Samochody

Wszystko co nie związane z Juventusem i sportem. Aktualne wydarzenia ze świata polityki, muzyki i kina.
ODPOWIEDZ
Łukasz

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 13 października 2002
Posty: 6351
Rejestracja: 13 października 2002

Nieprzeczytany post 29 listopada 2012, 09:06

Ja bym w tej cenie fajnej Corolli szukał.


Ale, Alex, Alessandro. DEL PIERO!

http://wsamookno.bloog.pl
Wiking

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 22 grudnia 2008
Posty: 955
Rejestracja: 22 grudnia 2008

Nieprzeczytany post 30 stycznia 2013, 21:07

Miał ktoś może dłuższy kontakt z Celicą VII generacji? Ew. ma ciekawe spostrzeżenia na temat tego samochodu, zwłaszcza w wersji o mniejszej mocy (143KM).

Ponoć kabina jest bardzo słabo wyciszona, słaba widoczność, i tandetna tapicerka materiałowa. Coś poza tym? Awaryjność, żywotność etc?


Wiking

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 22 grudnia 2008
Posty: 955
Rejestracja: 22 grudnia 2008

Nieprzeczytany post 17 marca 2013, 09:49

Ok. Spróbuję uderzyć jeszcze raz w inne tony:
Mój 122KM silnik w Aurisie przestał mi wystarczać. Do wydania będę miał ~30k zł.

Poszukuję sprzętu o mocy +150KM, Hatchback/Coupe, rozsądnym spalaniu. Rozważałem Celicę VII, ale mułowatość w niskich obrotach jest zniechęcająca. Teraz na tapecie mam Aurisa (a jakże) z silnikiem 2.2 D-4D. Miał ktoś przyjemność tym jeździć?

Macie może jakieś inne propozycje(golf na wstępie odpada)?


Sprawa druga:
Zmiana koloru samochodu - farba czy folia?


Castiel

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 24 maja 2010
Posty: 3182
Rejestracja: 24 maja 2010

Nieprzeczytany post 17 marca 2013, 10:25

Volvo z D4D fajnie jeździ ale widzę, że taka buda Cię nie interesuje.


booyak

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 08 czerwca 2003
Posty: 1109
Rejestracja: 08 czerwca 2003

Nieprzeczytany post 17 marca 2013, 11:21

Wiking pisze:Macie może jakieś inne propozycje(golf na wstępie odpada)?
Seat Ibiza Cupra? 160 KM. Nie wiem jak ze spalaniem. Z tego co słyszałem zamyka się w 7 litrach. Jest to możliwe bo ja posiadam Ibize 1.9 TDI 101 KM i chwale sobie oszczędność (5,5 lit. w miejscu, w trasie 4,2 lit. :ok: ) Już przy moim silniku autko dynamiczne, fajnie trzyma się drogi i do tego bardzo wygodne, daje frajdę z jazdy.
Wiking pisze:Zmiana koloru samochodu - farba czy folia?
Na rynku jest tyle wariantów kolorystycznych że planowanie zmiany koloru samochodu po zakupie wydaje mi się śmieszne. Nie wiem jak wygląda foliowanie samochodu ale mając styczność codziennie w pracy z lakierowaniem i przeróżnego typu lakiernikami odradzam tanich fachowców. Raczej szukałbym renomowanych warsztatów blacharsko-lakierniczych ale tam koszt zmiany koloru zapewne wahały by się w granicach 5-8 tys zł.


★ ★ ★
Skibil

Redaktor
Redaktor
Awatar użytkownika
Rejestracja: 27 czerwca 2007
Posty: 1820
Rejestracja: 27 czerwca 2007

Nieprzeczytany post 17 marca 2013, 11:56

Ibiza to całkiem dobra opcja. Ja mogę polecić:
Alfę Gt - w tej cenie spokojnie 1,9 diesel albo 2l benzyna. Najlepsza byłaby 3.2 V6 ale to już droższa zabawka jest w utrzymaniu za to daje dużo frajdy z jazdy i pięknie brzmi. ;)
Mercedes C200 (W203) z kompresorem.
Peugeot 406 coupe - Tylko 2l benzynka nie pasuje do takie autka i lepiej już szukać 3l V6. Koniecznie manual, bo automat strasznie muli w tym samochodzie.

Co do wyboru między farba a folią: imo to drugie. Folia zawsze jakoś zabezpiecza oryginalny lakier, można ją zdjąć przy sprzedaży i myślę, że wyszłoby nawet taniej niż lakierowanie całego samochodu.


Wiking

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 22 grudnia 2008
Posty: 955
Rejestracja: 22 grudnia 2008

Nieprzeczytany post 17 marca 2013, 12:23

@Skibil
Jakoś do Seata jak i Alfy nie mam zaufania (jeżeli chodzi o bezawaryjność). Mercedes jest ciekawą opcją. Bliżej się jej przyjrzę.
W Peugeot z 3l V6 obawiałbym się już większego spalania.

@booyak
Jak znajdziesz na polskim rynku Aurisa z silnikiem 2.2 w kolorze a nie w srebrze/szarości, to chętnie odpuszczę zmianę koloru :wink:


Jestem rozbestwiony przez Toyotę pod względem bezawaryjności; Aurisem musiałem na przestrzeni 5 lat tylko raz zajechać do serwisu poza rozkładem (i to z jakimś drobiazgiem). Stąd jakoś nie chcę się pakować np. w Seaty (o VW też moja opinia podupadła).


mixery

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 23 stycznia 2009
Posty: 295
Rejestracja: 23 stycznia 2009

Nieprzeczytany post 17 marca 2013, 14:08

Co do Alfy to masz trochę racji, mój chrzestny bardzo się w nich lubuje, i jest z nimi sporo problemów. Ale przyjemność z jazdy jest wielka :lol: . Francuzy albo się lubi albo nie.

Ja dorzucę do rozważenia Astrę z silnikiem 1.9 CDTI. Co prawda miałem do czynienia z tym silnikiem tylko w Vectrze, ale w Astrze powinno być tylko lepiej. Skrzynia 6 biegowa to duży plus. Spalanie bardzo dobre, koszty eksploatacyjne również w porządku.


Orkos

Juventino
Juventino
Rejestracja: 15 kwietnia 2013
Posty: 464
Rejestracja: 15 kwietnia 2013

Nieprzeczytany post 16 kwietnia 2013, 01:32

Wie ktoś o co może chodzić - przy hamowaniu (rzadziej jak częściej) zaczyna mi trochę drżeć kierownica i tak czuję jakby całe autko lekko się trzęsło. Co to może być?


pan Zambrotta

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 01 czerwca 2004
Posty: 7019
Rejestracja: 01 czerwca 2004

Nieprzeczytany post 16 kwietnia 2013, 13:23

Orkos pisze:Wie ktoś o co może chodzić - przy hamowaniu (rzadziej jak częściej) zaczyna mi trochę drżeć kierownica i tak czuję jakby całe autko lekko się trzęsło. Co to może być?
przy dużej szybkości to występuje/nasila się?

Na 70% pokrzywione tarcze hamulcowe.
Na 5%-10% zużyte gumki na stabilizatorach.

Jedź do mechaniora i niech sprawdzi Ci tarcze.


prezes3c pisze:
12 sierpnia 2020, 22:06
Sorek21 pisze:
12 sierpnia 2020, 21:45
Neymar mógł trzy gole wsadzić do przerwy.
A Juventus mógł 2 razy wygrać LM między 2015 a 2017
Orkos

Juventino
Juventino
Rejestracja: 15 kwietnia 2013
Posty: 464
Rejestracja: 15 kwietnia 2013

Nieprzeczytany post 16 kwietnia 2013, 15:32

pan Zambrotta pisze:
Orkos pisze:Wie ktoś o co może chodzić - przy hamowaniu (rzadziej jak częściej) zaczyna mi trochę drżeć kierownica i tak czuję jakby całe autko lekko się trzęsło. Co to może być?
przy dużej szybkości to występuje/nasila się?

Na 70% pokrzywione tarcze hamulcowe.
Na 5%-10% zużyte gumki na stabilizatorach.

Jedź do mechaniora i niech sprawdzi Ci tarcze.
Powiem Ci, że zasady nie ma. Raz tak raz tak. Kurde...trochę szkoda bo tarcze nie mają nawet 2 lat.


białas

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 29 września 2004
Posty: 2025
Rejestracja: 29 września 2004

Nieprzeczytany post 16 kwietnia 2013, 18:43

Orkos pisze:
pan Zambrotta pisze:
Orkos pisze:Wie ktoś o co może chodzić - przy hamowaniu (rzadziej jak częściej) zaczyna mi trochę drżeć kierownica i tak czuję jakby całe autko lekko się trzęsło. Co to może być?
przy dużej szybkości to występuje/nasila się?

Na 70% pokrzywione tarcze hamulcowe.
Na 5%-10% zużyte gumki na stabilizatorach.

Jedź do mechaniora i niech sprawdzi Ci tarcze.
Powiem Ci, że zasady nie ma. Raz tak raz tak. Kurde...trochę szkoda bo tarcze nie mają nawet 2 lat.
na to też nie ma reguły. jeśli tarcze są od średniego producenta, a do tego montażem zajmował się mechanik, który nie ma odpowiedniego doświadczenia, wtedy nawet te 2 lata to już dużo.


pan Zambrotta

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 01 czerwca 2004
Posty: 7019
Rejestracja: 01 czerwca 2004

Nieprzeczytany post 16 kwietnia 2013, 19:06

I jeszcze liczy się styl jazdy, zwłaszcza po założeniu świeżych tarcz. Jak będziesz wciskał hamulec do podłogi i hamował z dużych prędkości, to bardzo szybko pokrzywisz, nawet te najdroższe tarcze do aut sportowych. 200-300 km z reguły trzeba po takich tarczach jeździć uważnie, hamować lekko i pulsacyjnie, żeby się "wyrobiły". Jeśli wtedy już jakiś defekt powstanie to po którymś tysiącu przejechanych km będzie się miało taki efekt jaki masz, czyli auto drga przy hamowaniu.


prezes3c pisze:
12 sierpnia 2020, 22:06
Sorek21 pisze:
12 sierpnia 2020, 21:45
Neymar mógł trzy gole wsadzić do przerwy.
A Juventus mógł 2 razy wygrać LM między 2015 a 2017
mateelv

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 26 listopada 2006
Posty: 1512
Rejestracja: 26 listopada 2006

Nieprzeczytany post 16 kwietnia 2013, 19:53

Oprócz potencjalnych opcji, które podał zambrotta, powodem mogą być także źle wyważone koła lub po prostu wybite, skrzywione felgi.

Wiadomo jak to jest na naszych polskich wybojach, szczególnie po zimie :wink:


darek

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 12 sierpnia 2006
Posty: 1047
Rejestracja: 12 sierpnia 2006

Nieprzeczytany post 22 kwietnia 2013, 21:29

Stanie się coś złego jeśli na przedniej osi będę miał opony np. 175/65 a z tyłu 170/60? Ma to jakieś wielkie znaczenie?


Obrazek
Bianconeri Siamo Noi!
ODPOWIEDZ