Seriale
- Sandro.
- Milanista
- Rejestracja: 19 listopada 2012
- Posty: 75
- Rejestracja: 19 listopada 2012
To może i ja dam swoją listę (kolejność przypadkowa):
1. The Wire
2. Suits
3. Boss (genialny serial, szkoda że anulowany, amerykanie to <brzydkie słowo ( ͡° ͜ʖ ͡°)> ale jak ktoś nie ma czego oglądać to polecam te dwa sezony które wyszły bo jest to absolutny TOP)
4. Homeland
5. Boardwalk Empire
6. Breaking Bad
No i jeszcze takie lajtowe pozycje jak Californication czy White Collar (choć ostatni sezon to żenada totalna).
1. The Wire
2. Suits
3. Boss (genialny serial, szkoda że anulowany, amerykanie to <brzydkie słowo ( ͡° ͜ʖ ͡°)> ale jak ktoś nie ma czego oglądać to polecam te dwa sezony które wyszły bo jest to absolutny TOP)
4. Homeland
5. Boardwalk Empire
6. Breaking Bad
No i jeszcze takie lajtowe pozycje jak Californication czy White Collar (choć ostatni sezon to żenada totalna).
- deszczowy
- Juventino
- Rejestracja: 01 września 2005
- Posty: 7524
- Rejestracja: 01 września 2005
1. Z Archiwum X,
2. Oz,
3. Sherlock,
4. Crime Story (pamięta to ktoś?),
5. M.A.S.H,
6. Twin Peaks.
7. Świat wg Bundych
Jak mi się coś przypomnie to dopiszę.
Aha. Z polskich lubię "Ekstradycję"
2. Oz,
3. Sherlock,
4. Crime Story (pamięta to ktoś?),
5. M.A.S.H,
6. Twin Peaks.
7. Świat wg Bundych
Jak mi się coś przypomnie to dopiszę.
Aha. Z polskich lubię "Ekstradycję"
- pumex
- Juventino
- Rejestracja: 23 lutego 2008
- Posty: 10783
- Rejestracja: 23 lutego 2008
Ja zbyt często nie oglądam seriali, więc ciężko byłoby mi sporządzić listę top10, ale dla mnie poza wszelkim zasięgiem jest serial Lost: Zagubieni. Nigdy żaden serial nie powodował u mnie takich emocji, sympatii i antypatii do bohaterów. Jak widziałem na ekranie Michael'a, to chciałem rzucić w niego czymkolwiek. Gdy widziałem Claire, chciałem ją przytulić (co najmniej) Dla mnie prześwietna produkcja niemająca żadnej konkurencji! Poza tym mam bardzo dobre wspomnienia po Ostrym Dyżurze (ale do momentu śmierci Greena, chyba 7-8 sezon, potem to już nie to samo) i po Archiwum X (też tylko pierwsze sezony). Dexter nie bardzo mi się podobał, ale może dlatego, że nie zagłębiłem się zbytnio w ten serial. Niezłe były Różowe lata '70 i niektóre odcinki On, ona i dzieciaki
- Wiking
- Juventino
- Rejestracja: 22 grudnia 2008
- Posty: 955
- Rejestracja: 22 grudnia 2008
1. Sherlock.
2. Twin peaks.
3. Battlestar Galactica.
4. Latający Cyrk Monty Pythona (jeżeli można uznać to za serial )
5. Na granicy cienia.
6. Czarne lustro (Sezon 1, drugiego nie oglądałem).
7. Dr House.
8. Justified: Bez przebaczenia .
9. Luther.
10. Lost.
Z innych ciekawych/śmiesznych:
Eureka - nie jest to mistrzostwo świata, ale miło się zawsze oglądało.
2. Twin peaks.
3. Battlestar Galactica.
4. Latający Cyrk Monty Pythona (jeżeli można uznać to za serial )
5. Na granicy cienia.
6. Czarne lustro (Sezon 1, drugiego nie oglądałem).
7. Dr House.
8. Justified: Bez przebaczenia .
9. Luther.
10. Lost.
Z innych ciekawych/śmiesznych:
Eureka - nie jest to mistrzostwo świata, ale miło się zawsze oglądało.
