Klasyki wśród gier komputerowych
- Wojt
- Juventino
- Rejestracja: 02 lipca 2006
- Posty: 439
- Rejestracja: 02 lipca 2006
Diablo, Quake, Antoher World, Kotor, Starcraft. Kolenośc przypadkowa.
Jak dla mnie to najlepsze gry, ajkie powstały na PC.
Jak dla mnie to najlepsze gry, ajkie powstały na PC.
From rivers of sorrow, to oceans deep with hope, I have travelled them.
Now, there is no turning back, the limit, the sky. I ask my questions:
Why? What today? When tomorrow?
Won't you join me on the perennial quest?
Now, there is no turning back, the limit, the sky. I ask my questions:
Why? What today? When tomorrow?
Won't you join me on the perennial quest?
- Serhinio
- Juventino
- Rejestracja: 10 stycznia 2007
- Posty: 68
- Rejestracja: 10 stycznia 2007
Do moich ulubionych gier należą:
PRO Evolution Soccer- i to każda cześć, zaczynając od tych starych PES4 itd. bo w te starsze nie grałem ale pewnie też są lepsze od FiFY
GOTHIC- to jest najlepsza gra RPG w jaką grałem, każda część jest świetna nie tylko ze względu na grafike ale także na bogatą fabułe
Call of Duty- z wojennych i tym podobnych mi sie najbardziej podobała ale grałem tylko w dwie pierwsze części
Need for Speed Underground- z serii gier o wyścigach po ulicach miast to ta gra mi sie najbardziej podobała nowsze nie maja takiego kilmatu
Liga Polska manager- to jest fajny manager w sumie tylko w tego grałem
GTA- przeszedłem każdą z części lubie robić rozruby i takie tam w mieście, w tą gre chyba każdy lubi troszke pograć z zwłaszcza jak ma zły humor
Mafia- świetna gra dobra fabuła i klimat
a wracając do tego DSJta to ja też w to dużo grałem nawet w ta nową wersje gram do dziś jak tylko sie sezon skoków zaczyna to sobie w nią pogrywam troche... :-D
PRO Evolution Soccer- i to każda cześć, zaczynając od tych starych PES4 itd. bo w te starsze nie grałem ale pewnie też są lepsze od FiFY
GOTHIC- to jest najlepsza gra RPG w jaką grałem, każda część jest świetna nie tylko ze względu na grafike ale także na bogatą fabułe
Call of Duty- z wojennych i tym podobnych mi sie najbardziej podobała ale grałem tylko w dwie pierwsze części
Need for Speed Underground- z serii gier o wyścigach po ulicach miast to ta gra mi sie najbardziej podobała nowsze nie maja takiego kilmatu
Liga Polska manager- to jest fajny manager w sumie tylko w tego grałem
GTA- przeszedłem każdą z części lubie robić rozruby i takie tam w mieście, w tą gre chyba każdy lubi troszke pograć z zwłaszcza jak ma zły humor
Mafia- świetna gra dobra fabuła i klimat
a wracając do tego DSJta to ja też w to dużo grałem nawet w ta nową wersje gram do dziś jak tylko sie sezon skoków zaczyna to sobie w nią pogrywam troche... :-D
- Mortal Wombat
- Juventino
- Rejestracja: 03 maja 2007
- Posty: 167
- Rejestracja: 03 maja 2007
Moje typy:
- Warcraft 3 + dodatek
- Heroes 3 i 5 + dodatki, do 5 czekam na Tribes of the East, tzn. spolszczenie - czekam od paźdzernika, a te dziady z CD project ciągle przesuwają premierę
- Morrowind, niestety bez dodatków, ale za to Oblivion ze wszystkimi, max level
- Dark Colony
- Tzar
- GTA 2
-Diablo 1 (miodzio) i Diablo 2 z dodatkiem - pierwszą część przechodziłem naście razy, level miałem taki że DIABLO padał po 5 ciosach (grałem warriorem), 2 też fajna, ale nie miała tego klimatu co 1.
- Commandos 1
- Jagged Aliance 2 - "Eliot, you Idiot!" kto grał wie o co biega
- Baldurs Gate i Icewind Dale - wszystkie części i wszystkie dodatki
- ostatnio Wiedźmin, naprawdę wciąga, polecam mimo że jeszcze to nie klasyk
Kolejność przypadkowa , chodź w styczniu stawiam na Tribes of the East 8) , a teraz liczy się tylko Counter Strike 1.6
- Warcraft 3 + dodatek
- Heroes 3 i 5 + dodatki, do 5 czekam na Tribes of the East, tzn. spolszczenie - czekam od paźdzernika, a te dziady z CD project ciągle przesuwają premierę
- Morrowind, niestety bez dodatków, ale za to Oblivion ze wszystkimi, max level
- Dark Colony
- Tzar
- GTA 2
-Diablo 1 (miodzio) i Diablo 2 z dodatkiem - pierwszą część przechodziłem naście razy, level miałem taki że DIABLO padał po 5 ciosach (grałem warriorem), 2 też fajna, ale nie miała tego klimatu co 1.
