam, ze warto było go sprzedac. I przestancie jęczeć. Juventus istniał przed Arturo i bedzie istnial po jego odejsciu.

Bedzie dobrze. Wiecej zaufania do Marotty, Paraticiego i Agnelliego.
Ostatnio zmieniony 17 lipca 2015, 14:46 przez D-Rose, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Tagi:
fazzi

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 16 maja 2006
Posty: 2629
Rejestracja: 16 maja 2006
Lokalizacja: Nowa Sól
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

17 lipca 2015, 14:30

D-Rose pisze:Jesli nam pomoze to sciagnac Draxlera(o Gotze nawet nie wspominam) i moze jakiegos bocznego obronce (Sandro :pray: ) uznam, ze warto było go sprzedac.
Nie pomoże, bo o Draxlerze i Goetze mówi się że naciskamy na wypożyczenie z opcją/obowiązkiem wykupu. Wygląda na to, że sprzedaż Vidala łata budżet, bo trochę już wydaliśmy.
D-Rose pisze:Pomoze w sensie, ze bez sprzedazy Vidala raczej tematu Draxlera czy Gotze by nie bylo.
Oby pomogło.
Ostatnio zmieniony 17 lipca 2015, 14:37 przez fazzi, łącznie zmieniany 1 raz.
Pavel Nedved pisze:"Juve ponownie jest nieprzyjemne? Mam nadzieję, nie interesuje mnie bycie miłym, tylko zwycięskim"
D-Rose

Juventino
Juventino
Rejestracja: 01 stycznia 2007
Posty: 1861
Rejestracja: 01 stycznia 2007
Lokalizacja: St. Tropez
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

17 lipca 2015, 14:36

fazzi pisze:
D-Rose pisze:Jesli nam pomoze to sciagnac Draxlera(o Gotze nawet nie wspominam) i moze jakiegos bocznego obronce (Sandro :pray: ) uznam, ze warto było go sprzedac.
Nie pomoże, bo o Draxlerze i Goetze mówi się że naciskamy na wypożyczenie z opcją/obowiązkiem wykupu. Wygląda na to, że sprzedaż Vidala łata budżet, bo trochę już wydaliśmy.
Pomoze w sensie, ze bez sprzedazy Vidala raczej tematu Draxlera czy Gotze by nie bylo.
Obrazek
Alexinhio-10

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 16 września 2009
Posty: 2477
Rejestracja: 16 września 2009
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 0
Podziękowano: 1 razy

17 lipca 2015, 14:57

fazzi pisze:
D-Rose pisze:Jesli nam pomoze to sciagnac Draxlera(o Gotze nawet nie wspominam) i moze jakiegos bocznego obronce (Sandro :pray: ) uznam, ze warto było go sprzedac.
Nie pomoże, bo o Draxlerze i Goetze mówi się że naciskamy na wypożyczenie z opcją/obowiązkiem wykupu. Wygląda na to, że sprzedaż Vidala łata budżet, bo trochę już wydaliśmy.
D-Rose pisze:Pomoze w sensie, ze bez sprzedazy Vidala raczej tematu Draxlera czy Gotze by nie bylo.
Oby pomogło.

Tak podejrzewałem, w takim tempie się transferów nie przeprowadza. Jeżeli nie przyjdzie Draxler, czy jakiś inny trequa to będzie ŻENUA. Gdzie jest sens wydawania tyle kasy na dwie 9tki, przy innych potrzebach ? Na Goetze nie ma szans z jednego prostego powodu - zarobki. Nie po to dał się znienawidzić przechodząc do odwiecznego wroga BVB za kasę, żeby teraz obniżać zarobki. W każdym bądź razie Draxler lub Goetze mogą nam dać niesłychane pole manewru przy ustalaniu taktyki bo obydwoje mogą grać na 10tce albo skrzydłach. Wydaję mi się że Goetze bardziej pasuje jako skrzydłowy, lub cofnięty napastnik i na trequa bardziej pasuje Draxler.
filippo

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 29 listopada 2004
Posty: 1028
Rejestracja: 29 listopada 2004
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