- Pawel1897
- Juventino
- Rejestracja: 19 czerwca 2008
- Posty: 145
- Rejestracja: 19 czerwca 2008
Z seriali zagranicznych to te niżej wymienione jesli zaś chodzi o nasze rodzime produkcje to napewno PitBull i Oficer
1. Breaking Bad
2. The Sopranos
3. Dexter
4. 2 i pół
5. House
6. OZ
7. Nip/Tuck
8. Californication
1. Breaking Bad
2. The Sopranos
3. Dexter
4. 2 i pół
5. House
6. OZ
7. Nip/Tuck
8. Californication
- Juras_Senat
- Qualità Juventino
- Rejestracja: 21 marca 2010
- Posty: 1076
- Rejestracja: 21 marca 2010
Kolejność raczej przypadkowa.
1. Game of thrones
2. Sons of anarchy
3. Pitbull
4. Mentalist
5. Sherlock
6. Luther
7. House
8. It's always sunny in Philadelphia
9. Sopranos
10. Misfits
11. Breaking bad
12. Homeland
13. Oz
14. Lost
15. New girl
Oglądał ktoś Bates Motel? Jestem po pilocie i szczerze mówiąc nie wiem co o tym myśleć.
Vikings narazie nieźle, taki fajniejszy Spartakus.
1. Game of thrones
2. Sons of anarchy
3. Pitbull
4. Mentalist
5. Sherlock
6. Luther
7. House
8. It's always sunny in Philadelphia
9. Sopranos
10. Misfits
11. Breaking bad
12. Homeland
13. Oz
14. Lost
15. New girl
Oglądał ktoś Bates Motel? Jestem po pilocie i szczerze mówiąc nie wiem co o tym myśleć.
Vikings narazie nieźle, taki fajniejszy Spartakus.
- Ouh_yeah
- Qualità Juventino
- Rejestracja: 06 sierpnia 2010
- Posty: 7749
- Rejestracja: 06 sierpnia 2010
Oglądaliście już finał 3 sezonu Walking Dead? Dla mnie porażka. Miała być epicka konfrontacja, na którą się zbierało od pierwszych odcinków, a twórcy nie za bardzo mieli na nią pomysł W zasadzie z 40paru minut podobało mi się może z 5. To już poprzedni odcinek był ciekawszy...
Niepokojące jest, że serial ostro przynudza, a oglądalność ciągle rośnie. Tak się nagrzałem na ten sezon, tyle obiecujących motywów i postaci, a w zasadzie kupa z tego wyszła.
SPOILER ALERT
No i dlaczego uśmiercili Andreę? Wydawało mi się, że ta aktorka będzie w głównej obsadzie aż do końca serialu. Chyba scenarzyści na siłę chcieli zaskoczyć widzów. No i Ci geniusze wojenni Gubernatora. Martinez wysadza granatnikiem puste wieżyczki, a później nie ma jak dobrać się do Maggie schowanej za kawałkiem blachy Ten drugi murzyn też najpierw strzela po murach z działa, a później ucieka jak dziewczynka, która zobaczyła szczura. No i nie wiem skąd pomysł, żeby w finałowym odcinku, gdzie wszyscy czekają na strzelaniny i akcję, wplątać motyw Carla bezwzględnie zabijajacego innego dzieciaka, a później próby moralizatorskich pogaduszek Ricka i Hershela.
Niepokojące jest, że serial ostro przynudza, a oglądalność ciągle rośnie. Tak się nagrzałem na ten sezon, tyle obiecujących motywów i postaci, a w zasadzie kupa z tego wyszła.
SPOILER ALERT
No i dlaczego uśmiercili Andreę? Wydawało mi się, że ta aktorka będzie w głównej obsadzie aż do końca serialu. Chyba scenarzyści na siłę chcieli zaskoczyć widzów. No i Ci geniusze wojenni Gubernatora. Martinez wysadza granatnikiem puste wieżyczki, a później nie ma jak dobrać się do Maggie schowanej za kawałkiem blachy Ten drugi murzyn też najpierw strzela po murach z działa, a później ucieka jak dziewczynka, która zobaczyła szczura. No i nie wiem skąd pomysł, żeby w finałowym odcinku, gdzie wszyscy czekają na strzelaniny i akcję, wplątać motyw Carla bezwzględnie zabijajacego innego dzieciaka, a później próby moralizatorskich pogaduszek Ricka i Hershela.