- Commandos 1
- Jagged Aliance 2 - "Eliot, you Idiot!" kto grał wie o co biega
- Baldurs Gate i Icewind Dale - wszystkie części i wszystkie dodatki
- ostatnio Wiedźmin, naprawdę wciąga, polecam mimo że jeszcze to nie klasyk
Kolejność przypadkowa , chodź w styczniu stawiam na Tribes of the East 8) , a teraz liczy się tylko Counter Strike 1.6
..::JUVENTUS TURYN FOREVER::..
- Il Storico
- Juventino
- Rejestracja: 11 listopada 2007
- Posty: 639
- Rejestracja: 11 listopada 2007
Dość dawno ten temat nie był odwiedzany,ale ja również się podzielę
Moja dziesiątka najlepszych gier i uzasadnienie(w nawiasie):
1.Football Manager 08-(miałem trochę wątpliwości,ale wybrałem to,ponieważ rozwija zmysł taktyczny i menedżerski.Jest to wprawka dla przyszłego dyrektora transferowego/trenera/menadżera lub asystenta-obserwatora)
2.Ojciec Chrzestny-(klasyka.Zagrałem w to wcześniej niż obejrzałem film,ale generalnie EA Games postarała się)
3.FIFA 2003-(gra jest wg. bardzo grywalna i mam do niej sentyment.Podoba mi się,że na włoskich boiskach jest spoko atmosfera,a po drugie gdy się wygra jakiś puchar to jest on pokazany podczas celebracji)
4.Age of Empires III-(strategia,czyli rozwija umiejętności myślenia.Tyle )
5.GTA Vice City-(gra o fabule,która spodobała mi się bardziej niż ta z GTA SA.Ta gra może wciągnąć,ale oczywiście nie można jej przelać na świat realistyczny toteż do wydarzeń w grze trzeba podchodzić z należytym dystansem)
6.Port Royale-(również strategia.O statkach,a mnie ten dział historii(obok I i II wojny światowej)mnie interesuje.Ciekawa i o niezłej fabule XVI-wiecznego żeglarza)
7.FIFA 08-(gram niekiedy np.w różne turnieje.Generalnie jest w sumie Ok.)
8.FIFA World Cup 2006-(fajna gra dla tych co lubią grać w turnieje.Ogólnie spoko )
9.Need for Speed Underground I ex aquo ze Skokami Narciarskimi 2004 i DSJ3-(bardzo grywalne gry.Po prostu w NFS chcę wcielić się w kierowcę w Skokach Narciarskich 2004 i DSJ3 w skoczka)
10.GTA III ex aquo z II wojną światową i Sąsiadami - (w GTA podoba mi się fabuła,która najbardziej chyba dorównuje tradycjonalizmowi.II wojna światowa,bo lubię strategię i ten typ historii,a Sąsiedzi dla humoru i zabawy.)
To tyle.Są to gry w które gram najwięcej.Pozdro!
Moja dziesiątka najlepszych gier i uzasadnienie(w nawiasie):
1.Football Manager 08-(miałem trochę wątpliwości,ale wybrałem to,ponieważ rozwija zmysł taktyczny i menedżerski.Jest to wprawka dla przyszłego dyrektora transferowego/trenera/menadżera lub asystenta-obserwatora)
2.Ojciec Chrzestny-(klasyka.Zagrałem w to wcześniej niż obejrzałem film,ale generalnie EA Games postarała się)
3.FIFA 2003-(gra jest wg. bardzo grywalna i mam do niej sentyment.Podoba mi się,że na włoskich boiskach jest spoko atmosfera,a po drugie gdy się wygra jakiś puchar to jest on pokazany podczas celebracji)
4.Age of Empires III-(strategia,czyli rozwija umiejętności myślenia.Tyle )
5.GTA Vice City-(gra o fabule,która spodobała mi się bardziej niż ta z GTA SA.Ta gra może wciągnąć,ale oczywiście nie można jej przelać na świat realistyczny toteż do wydarzeń w grze trzeba podchodzić z należytym dystansem)
6.Port Royale-(również strategia.O statkach,a mnie ten dział historii(obok I i II wojny światowej)mnie interesuje.Ciekawa i o niezłej fabule XVI-wiecznego żeglarza)
7.FIFA 08-(gram niekiedy np.w różne turnieje.Generalnie jest w sumie Ok.)