17 lipca 2015, 15:16

Alexinhio-10 pisze:
fazzi pisze:
D-Rose pisze:Jesli nam pomoze to sciagnac Draxlera(o Gotze nawet nie wspominam) i moze jakiegos bocznego obronce (Sandro :pray: ) uznam, ze warto było go sprzedac.
Nie pomoże, bo o Draxlerze i Goetze mówi się że naciskamy na wypożyczenie z opcją/obowiązkiem wykupu. Wygląda na to, że sprzedaż Vidala łata budżet, bo trochę już wydaliśmy.
D-Rose pisze:Pomoze w sensie, ze bez sprzedazy Vidala raczej tematu Draxlera czy Gotze by nie bylo.
Oby pomogło.

Na Goetze nie ma szans z jednego prostego powodu - zarobki. Nie po to dał się znienawidzić przechodząc do odwiecznego wroga BVB za kasę, żeby teraz obniżać zarobki.
Ziomek, przeszedl do Bayernu bo ten klub byl jest i bedzie najlepszym klubem w Niemczech. Maja najwiecej hajsu, najlepszy sklad, najlepsze perspektywy i prestiz.

A obnizyc zarobki i zmienic klub moze by chcial, bo byc moze nie widzi szans na gre w Bayernie i przegapi najwazniejszy moment swojej kariery, czyli rozwoj
forumowy ujadacz
mrozzi

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 19 września 2005
Posty: 9732
Rejestracja: 19 września 2005
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

17 lipca 2015, 15:30

Robaku pisze:Z nowych newsów to wszystko to samo SportMediaset podało, że naciskamy na Gotze mocno. Póki co nic więcej.
Gdzieś mi dziś nawet mignęło info, że mamy już nawet gotowy kontrakt dla niego, ale ciężko powiedzieć, na ile to wiarygodne doniesienia. Pewnie pompowanie balona w oparciu o to, co już wiemy.

Pojawiła się też informacja, że ze względu na wysoką cenę Götze moglibyśmy pokombinować z układem, który znamy z przypadku pozyskania... Moraty. :shock: W sensie pozyskujemy Niemca za kwotę, którą otrzymujemy za kartę Vidala, przy czym Bayern miałby po roku możliwość odkupienia Mario za 45 mln, po 2 latach za 50 mln. Oczywiście taki deal uważam za żałosny, bo chyba na siłę chcemy czuć się gorsi od innych. Jeśli nas naprawdę na niego nie stać, po prostu odpuśćmy i skupmy się na Draxlerze.

Według włoskich mediów złożyliśmy już nawet Schalke ofertę wypożyczenia Juliana z opcją obligatoryjnego wykupu po sezonie za kwotę 25 mln. Niemcy jednak natychmiast ją odrzucili. To jest właśnie to, czego się obawiam - Marotta bierze pieniądze, a nie do końca wie, kogo uda się pozyskać. Jeśli mamy oddać Arturo, musimy mieć kogoś "na pewno" w zanadrzu. W przeciwnym razie mija się to z celem, bo do końca okienka możemy się kopać w czoło. I nie będzie ani trequartisty (jakiegoś leszcza pozyskanego w ostatnim dniu mercato nawet tym mianem nie określę), ani Vidala.
Alexinhio-10

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 16 września 2009
Posty: 2477
Rejestracja: 16 września 2009
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 0
Podziękowano: 1 razy

17 lipca 2015, 15:31

filippo pisze:
Alexinhio-10 pisze:
fazzi pisze: Nie pomoże, bo o Draxlerze i Goetze mówi się że naciskamy na wypożyczenie z opcją/obowiązkiem wykupu. Wygląda na to, że sprzedaż Vidala łata budżet, bo trochę już wydaliśmy.
Oby pomogło.

Na Goetze nie ma szans z jednego prostego powodu - zarobki. Nie po to dał się znienawidzić przechodząc do odwiecznego wroga BVB za kasę, żeby teraz obniżać zarobki.
Ziomek, przeszedl do Bayernu bo ten klub byl jest i bedzie najlepszym klubem w Niemczech. Maja najwiecej hajsu, najlepszy sklad, najlepsze perspektywy i prestiz.

