Seriale
- karosznurek
- Juventino
- Rejestracja: 19 grudnia 2009
- Posty: 371
- Rejestracja: 19 grudnia 2009
KimiIceman zgadzam się z tobą. ,,Ojciec Mateusz'' jest jednym z najlepszych polskich seriali, choć to tylko adaptacja serialu włoskiego Don Matteo, który też się przyjemnie ogląda.
- Bobeknaklo
- Juventino
- Rejestracja: 11 lutego 2007
- Posty: 1010
- Rejestracja: 11 lutego 2007
A tu Z archiwum X w awatarze, cóż za zestawienie..
- karosznurek
- Juventino
- Rejestracja: 19 grudnia 2009
- Posty: 371
- Rejestracja: 19 grudnia 2009
Z archiwum X oczywiście lubie
- Bobeknaklo
- Juventino
- Rejestracja: 11 lutego 2007
- Posty: 1010
- Rejestracja: 11 lutego 2007
Dwie pozycje ogarnąłem ostatnim czasem.
- Wyspa Harpera. Dosyć dobry, trzyma w napięciu. Składa się z 13 odcinków, chociaż od chyba 6 czy 7 trochę spadł poziom wskutek fabuły. A dwa ostatnie odcinki tragiczne. Ale i tak warty polecenia. Leciał na TVP i AXN
- Przebłysk Jutra / Flash Forward. Świetny, znakomity, nie ma co tu się rozpizywać, po prostu trzeba się wziąć za niego. Najlepszy z nowych seriali, emisja ciągle trwa, aktualnie jest 10 odcinków. Pozostały 4, emisja w marcu.
- Wyspa Harpera. Dosyć dobry, trzyma w napięciu. Składa się z 13 odcinków, chociaż od chyba 6 czy 7 trochę spadł poziom wskutek fabuły. A dwa ostatnie odcinki tragiczne. Ale i tak warty polecenia. Leciał na TVP i AXN
- Przebłysk Jutra / Flash Forward. Świetny, znakomity, nie ma co tu się rozpizywać, po prostu trzeba się wziąć za niego. Najlepszy z nowych seriali, emisja ciągle trwa, aktualnie jest 10 odcinków. Pozostały 4, emisja w marcu.
- gruzin_juve
- Juventino
- Rejestracja: 28 grudnia 2007
- Posty: 457
- Rejestracja: 28 grudnia 2007
a ja już trzeci raz oglądam polski serial glina. dla mnie bomba, a warto jeszcze wspomnieć o genialnej muzyce Michała Lorenca. moim zdaniem wszelkie oficery, pitbulle, odwróceni itd się nie umywają do produkcji Pasikowskiego. z niecierpliwością czekam na trzeci sezon
- FalsoVero
- Juventino
- Rejestracja: 17 maja 2008
- Posty: 1230
- Rejestracja: 17 maja 2008
Panowie jest już dzień po premierze na HBO nowego serialu "Pacyfik" którego budżet wyniósł 200 mln dolarów a niektóre źródła informują, że nawet 250...
Czy ktoś już oglądał ? Jeżeli tak to jakie odniósł wrażenia? Mi osobiście bardzo się spodobał lubię takie klimaty z resztą po "Kompanii Braci" nic innego nie wypuszczano. Z resztą czego można innego się spodziewać po Grahamie Yost'cie? W końcu on też był odpowiedzialny za scenariusz Kompani ^^. Z niecierpliwością czekam an drugi odcinek ;]
Czy ktoś już oglądał ? Jeżeli tak to jakie odniósł wrażenia? Mi osobiście bardzo się spodobał lubię takie klimaty z resztą po "Kompanii Braci" nic innego nie wypuszczano. Z resztą czego można innego się spodziewać po Grahamie Yost'cie? W końcu on też był odpowiedzialny za scenariusz Kompani ^^. Z niecierpliwością czekam an drugi odcinek ;]
"A ten muchy łapał ten Badstuber hehehe"-Jacek Gmoch 28.06.2012
- Bobeknaklo
- Juventino
- Rejestracja: 11 lutego 2007
- Posty: 1010
- Rejestracja: 11 lutego 2007
Pierwszy odcinek ma charakter takiego wprowadzenia widza w akcje, tak jak miało to mniej więcej miejsce w Kompanii Braci. Jestem całkiem dobrej myśli, na pewno będę oglądał.