8.FIFA World Cup 2006-(fajna gra dla tych co lubią grać w turnieje.Ogólnie spoko )
9.Need for Speed Underground I ex aquo ze Skokami Narciarskimi 2004 i DSJ3-(bardzo grywalne gry.Po prostu w NFS chcę wcielić się w kierowcę w Skokach Narciarskich 2004 i DSJ3 w skoczka)
10.GTA III ex aquo z II wojną światową i Sąsiadami - (w GTA podoba mi się fabuła,która najbardziej chyba dorównuje tradycjonalizmowi.II wojna światowa,bo lubię strategię i ten typ historii,a Sąsiedzi dla humoru i zabawy.)
To tyle.Są to gry w które gram najwięcej.Pozdro!
Ostatnio zmieniony 23 stycznia 2009, 18:24 przez Il Storico, łącznie zmieniany 1 raz.
- C-Bart
- Juventino
- Rejestracja: 09 stycznia 2008
- Posty: 268
- Rejestracja: 09 stycznia 2008
Jak dla mnie to (kolejność przypadkowa):
1.Mafia
2.Morrowind
3.Gothic zarówno I jak i II, trójka niestety spalona
4.Worms Aramgeddon
5.Call of Duty wszystkie części dobre ale ostatnia bezapelacyjnie najlepsza
6.Wiedźmin
7.Jedi Academy - i genialny multi
8.I Prince of Persia - cała trylogia bo jestem fanem tej serii, ale Piaski Czasu jednak najlepsze
1.Mafia
2.Morrowind
3.Gothic zarówno I jak i II, trójka niestety spalona
4.Worms Aramgeddon
5.Call of Duty wszystkie części dobre ale ostatnia bezapelacyjnie najlepsza
6.Wiedźmin
7.Jedi Academy - i genialny multi
8.I Prince of Persia - cała trylogia bo jestem fanem tej serii, ale Piaski Czasu jednak najlepsze
A w jakich turach grasz? Faktycznie FIFA trzyma się jeszcze dzięki multiemu. Gdyby PES miał tak stworzonego multiplayera to FIFA odeszła by w cień.Juventino43 pisze:7.FIFA 08-(gram niekiedy np.w różne turnieje.Generalnie jest w sumie Ok.)
- Il Storico
- Juventino
- Rejestracja: 11 listopada 2007
- Posty: 639
- Rejestracja: 11 listopada 2007
Organizuje małe turnieje w "Stwórz turniej"Do multiplayera niestety się nie garnę;)Pozdrawiam.... pisze:A w jakich turach grasz? Faktycznie FIFA trzyma się jeszcze dzięki multiemu. Gdyby PES miał tak stworzonego multiplayera to FIFA odeszła by w cień.
Ostatnio zmieniony 23 stycznia 2009, 18:30 przez Il Storico, łącznie zmieniany 1 raz.
- tabo89
- Juventino
- Rejestracja: 25 kwietnia 2005
- Posty: 8639
- Rejestracja: 25 kwietnia 2005
mnie dzisiaj wzielo na wspomnienia i poszukalem gry ktora pamietam jeszcze z amigi a mianowicie FRANCO
kliknijcie i jak ktos w nia gral to na pewno sobie przypomni - ta gra byla wtedy szczytem jesli chodzi o grafike
kliknijcie i jak ktos w nia gral to na pewno sobie przypomni - ta gra byla wtedy szczytem jesli chodzi o grafike
- Motor
- Juventino
- Rejestracja: 27 marca 2008
- Posty: 452
- Rejestracja: 27 marca 2008
Kolejność nie jest przypadkowa :!: :!: :!:
1.GTA Vice City - Ach te niezapomniane setki godzin spędzonych przed monitorem. Zdecydowanie faworyt listy. Co do innych części uważam za mało popularne jak na klasyk
2.Heros III - Jedyna część Herosów zasługująca na wizyta na tej liście . Te
setki godzin grania w tą porywającą grę pozostawią mi wiele wspomnień do których czasem wracam
3.Fifa 2005 - Jest to jedyna :płaczę: :płaczę: część z sagi Fify w które trzeba zapracować na drożynę np.aby prowadzić Juve trzeba pracować kilka sezonów na ofertę z ich strony.
1.GTA Vice City - Ach te niezapomniane setki godzin spędzonych przed monitorem. Zdecydowanie faworyt listy. Co do innych części uważam za mało popularne jak na klasyk
2.Heros III - Jedyna część Herosów zasługująca na wizyta na tej liście . Te
setki godzin grania w tą porywającą grę pozostawią mi wiele wspomnień do których czasem wracam
3.Fifa 2005 - Jest to jedyna :płaczę: :płaczę: część z sagi Fify w które trzeba zapracować na drożynę np.aby prowadzić Juve trzeba pracować kilka sezonów na ofertę z ich strony.
