Wiedźmin 3: Dziki Gon

Podyskutuj na temat najnowszych gier, poradź się innych w temacie zakupu nowego komputera czy poproś o pomoc, jeśli masz jakiś problem z nim związany.
ODPOWIEDZ
Marat87

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 maja 2011
Posty: 2471
Rejestracja: 17 maja 2011

Nieprzeczytany post 10 czerwca 2014, 21:10

Owszem, może to być też Bremervoord, co by się w sumie zgadzało, bo wg. mapy Orteliusa:
http://img3.wikia.nocookie.net/__cb2013 ... eliusa.jpg
jest dosyć blisko Novigradu który będzie na 100%.
Ale z drugiej strony ta cała ziemia niczyja, musi być gdzieś pomędzy Cintrą a Novigradem ( a raczej coś powyżej Brokilonu, bo tego raczej nie będzie, choć do ostatniego trailera pojawił się utwór zatytułowany ladies of the woods... ), wiec Temeria z Wyzimą by się łapała. No cóż, pożyjemy, zobaczymy.
Swoją drogą te Odmęty to jak nic kalka Bremervoord i tu i tam ślub ( w Odmętach nie doszło do niego ) i tu i tam Vodyanoi zaczynają atakować ludzi, no i podwodne miasto.

PS: Fajnie byłoby się przepłynąć na głębinę Sedny, skoro już tak blisko do Skellige. :prochno: Choć skoro Vilgefortz nie żyje, to i może wiedźmiński trójkąt bermudzki zniknął.

EDIT: czy to wam nie przypomina wieży maga z wyzimskich bagien w jedynce?



LordJuve

Juventino
Juventino
Rejestracja: 26 maja 2005
Posty: 4162
Rejestracja: 26 maja 2005

Nieprzeczytany post 10 czerwca 2014, 21:50

Mehehehe pisze:Twórcy ponoć zapowiedzieli, że mają być mniejsze wymagania, niż W2.
Chyba chciałeś napisać "większe".


Marat87

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 maja 2011
Posty: 2471
Rejestracja: 17 maja 2011

Nieprzeczytany post 10 czerwca 2014, 23:17



Kolejny gameplay, ty razem eksploracja Novigradu. Na pierwszy rzut oka wygląda na spore miasto, czego brakowało mi w TESach, gdzie miasta wyglądały na malutkie.

EDIT: I następny, jadą ostro ostatnimi dniami z informacjami


PS: Swoją drogą Dijkstra wspomina o mieście Velen ( Gors Velen ), więc można przypuszczać, że będzie to kolejne miasto w grze ( a obok niego Thanedd i wieża mewy ).


Mehehehe

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 09 stycznia 2013
Posty: 1680
Rejestracja: 09 stycznia 2013

Nieprzeczytany post 13 sierpnia 2014, 16:28

https://www.youtube.com/watch?v=tuPEam_Jt4I


Kawałek jednej z misji z W3. Bardzo podoba mi się animacja wieśniaka tnącego mięso tasakiem - jak tasak się zacina w tym mięsie i musi go oswobodzić, a nie robię jak drwal drewno.


yanquez

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 09 grudnia 2004
Posty: 2130
Rejestracja: 09 grudnia 2004

Nieprzeczytany post 13 sierpnia 2014, 21:22

Zobaczcie lepiej te screeny.

Wspaniale zobrazowane Yennefer i Ciri. Genialne zbroje. Naprawdę widzę obrazki cieszą oko. Zapowiada się megaśnie.


Marat87

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 maja 2011
Posty: 2471
Rejestracja: 17 maja 2011

Nieprzeczytany post 20 sierpnia 2014, 03:01



Tym razem 35 minut gamplay'a. Większość już znana, ale w końcu dowiadujemy się czegoś o Ciri ( co było celem questa ).