- CzarnyZkultury
- Juventino
- Rejestracja: 28 sierpnia 2006
- Posty: 1011
- Rejestracja: 28 sierpnia 2006
1. Dexter
2. The Killing
3. Kompania braci
4. Pacyfik
5. Breaking Bad
6. Skazany na śmierć
7. Most nad Sundem
8. Filary ziemi
9. White Collar
10. Suits
11. Gra o tron (choć książka zdecydowanie lepsza )
2. The Killing
3. Kompania braci
4. Pacyfik
5. Breaking Bad
6. Skazany na śmierć
7. Most nad Sundem
8. Filary ziemi
9. White Collar
10. Suits
11. Gra o tron (choć książka zdecydowanie lepsza )
- Dobry Mudżyn
- Juventino
- Rejestracja: 11 stycznia 2011
- Posty: 1349
- Rejestracja: 11 stycznia 2011
Moze nie tyle przynudza, ale ostatni odcinek rzeczywiscie mnie zawiodl. No ale, wiadomo, musza cos pozmieniac zeby nie bylo jak w komiksach, zeby nie bylo tak latwo przewidziec obrot sprawOuh_yeah pisze:Oglądaliście już finał 3 sezonu Walking Dead? Dla mnie porażka. Miała być epicka konfrontacja, na którą się zbierało od pierwszych odcinków, a twórcy nie za bardzo mieli na nią pomysł W zasadzie z 40paru minut podobało mi się może z 5. To już poprzedni odcinek był ciekawszy...
Niepokojące jest, że serial ostro przynudza, a oglądalność ciągle rośnie. Tak się nagrzałem na ten sezon, tyle obiecujących motywów i postaci, a w zasadzie kupa z tego wyszła.
w komiksach o ile dobrze pamietam:
SPOILER komiksowy
Andrea żyje do chwili obecnej, w ataku na wiezienie zginal Hershel, Beth, Lori (zyjaca wtedy), Tyresee (stojacy po stronie Ricka), jakas laska ktorej nie ma w serialu, Patricia (zyjaca jeszcze) a takze Judith, mala coreczka Ricka. A Gubernator zostal zalatwiony przez jedna ze swoich zolnierek, ktora przerazila sie faktem zabicia niemowlaka
SPOILER serialowy
Ale z drugiej strony, zabicie tak obiecujacego czarnego charakteru byloby troche lipne. No ale z trzeciej, umowmy sie. Bylo ich tam kilkanascie osob, a gov tak po prostu sobie ich wystrzelal? Bez zadnego oporu?
I na co on liczy? Nie zdobyl wiezienia w 30 osob, zdobedzie w 3, z Martinezem i niggrem ? :doh:
Przedostatni odcinek faktycznie kozak.
Merle Szkoda, bo razem z Darylem moim zdaniem wymiatal najbardziej. W komiksach go nie bylo, wiec tutaj mogl rownie dobrze przezyc do konca, i mysle ze dodaloby to sporo kolorytu serialowi no ale smierc mial calkiem kozacka
BESTER MANN, BESTEEER !
- Ouh_yeah
- Qualità Juventino
- Rejestracja: 06 sierpnia 2010
- Posty: 7749
- Rejestracja: 06 sierpnia 2010
Gov to w ogóle, odkąd Michonne spuściła mu manto, dostał +10 do overall i zamienił się w jednoosobowy oddział szturmowy. W dodatku ma jakieś super namierzanie, bo na czuja ciągle odnajdywał Andreę. Wiadomo, że główny czarny charakter musi mieć skilla, ale żeby aż tak go koksować?
- Kubba
- Juventino
- Rejestracja: 27 lipca 2006
- Posty: 1576
- Rejestracja: 27 lipca 2006
Znowu spieprzony finał sezonu Californication... Szkoda słów.
Co do rankingu:
1.Dexter
2.Breaking Bad
3.Kompania Braci
4.Lost
5.The 70's show
6.Gra o tron
7.Świat według Bundych
8.Friends
9.Sons of Anarchy
10.HIMYM
Co do rankingu:
1.Dexter
2.Breaking Bad
3.Kompania Braci
4.Lost
5.The 70's show
6.Gra o tron
7.Świat według Bundych
8.Friends
9.Sons of Anarchy
10.HIMYM
- Dolce Vita
- Juventino
- Rejestracja: 28 kwietnia 2011
- Posty: 533
- Rejestracja: 28 kwietnia 2011
Co do moich ulubionych seriali:
1. Świat według Bundych
2. X-Files
3. Rodzina Soprano
4. Miami Vice
5. Dom
6. Tulipan
7. Przystanek Alaska
8. ALF
9. Jan Serce
10. Crime Story
Jeszcze dobre były nasze ''Dekalogi'' i ''Daleko od Szosy'' i z nowszych produkcji amerykańskich - ''American Horror Story''.