Za wszelki nie ład w moich wypowiedziach odpowiedzialni są kosmici.
27 marca 2010 - 2 lata na Forum JuvePoland
27 marca 2010 - 2 lata na Forum JuvePoland
- Niasty
- Juventino
- Rejestracja: 20 stycznia 2008
- Posty: 815
- Rejestracja: 20 stycznia 2008
3.Fifa 2005 - Jest to jedyna część z sagi Fify w które trzeba zapracować na drożynę np.aby prowadzić Juve trzeba pracować kilka sezonów na ofertę z ich strony.
W fifie 2006 też tak było.
A tak z klasyki to zdecydowanie Mafia.Do której wracam co jakis czas.Moze bym dodał tu też Gta San Andreas(te wojny gangów )
- Don Roberto Macumbeiro
- Juventino
- Rejestracja: 25 stycznia 2008
- Posty: 67
- Rejestracja: 25 stycznia 2008
Dla mnie łezka w oku kręci się na myśl o "Shogun Total War". Fantastyczna strategia, kapitalna możliwość rozegrania bitew w feudalnej Japonii. Kapitalny klimat, fajne filmiki. Żałuję tylko, że nie można było grać frakcją rebeliantów ;D
Późniejsze części były już takie sobie. Medieval Total War dał radę, ale Rome to już nie to.
Późniejsze części były już takie sobie. Medieval Total War dał radę, ale Rome to już nie to.
Większość można kupić, niektórych tylko sprzedać
- szaman00
- Juventino
- Rejestracja: 23 czerwca 2007
- Posty: 167
- Rejestracja: 23 czerwca 2007
moja lista wyglada następująco
1. Gothic 2. 1 mniej mi się podobała, 3 porażka
2. Star Wars Knight old of the Republic 2 [rewelacyjna polecam]
3. Heroes III [nie trzeba tłumaczyć klasyka, od niej zaczynałem turówki]
4. Rome Total War i Medieval Total War [ wszystko co najlepsze, niestety w shogun Total War nie miałem przyjemności zagrać]
5. Twierdza 2 [ ta walka z kilkoma przeciwnikami miodzio]
6. Świątynia Pierwotnego Zła [ Fajny klimat]
7. Oblivion IV [ jakiś konkurent dla Gothica]
8. Disciples II Powrót Galleana [ wciągająca, 4 rasy do wyboru]
9.Call of Duty 2 [multiplayer ]
10. Worms 3D [fajna zabawa z kumplami ]
3 Najlepsze gry sportowe:
1. Pro Evolution Soccer 5
2. NBA 2005
3. Fifa 2003
1. Gothic 2. 1 mniej mi się podobała, 3 porażka
2. Star Wars Knight old of the Republic 2 [rewelacyjna polecam]
3. Heroes III [nie trzeba tłumaczyć klasyka, od niej zaczynałem turówki]
4. Rome Total War i Medieval Total War [ wszystko co najlepsze, niestety w shogun Total War nie miałem przyjemności zagrać]
5. Twierdza 2 [ ta walka z kilkoma przeciwnikami miodzio]
6. Świątynia Pierwotnego Zła [ Fajny klimat]
7. Oblivion IV [ jakiś konkurent dla Gothica]
8. Disciples II Powrót Galleana [ wciągająca, 4 rasy do wyboru]
9.Call of Duty 2 [multiplayer ]
10. Worms 3D [fajna zabawa z kumplami ]
3 Najlepsze gry sportowe:
1. Pro Evolution Soccer 5
2. NBA 2005
3. Fifa 2003
- Sapo
- Juventino
- Rejestracja: 15 lipca 2006
- Posty: 1281
- Rejestracja: 15 lipca 2006
Moja piatka
1. Need For Speed 3 - klasyk, moja pierwsza gra :twisted:
2. Fifa 98 - az sie lezka w oku kreci do dzis pamietam pojedynki z kuzynem (ja na klawiaturze, on na myszce :twisted: )
3. Heroes III - jak inni koledzy wyzej, najlepsza czesc serii
4. Grand Theft Auto 1 - czyli stare, kochane GTA
5. Blood 2: The Chosen - moje pierwsze FPP :twisted:
1. Need For Speed 3 - klasyk, moja pierwsza gra :twisted:
2. Fifa 98 - az sie lezka w oku kreci do dzis pamietam pojedynki z kuzynem (ja na klawiaturze, on na myszce :twisted: )
3. Heroes III - jak inni koledzy wyzej, najlepsza czesc serii
4. Grand Theft Auto 1 - czyli stare, kochane GTA
5. Blood 2: The Chosen - moje pierwsze FPP :twisted: