Wpływ polityki na piłkę nożną

Wszystko co nie związane z Juventusem i sportem. Aktualne wydarzenia ze świata polityki, muzyki i kina.
ODPOWIEDZ
nerinka

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 26 listopada 2006
Posty: 475
Rejestracja: 26 listopada 2006

Nieprzeczytany post 09 marca 2010, 17:39

Witam. Studiuję Politologię i przygotowuję się do pisania pracy licencjackiej. Chciałam połączyć moje zainteresowanie polityką i piłką nożną i tak powstał prowizoryczny tytuł pracy: Wpływ polityki na piłkę nożną. Jeżeli komuś zdarzyło się czytać/widzieć/słyszeć lub posiadać inne wiadomości o książkach, które by mi pomogły w pisaniu pracy o wymienionym tytule to będę wdzięczna za kontakt :)


Juventus zawsze był i zawsze będzie historią mojej miłości.
Pavel Nedvěd
Łukasz

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 13 października 2002
Posty: 6351
Rejestracja: 13 października 2002

Nieprzeczytany post 09 marca 2010, 17:57

nerinka pisze:Witam. Studiuję Politologię i przygotowuję się do pisania pracy licencjackiej. Chciałam połączyć moje zainteresowanie polityką i piłką nożną i tak powstał prowizoryczny tytuł pracy: Wpływ polityki na piłkę nożną. Jeżeli komuś zdarzyło się czytać/widzieć/słyszeć lub posiadać inne wiadomości o książkach, które by mi pomogły w pisaniu pracy o wymienionym tytule to będę wdzięczna za kontakt :)
"Wojna futbolowa" Kapuścińskiego przychodzi mi od razu na myśl. Poza tym jakoś nieszczególnie coś mi się na chwilę obecną kojarzy.

Fragmencik o takiej tematyce jest w "Dziennikarstwie Sportowym" Ostrowskiego (ale to w ogóle mała książeczka, więc dziwić to nie może). Malutki, ale zawsze przypis można walnąć.
;)

Otóż więc i owo:
http://i44.tinypic.com/16a3dhk.jpg
http://i39.tinypic.com/24uxied.jpg

PS. W "Piłce Nożnej" i innych gazetach zdarzały się teksty o tej tematyce. Pamiętam na przykład artykuł (Lipińskiego?) o sympatiach politycznych poszczególnych klubów. Przeszukaj archiwum artykułów JP*, coś tam na pewno jest.