Pytanie do Was - oglądaliście może ten serial:
http://www.filmweb.pl/serial/Jim+Profit-1996-95087
Został niestety zdjęty z anteny po zaledwie 9 odcinkach, ale niech Was to nie zmyli - serial jest znakomity i polecam każdemu się z nim zapoznać. Można powiedzieć, że wyprzedził swoje czasy. Dziś seriale o psychopatach typu ''Dexter'' biją rekordy popularności, ''Profit'' miał pecha...
1. Świat według Bundych
2. X-Files
3. Rodzina Soprano
4. Miami Vice
5. Dom
6. Tulipan
7. Przystanek Alaska
8. ALF
9. Jan Serce
10. Crime Story
Jeszcze dobre były nasze ''Dekalogi'' i ''Daleko od Szosy'' i z nowszych produkcji amerykańskich - ''American Horror Story''.
Pytanie do Was - oglądaliście może ten serial:
http://www.filmweb.pl/serial/Jim+Profit-1996-95087
Został niestety zdjęty z anteny po zaledwie 9 odcinkach, ale niech Was to nie zmyli - serial jest znakomity i polecam każdemu się z nim zapoznać. Można powiedzieć, że wyprzedził swoje czasy. Dziś seriale o psychopatach typu ''Dexter'' biją rekordy popularności, ''Profit'' miał pecha...
Daj spokój. Zwykły skok na kasę i żerowanie na popularności doskonałej ''Psychozy'' Hitchcocka.Juras_Senat pisze:Oglądał ktoś Bates Motel? Jestem po pilocie i szczerze mówiąc nie wiem co o tym myśleć.
- tanhayi
- Juventino
- Rejestracja: 24 lipca 2007
- Posty: 373
- Rejestracja: 24 lipca 2007
skopiowane z next episode.
2 Broke Girls
Arrow
Awkward
Boardwalk Empire
Bones
Continuum
Falling Skies
Game of Thrones
Go On
Grey's Anatomy
Haven
How I Met Your Mother
Modern Family
Primeval
Revolution
Sherlock
Suits
Supernatural
Switched at Birth
The Big Bang Theory
The Newsroom
The Vampire Diaries
The Walking Dead
Touch
True Blood
2 Broke Girls
Arrow
Awkward
Boardwalk Empire
Bones
Continuum
Falling Skies
Game of Thrones
Go On
Grey's Anatomy
Haven
How I Met Your Mother
Modern Family
Primeval
Revolution
Sherlock
Suits
Supernatural
Switched at Birth
The Big Bang Theory
The Newsroom
The Vampire Diaries
The Walking Dead
Touch
True Blood
- deszczowy
- Juventino
- Rejestracja: 01 września 2005
- Posty: 7524
- Rejestracja: 01 września 2005
Ja oglądałem, był kiedyś w TVP. Z tego co pamiętam był całkiem całkiem niezły. Też mogę polecić.Dolce Vita pisze: Pytanie do Was - oglądaliście może ten serial:
http://www.filmweb.pl/serial/Jim+Profit-1996-95087
Został niestety zdjęty z anteny po zaledwie 9 odcinkach, ale niech Was to nie zmyli - serial jest znakomity i polecam każdemu się z nim zapoznać. Można powiedzieć, że wyprzedził swoje czasy. Dziś seriale o psychopatach typu ''Dexter'' biją rekordy popularności, ''Profit'' miał pecha...
- JuveCracow
- Juventino
- Rejestracja: 20 stycznia 2008
- Posty: 343
- Rejestracja: 20 stycznia 2008
Babylon 5
"Let me pass on to you the one thing I've learned about this place: no one here is exactly what he appears. Not Mollari, not Delenn, not Sinclair... and not me" (G'Kar)
"Let me pass on to you the one thing I've learned about this place: no one here is exactly what he appears. Not Mollari, not Delenn, not Sinclair... and not me" (G'Kar)