A obnizyc zarobki i zmienic klub moze by chcial, bo byc moze nie widzi szans na gre w Bayernie i przegapi najwazniejszy moment swojej kariery, czyli rozwoj
Stary, mnie Mario mówił, że chodziło o kasę, więc sorry ale nie wiem skąd masz takie informacje :) Mówi się o Sandro, Draxlerze, Cuadrado i Vrslajko, a znając nasze życie dostaniemy Vrslajko i Cuadrado :prochno:

mrozzi Ale są jakże potrzebne dwie 9tki Mandzu i Zaza :) Zaczyna się potwierdzać, że szybko przeprowadzone transfery miały na celu nie dymanie Juve z kasy po sprzedaży ważnego zawodnika i sprzedaż Vidala nie będzie się wiązała z zakupem trequa. Mam jednak nadzieję, że będzie inaczej.
Arbuzini

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 sierpnia 2008
Posty: 5251
Rejestracja: 17 sierpnia 2008
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

17 lipca 2015, 15:49

Info o odejściu Vidala i przyjściu Draxlera, bo w innego trequartistę w tej chwili nie wierzę, muszą się pojawić praktycznie w tym samym czasie. Jeśli sprzedamy Arutro dla samej kasy to... żałość nad żałościami. Prawie 80 mln E wydanych na trzech napastników, kiedy mamy bardzo dobrego Moratę, a grać będzie dwóch, maksymalnie trzech, wygląda wtedy na niezłe marnotrawienie kapuchy.

Dobra, nie ma co lamentować. Zeszłego lata Marotta też był obrzucany błotem, a zaliczyliśmy historyczny sezon. Arturo OUT, Draxler+Sandro+Vrslajko/Aurier IN to będzie ryzykowny ruch, ale może przynieść ogromne korzyści dla drużyny. Odmłodzimy starzejące się boki obrony i stworzymy nową pozycję w Juventusie, bo do tej pory ten 3/4 to był bardziej na papierze niż faktycznie na boisku. Zresztą na innych pozycjach też spadnie średnia wieku. Być może zapłacimy za to gorszym sezonem, ale na historię klubu trzeba patrzeć też w dalszej perspektywie niż tylko jeden rok wprzód.

Licząc do tego, że Llorente wymieniamy na Mandzukicia, ledwo grającego Pirlo na 28-letniego Khedirę, a Ogbonne na Ruganiego (sorry, Angelo nawet w Serie B nie był najlepszym obrońcą ligi, a młody owszem) trzeba będzie liczyć, że nowi piłkarze szybko stworzą zgraną i zwartą grupę, bo na poziomie sportowym nie stracimy.
Ostatnio zmieniony 17 lipca 2015, 16:01 przez Arbuzini, łącznie zmieniany 1 raz.
mrozzi

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 19 września 2005
Posty: 9732
Rejestracja: 19 września 2005
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

17 lipca 2015, 16:01

Ja się chyba najbardziej obawiam zgrania właśnie, bo pamiętajmy, że za niecały miesiąc czeka nas Superpuchar Włoch.

To, że chcemy trequartistę jest absolutnie pewne. Pytanie tylko, co z tych naszych planów wyniknie. Allegri mocno naciska na tego typu gracza.

- Niejaki Carnevale (jeden z działaczy Sassuolo) zapewnił, że klub nie sprzedałby Vrsaljko nawet w obliczu oferty opiewającej na 12 mln €. Podkreślił, że drużyna nie chce sprzedawać obrońcy, a wizyta agenta gracza w Turynie nie ma znaczenia.

- Sky poinformowało właśnie, że Bayern chciałby za Götze 40 mln. Dziennikarze tej stacji przewidują, że moglibyśmy chcieć bezgotówkowej wymiany między Mario a Vidalem (być może brak póki co potwierdzenia transferu Arturo, mimo przewidywanych zawirowań na giełdzie, wynika z tych drobnych rozbieżności między ofertą i oczekiwaniami).
sebatiaen

Juventino
Juventino
Rejestracja: 03 kwietnia 2010
Posty: 1617
Rejestracja: 03 kwietnia 2010
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