- Pawciosss
- Juventino
- Rejestracja: 02 maja 2004
- Posty: 669
- Rejestracja: 02 maja 2004
Ja obecnie wziąłem się za Rodzinę Soprano i zapowiada się całkiem nieźle. Wcześniej próbowałem się zabrać za tak zachwalanego House'a, ale generalnie mnie nie porwał. Oczywiście, ciekawa postać wykreowana przez Hugha Laurie, tylko że sam serial jest schematyczny (bo jest o szpitalu i taki ma być?) i nie ma w nim innej fabuły poza nowymi przypadkami co mnie po prostu nuży. Pod tym względem zdecydowanie wolę takie seriale jak Lost czy Dexter w których ta fabuła ciągnię się przez cały sezon.
- FalsoVero
- Juventino
- Rejestracja: 17 maja 2008
- Posty: 1230
- Rejestracja: 17 maja 2008
Pawciosss też nei byłem przekonany do Housa ale po oglądnięciu paru odcinków wciągnął mnie na maxa i teraz czekam co rusz na nowy odcinek. Fakt jest troche schematu ponieważ szpital, szpital i jeszcze raz szpital rzadko się zdarza, że coś się dzieje poza. Ale odcinki w których House robi z siebie i swojego przyjaciela Wilsona pedałów są prześmieszne xD.
Kto by przypuszczał, że Wilson grał w pornosie xD
Kto by przypuszczał, że Wilson grał w pornosie xD
"A ten muchy łapał ten Badstuber hehehe"-Jacek Gmoch 28.06.2012
- Bobeknaklo
- Juventino
- Rejestracja: 11 lutego 2007
- Posty: 1010
- Rejestracja: 11 lutego 2007
W każdym odcinku jest jakby to nazwać.. jakiś wątek prywatny. W każdym epizodzie House wchodzi w gierki z innym bohaterem. Ostatnio był dobry wątek jak Greg znalazł "bruda" z przeszłości Wilsona, wtajemniczeni będą wiedzieć o co biega.
Obejrzałem 3 sezony Eureki, Obejrzałem nowe White Collar (ciągle czekam na napisy do ostatniego epizodu), teraz niecierpliwie czekam na dwugodzinny powrót Flash Forward, dzisiaj w USA, jutro mam nadzieję będą już napisy.
Obejrzałem 3 sezony Eureki, Obejrzałem nowe White Collar (ciągle czekam na napisy do ostatniego epizodu), teraz niecierpliwie czekam na dwugodzinny powrót Flash Forward, dzisiaj w USA, jutro mam nadzieję będą już napisy.
- Bobeknaklo
- Juventino
- Rejestracja: 11 lutego 2007
- Posty: 1010
- Rejestracja: 11 lutego 2007
Z okazji wyjścia "Pacyfiku" postanowiłem raz jeszcze obejrzeć sobie "Kompanie Braci". A więc oglądam.. w HD, mianowicie 720p. Miód
- Feeps
- Juventino
- Rejestracja: 06 lipca 2007
- Posty: 321
- Rejestracja: 06 lipca 2007
Seriale, które oglądałem lub nadal oglądam - może komuś coś przypadnie do gustu:
-That '70s Show
-IT Crowd
-Skins
-Boston Public
-Misfits
-Ashes to Ashes
-House
-The O.C.
-Prison Break
-Fastlane
-Friends
-Monk
-Cold Case
-Scrubs
-My Wife and Kids
-Numb3rs
-Mentalist
-Dexter
-Band of Brothers
-Without a Trace
-Crossing Jordan
-CSI
-Gossip Girl
-The vampire diaries
-Secret Diary of a Call Girl
Oczywiście część się podobała a część oglądałem tylko z przyzwyczajenia.
-That '70s Show
-IT Crowd
-Skins
-Boston Public
-Misfits
-Ashes to Ashes
-House
-The O.C.
-Prison Break
-Fastlane
-Friends
-Monk
-Cold Case
-Scrubs
-My Wife and Kids
-Numb3rs
-Mentalist
-Dexter
-Band of Brothers
-Without a Trace
-Crossing Jordan
-CSI
-Gossip Girl
-The vampire diaries
-Secret Diary of a Call Girl
Oczywiście część się podobała a część oglądałem tylko z przyzwyczajenia.
Nie ma nic piękniejszego niż Juve