I posklejana przez kogoś mapa. Wygląda na to, że Wyzimy raczej nie będzię ( chyba, że jako lokacja ukryta, wykorzystana w jakimś quescie typu spotkanie z cesarzem ). Novigrad będzie pewnie jedynym większym miastem + pewnie coś na Skellige. Może się jeszcze Oxenfurt trafi. Trochę szkoda, bo liczyłem na coś więcej.

http://a.pomf.se/ppbgui.jpg


Marat87

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 maja 2011
Posty: 2471
Rejestracja: 17 maja 2011

Nieprzeczytany post 25 października 2014, 18:06



Intro jakie pojawi się w grze. Jak dla mnie jakoś dupy nie urywa, ale ujdzie w tłoku.


jarmel

Redaktor
Redaktor
Awatar użytkownika
Rejestracja: 25 lutego 2006
Posty: 3246
Rejestracja: 25 lutego 2006

Nieprzeczytany post 25 października 2014, 19:04

Marat87 pisze:

Intro jakie pojawi się w grze. Jak dla mnie jakoś dupy nie urywa, ale ujdzie w tłoku.
Ano też mam takie wrażenie. O ile te wcześniejsze trailery itp były po prostu świetne tak to średnio mi się podoba.


#AllegriOut
Marat87

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 maja 2011
Posty: 2471
Rejestracja: 17 maja 2011

Nieprzeczytany post 26 października 2014, 04:22

Z jednej strony mamy ujawnienie początku fabuły, Geralt szuka Yenefer wraz z Vesemirem. Pytanie, czy będziemy kontynuować te poszukiwania? Jest tam żołnierz ( zderza się w Yen ), którego Geralt załatwia w filmiku Killing Monsters. Swoją drogą w Sword of Destiny geralt walczy z gonem najprawdopodobniej w Kaer Morhen ( dociekliwi fani dostrzegli charakterystyczną zamkową studnie ). Wiemy, że w grze mają być lokacje których nie będzie na otwartej mapie ( Kaer Morhen na pewno, spekuluje się o Wyzimie ). Prolog pewnie będzie w KM. Geralt spotka gon, pokona go z innymi wiedźminami ( liczę na Letho, ja go nie zabijałem w dwójce ) i wyruszy szukać Yen, by wspólnie mogli pomóc Ciri? Fajnie by się to kleiło.

EDIT: Info od jednego z dociekliwych:
Według Eurogamera Yennefer wysłała do Geralta list z prośbą o spotkanie w wiosce leżącej niedaleko Wyzimy. To co oglądamy w intrze, to wydarzenia które uniemożliwiły spotkanie czarodziejki z wiedźminem...


yanquez

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 09 grudnia 2004
Posty: 2130
Rejestracja: 09 grudnia 2004

Nieprzeczytany post 27 października 2014, 21:59

http://www.gram.pl/news/2014/10/27/30-m ... -gon.shtml

Znany gameplay,ale za to w naszej ojczystej mowie... Jak zwykle wersja GENIALNA! Świetny Rozenek, świetny Dijkstra i oczywiście fenomenalna gawiedź porozrzucana po całym świecie...

Tylko ta mapa mnie denerwuje... To wreszcie będzie otwarty świat jak w Skyrimie, czy lokacyjny jak w W1?


LordJuve

Juventino
Juventino
Rejestracja: 26 maja 2005
Posty: 4162
Rejestracja: 26 maja 2005

Nieprzeczytany post 29 października 2014, 20:00

yanquez pisze:http://www.gram.pl/news/2014/10/27/30-m ... -gon.shtml

Znany gameplay,ale za to w naszej ojczystej mowie... Jak zwykle wersja GENIALNA! Świetny Rozenek, świetny Dijkstra i oczywiście fenomenalna gawiedź porozrzucana po całym świecie...

Tylko ta mapa mnie denerwuje... To wreszcie będzie otwarty świat jak w Skyrimie, czy lokacyjny jak w W1?
'

No nie wiem, są narzekacze, którzy twierdzą, że jest desynchro dźwięku i animacji mowy... ale pewnie w pełnej wersji będzie to lepiej działać.

