Seriale
- steru
- Qualità Juventino
- Rejestracja: 12 września 2003
- Posty: 2783
- Rejestracja: 12 września 2003
Vikings strasznie mi się podoba a warto wspomnieć, że jestem dopiero po dwóch odcinkach. Porównując z Grą o Tron, ten serial podoba mi się tysiąc razy bardziej. Fajny klimat no i muzyka o której wspomniałeś. Kawałek, który leci na wstępie odcinków, słyszałem jakiś czas temu w jednym z odcinków "The Following" bodajże i już wtedy wpadł mi w ucho.
- deszczowy
- Juventino
- Rejestracja: 01 września 2005
- Posty: 7524
- Rejestracja: 01 września 2005
A oglądaliście "Sherlocka"? Serial nie najnowszy,ale złapałem go wczoraj na Ale Kino + i jest całkiem niezły!
- steru
- Qualità Juventino
- Rejestracja: 12 września 2003
- Posty: 2783
- Rejestracja: 12 września 2003
Sherlock jest dobry ale nie podzielam tych wielkich wszechobecnych zachwytów nad tym serialem. Owszem oglądając go jeden odcinek za drugim byłem bardzo pochłonięty, ale jakoś z perspektywy czasu lekko zmieniłem zdanie. Szczególnie po obejrzeniu "Luthera", najlepszej brytyjskiej produkcji serialowej jaką było dane mi oglądaćdeszczowy pisze:A oglądaliście "Sherlocka"? Serial nie najnowszy,ale złapałem go wczoraj na Ale Kino + i jest całkiem niezły!
- Juras_Senat
- Qualità Juventino
- Rejestracja: 21 marca 2010
- Posty: 1076
- Rejestracja: 21 marca 2010
Luther zawsze spoko.steru pisze:Sherlock jest dobry ale nie podzielam tych wielkich wszechobecnych zachwytów nad tym serialem. Owszem oglądając go jeden odcinek za drugim byłem bardzo pochłonięty, ale jakoś z perspektywy czasu lekko zmieniłem zdanie. Szczególnie po obejrzeniu "Luthera", najlepszej brytyjskiej produkcji serialowej jaką było dane mi oglądaćdeszczowy pisze:A oglądaliście "Sherlocka"? Serial nie najnowszy,ale złapałem go wczoraj na Ale Kino + i jest całkiem niezły!
Co nie zmienia faktu, że Sherlock jest <brzydkie słowo ( ͡° ͜ʖ ͡°)>.
Jakoś za Tobą Steru nie nadążam, sporo tej tandety oglądasz, a dobrych seriali nie doceniasz.
- steru
- Qualità Juventino
- Rejestracja: 12 września 2003
- Posty: 2783
- Rejestracja: 12 września 2003
Tandety to ja masę oglądam, ale potrafię docenić dobre produkcje o to się Juras nie martw. Mój TOP 3 na ten moment to TWD, The Killing i Breaking Bad (kolejność przypadkowa). Doceniam Sherlocka czy Luthera o którym pisałem. Bardzo lubię Supernaturala czy Dextera. Oglądam nawet do obiadu Arrow czy GrimmJuras_Senat pisze:Jakoś za Tobą Steru nie nadążam, sporo tej tandety oglądasz, a dobrych seriali nie doceniasz.
- Brutalo
- Juventino
- Rejestracja: 19 grudnia 2006
- Posty: 2663
- Rejestracja: 19 grudnia 2006
Mam pewną propozycję 8). Może każdy zainteresowany serialami wpisałby dziesięć najlepszych seriali które oglądał (plus te co ogląda) ? Może na podstawie wysokiej pozycji w czyimś rankingu ktoś odkryje nowy, fajny serial ?
1) Lost
2) Friends
3) Game of Thrones
4) Prison Break
5) 70's Show
6) True Blood
7) Big Bang Theory
8) My Name is Earl
9) The Vampire Diaries
10) Two and the half a potem inne komedie na Comedy Central...
Pewnie o czymś zapomniałem, wczoraj odkryłem Sherlocka, dziś obejrzałem początek czwartego sezonu. Fajne, tylko mało ;/ . Walking Dead i Dexter mnie nie porwały. Poleca ktoś coś jeszcze ?
Aha, zapomniałem, Doktor House Kolega wyżej mi przypomniał.... między 5 a 6.
@steru, obejrzałem trailer pierwszego sezonu Luthera. " Kill me, kiss me, do something" ? ... Powiało Klanem i W11 xD
1) Lost
2) Friends
3) Game of Thrones
4) Prison Break
5) 70's Show
6) True Blood
7) Big Bang Theory
8) My Name is Earl
9) The Vampire Diaries
10) Two and the half a potem inne komedie na Comedy Central...
Pewnie o czymś zapomniałem, wczoraj odkryłem Sherlocka, dziś obejrzałem początek czwartego sezonu. Fajne, tylko mało ;/ . Walking Dead i Dexter mnie nie porwały. Poleca ktoś coś jeszcze ?
Aha, zapomniałem, Doktor House Kolega wyżej mi przypomniał.... między 5 a 6.
@steru, obejrzałem trailer pierwszego sezonu Luthera. " Kill me, kiss me, do something" ? ... Powiało Klanem i W11 xD
WWW.PAJACYK.PL <-- KLIKNIJ
- francois
- Juventino
- Rejestracja: 28 czerwca 2010
- Posty: 2652
- Rejestracja: 28 czerwca 2010
Brutalo, fajny pomysł
1. Dexter
2. Mentalista
3. Prison Break
4. White Collar
5. Spartacus
Podałem tylko piątkę, bo gdybym podał więcej to byłoby to już trochę na siłę
Ciekawe ile razy Dex będzie na szczycie
1. Dexter
2. Mentalista
3. Prison Break
4. White Collar
5. Spartacus
Podałem tylko piątkę, bo gdybym podał więcej to byłoby to już trochę na siłę
Ciekawe ile razy Dex będzie na szczycie
„To jest miejsce wyjątkowe,
tu się mogą ziścić sny,
za te barwy, herb, tradycję,
zostaw serce, pot i łzy”
tu się mogą ziścić sny,
za te barwy, herb, tradycję,
zostaw serce, pot i łzy”
- gruzin_juve
- Juventino
- Rejestracja: 28 grudnia 2007
- Posty: 457
- Rejestracja: 28 grudnia 2007
1 The Sopranos
2 The Office - wersja amerykańska
3 Band of brothers
4 Świat w ogniu wojny
5 The Wire
6 The Killing
7 Mad Men
8 Twin Peaks
9 Sons of Anarchy
10 Glina
2 The Office - wersja amerykańska
3 Band of brothers
4 Świat w ogniu wojny
5 The Wire
6 The Killing
7 Mad Men
8 Twin Peaks
9 Sons of Anarchy
10 Glina
CIAO IL CAPITANO
- jsduga
- Juventino
- Rejestracja: 04 sierpnia 2009
- Posty: 467
- Rejestracja: 04 sierpnia 2009
1. Walking Dead,
2. Sons of Anarchy
3. Falling Skies,
4. Banshee
5. Vikings
6. Terra Nova
7. Dr. House
8. Pierwsza Miłość
2. Sons of Anarchy
3. Falling Skies,
4. Banshee
5. Vikings
6. Terra Nova
7. Dr. House
8. Pierwsza Miłość
„Będąc na początku sezonu czwartą-piątą siłą tej ligi, udało nam się zdobyć mistrzostwo. Gdybym mógł, podpisałbym je własną krwią." - Gigi Buffon
- Alfa i Omega
- Juventino
- Rejestracja: 24 sierpnia 2006
- Posty: 1148
- Rejestracja: 24 sierpnia 2006
1. Twin Peaks
Długo, długo nic.
2. Sherlock
3. Pierwsze trzy sezony Big Bang Theory
4. House of Cards
5. Kariera Nikodema Dyzmy
6. Gra o tron
7. Soprano
Długo, długo nic.
2. Sherlock
3. Pierwsze trzy sezony Big Bang Theory
4. House of Cards
5. Kariera Nikodema Dyzmy
6. Gra o tron
7. Soprano
- Skibil
- Redaktor
- Rejestracja: 27 czerwca 2007
- Posty: 1820
- Rejestracja: 27 czerwca 2007
1. Friends
2. Twin Peaks
3. How i met your mother
4. New Girl
5. Mad Men
6. Go on!
7. Castle/The Mentalist
9. Pierwsze sezony Big Bang Theory
10. Two and half man (tylko Charlie Sheen!)
11. Chuck
12. Episodes
Pewnie coś jeszcze by się znalazło, ale te widziałem całe, bądź oglądam regularnie.
2. Twin Peaks
3. How i met your mother
4. New Girl
5. Mad Men
6. Go on!
7. Castle/The Mentalist
9. Pierwsze sezony Big Bang Theory
10. Two and half man (tylko Charlie Sheen!)
11. Chuck
12. Episodes
Pewnie coś jeszcze by się znalazło, ale te widziałem całe, bądź oglądam regularnie.
- steru
- Qualità Juventino
- Rejestracja: 12 września 2003
- Posty: 2783
- Rejestracja: 12 września 2003
Podzieliłbym to na dwie grupy. Seriale już zakończone: Friends, Six Feet Under, Oz. Seriale wciąż emitowane: Breaking Bad, The Killing, The Walking Dead. W obu przypadkach kolejność przypadkowa i niczego nie sugerująca. Dobrych seriali jest masa i nie podjąłbym się układania TOP 10 bo nie potrafiłbym ich odpowiednio pozycjami poukładać.
- Dobry Mudżyn
- Juventino
- Rejestracja: 11 stycznia 2011
- Posty: 1349
- Rejestracja: 11 stycznia 2011
Dokladnie.steru pisze: nie podjąłbym się układania TOP 10 bo nie potrafiłbym ich odpowiednio pozycjami poukładać.
Wiec po prostu, bez kolejnosci, seriale ktore najbardziej mnie wciagnely z tych ogladanych:
The Walking Dead, Breaking Bad, Gra o Tron, Nikita, Pretty Little Liars, Homeland, Utopia, Misfits a takze Everybody Hates Chris. Oczywiscie, ogladalem tez troche innych, takich jak Glee, The Secret Circle, Lie to me, Prison Break, Veronica Mars, Tajemnice Smallville, ale te zdecydowanie najbardziej przypadly mi do gustu
Ostatnio zmieniony 02 kwietnia 2013, 09:03 przez Dobry Mudżyn, łącznie zmieniany 1 raz.
BESTER MANN, BESTEEER !