17 lipca 2015, 16:19

Może tak być.
Marotta zawsze równoważył budżet.
Teraz bylibyśmy przy dodatkowych transferach dwóch graczy do przodu sporo na minusie.
Mi się wydaję że on sprzedał Vidala i teraz dopiero zabiera się za działania mające na celu sprowadzenie of. pomocnika.
Może się uda a może nie, jak nie to się Dybale ustawi na Treque.
Maroccie nie udawało się sprowadzanie graczy tych najzdolniejszych w młodym wieku za pieniądze.
Ok Tevez czy Vidal przychodzili ale chodzi mi o graczy na których więcej klubów ma chrapkę a ich klasa w momencie kiedy my ich chcemy jest wysoka.
Jedyna szansa to - Marotta szybko dopnie Draxlera albo do transakcji Vidala dołączy Goetze bo jeżeli konkurencja dołączy to my jesteśmy na przegranej pozycji finansowo bo nasz dyrektor już nie pozwoli sobie na większe wydatki czyli około 40 mln euro a jak pokazywały poprzednie lata i nasze zainteresowania graczami z topu szybko pojawiała się konkurencja i było posprzątane.
Push3k

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 24 czerwca 2006
Posty: 3276
Rejestracja: 24 czerwca 2006
Lokalizacja: Rzeszów/Wrocław
Podziękował: 1 razy
Podziękowano: 1 razy

17 lipca 2015, 16:37

Ja jestem skłonny się założyć, że funkcje Vidala przejmie Pereyra xD

No dobra, nie założę się, ale lata żenuy sprawił, że takie coś staje się dla mnie wielce prawdopodobne.
Loud
Louder!
MOTÖRHEAD
1945-2015 RIP Lemmy
Boogey96

Juventino
Juventino
Rejestracja: 23 stycznia 2010
Posty: 181
Rejestracja: 23 stycznia 2010
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

17 lipca 2015, 16:59

Ja jestem skłonny się założyć, że funkcje Vidala przejmie Pereyra xD

No dobra, nie założę się, ale lata żenuy sprawił, że takie coś staje się dla mnie wielce prawdopodobne.
A co złego jest w Pereyrze? Vidal w wieku, w którym teraz jest Roberto zagrał swój pierwszy sezon na poziomie. Wcześniej grał podobnie jak argentyńczyk czyli niby widać było po nim na boisku potencjał ale statystykach nie przekonywał. Jestem pewien, że Pereyra jak mu damy szanse też może zaskoczyć, a jak nie to jest jeszcze Khedira i jeszcze młodszy Sturaro. Zawsze też możemy przesunąć Asamoha, nasza pomoc dalej wygląda mocno.
Arbuzini

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 sierpnia 2008
Posty: 5251
Rejestracja: 17 sierpnia 2008
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

17 lipca 2015, 17:00

Ale co w tym złego? Funkcję Vidala przejmie zawodnik, który na dany moment będzie dawał najwięcej drużynie. Nietykalny jest Marchisio, zaraz za nim Pogba, a kolejnego zawodnika do środka pola dobierze się z grona: Khedira, Pereyra, Asamoah i Sturaro. Jeśli przyjdzie któryś z tych sensownych ofensywnych pomocników to środek pola na tym nie ucierpi. Niektórzy już zapominają jak psioczyliśmy na Pirlo, że tak naprawdę poza rzutami wolnymi to gramy w 10 :roll:
Poprostu

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 11 listopada 2007
Posty: 4476
Rejestracja: 11 listopada 2007
Lokalizacja: Tristram
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 10 razy

17 lipca 2015, 17:03

Jeśli Asa dostanie prawdziwą szanse na środku boiska której notabene jeszcze w Juve nie miał to na prawdę strata Vidala może zostać praktycznie nie odczuwalna. A dodając do układanki jeszcze ofensywnego pomocnika możemy wskoczyć na wyższy poziom.
fazzi

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 16 maja 2006
Posty: 2629
Rejestracja: 16 maja 2006
Lokalizacja: Nowa Sól
Podziękował: 0
Podziękowano: 0

17 lipca 2015, 17:22

Za vidala gral bedzie khedira. Potwierdzone info.
Pavel Nedved pisze:"Juve ponownie jest nieprzyjemne? Mam nadzieję, nie interesuje mnie bycie miłym, tylko zwycięskim"
Zablokowany