Świat będzie otwarty jak w Skyrimie. Od początku będziesz miał dostęp do wszystkich lokacji, ale w niektórych spotkasz przeciwników, z którymi nie dasz sobie rady na niskich poziomach rozwoju postaci.

Twórcy już jakiś czas temu mówili, że pod tym względem wzorem jest dla nich seria Gothic, w której nie było tego durnego level scalingu przeciwników znanego z TESów. Chwała im za to!


jarmel

Redaktor
Redaktor
Awatar użytkownika
Rejestracja: 25 lutego 2006
Posty: 3246
Rejestracja: 25 lutego 2006

Nieprzeczytany post 29 października 2014, 20:12

LordJuve pisze: Twórcy już jakiś czas temu mówili, że pod tym względem wzorem jest dla nich seria Gothic, w której nie było tego durnego level scalingu przeciwników znanego z TESów. Chwała im za to!
Dokładnie, też jestem przeciwny temu TESowskiemu rozwiązaniu. Zero frajdy kiedy każde lokacje można sobie od razu zwiedzić, mimo że twoja postać jest jeszcze zupełnym leszczem.


#AllegriOut
LordJuve

Juventino
Juventino
Rejestracja: 26 maja 2005
Posty: 4162
Rejestracja: 26 maja 2005

Nieprzeczytany post 30 października 2014, 00:19

jarmel pisze:
LordJuve pisze: Twórcy już jakiś czas temu mówili, że pod tym względem wzorem jest dla nich seria Gothic, w której nie było tego durnego level scalingu przeciwników znanego z TESów. Chwała im za to!
Dokładnie, też jestem przeciwny temu TESowskiemu rozwiązaniu. Zero frajdy kiedy każde lokacje można sobie od razu zwiedzić, mimo że twoja postać jest jeszcze zupełnym leszczem.
To swoją drogą. Dodałbym jeszcze kwestię realizmu. To nie jest normalne, że od samego początku nasza postać może wejść w każde, dostępne miejsce i nawtykać spotkanym przeciwnikom.

Szczególnie w grach, które opierają się na mechanizmie "od zera do bohatera". W serii Gothic doskonale czuliśmy nasze miejsce: najpierw w Górniczej Dolinie, potem w Khorinis czy wreszcie na kontynencie.

W serii TES spotykamy się natomiast z kompletnie odwrotną sytuacją. To poważna niekonsekwencja.

Jeżeli chodzi o Wiedźmina, tutaj mogą pojawić się pewne zgrzyty. Dlaczego? Ponieważ przewaga tej postaci nad innymi (szczególnie ludźmi) ma uzasadnienie fabularne (to w końcu mutant). Książkowi puryści z pewnością mogą się do tego przyczepić.

Chyba nie było potwora, który podskoczyłby Wilkowi? Natomiast w grach dość często jest tak, że na początku pewne bestie (a niekiedy nawet ludzie) są poza naszym zasięgiem. Przynajmniej na początku.

Cóż, sztuka kompromisu... :)


Marat87

Juventino
Juventino
Awatar użytkownika
Rejestracja: 17 maja 2011
Posty: 2471
Rejestracja: 17 maja 2011

Nieprzeczytany post 07 grudnia 2014, 20:54

I kolejny trailer:



LordJuve

Juventino
Juventino
Rejestracja: 26 maja 2005
Posty: 4162
Rejestracja: 26 maja 2005

Nieprzeczytany post 08 grudnia 2014, 17:25

Marat87 pisze:I kolejny trailer:

Ten trailer to kupa, ma być nowy z lepszą grafiką. Na forach pojawił się mega shitstorm.

Gorrrący news: premiera Wieśka 3 przesunięta na dzień 19 maja 2015 roku :!:

Być może potrzbują więcej czasu na optymalizację, bo jak widać zwykłym downgrade nie jest dobrą drogą - za duże oczekiwania ludzie wiążą z tą produkcją, także związane z oprawą audio-wizualną.


ODPOWIEDZ