Znaleziono 252 wyniki

autor: miccoli
01 września 2005, 13:26
Forum: Gry i komputery
Temat: MP3
Odpowiedzi: 73
Odsłony: 33549

A ja mam pytanie offtopicowe. Czy to jest jakas ukryta zorganizowana akcja?.. Bo te poczatkowe posty to przeciez jak w dym kwalifikuja sie teoretycznie na kartki, nabijanie, capslocki itp. A wszystkie napisali ludzie z qualitami albo modzi. Dlatego tak mi sie wydaje. Nie wiem, nie jestem w temacie,...
autor: miccoli
27 marca 2005, 13:56
Forum: Gry i komputery
Temat: Pytania male i mniej znaczace...(strony WWW)
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 40942

Poszukuje stronki z historia Salernitarny(najlepiej po polsku lub anguielsku) nie musi to być dluga histiora tylko najwazniejsze fakty(rok zalozenia, sukcesy itp)
autor: miccoli
11 marca 2005, 08:42
Forum: Inne tematy
Temat: Horoskopy
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 11866

Ja jestem rybką i akurat dzsiaj obchodze swe 17urodziny :D Kiedys horoskop mi sie sprawdzil :shock: ale caly czas wierze ,ze byl to tylko przypadek 8)
autor: miccoli
09 marca 2005, 18:10
Forum: Gry i komputery
Temat: Footbal Manager - TUTAJ WSZYSTKO
Odpowiedzi: 3206
Odsłony: 1053326

marsek pisze:
http://www.crackdofm2005.xt.pl/ - sposób na cracka.

Ale jesli ktos ma cracka to niech da 8)
Niestety ten sposob nie dziala :? zrobiłem wszysko wg instrukcji i gdy prubuje uruchomic fm wyskakuje komunikat ze autorum nie nie wlasciwa aplikacja systemu fat 32 czy jakos tak :roll:
autor: miccoli
08 marca 2005, 21:45
Forum: Gry i komputery
Temat: Footbal Manager - TUTAJ WSZYSTKO
Odpowiedzi: 3206
Odsłony: 1053326

Dobra wkoncu udalo mi sie patcha sciagnac teraz tylko potrzebuje cracka do niego :roll: posiada ktos :?:
autor: miccoli
08 marca 2005, 19:00
Forum: Gry i komputery
Temat: Footbal Manager - TUTAJ WSZYSTKO
Odpowiedzi: 3206
Odsłony: 1053326

No pomozcie czlowiekowi w potrzebie i dajcie linka do patcha 5.03(zebym takiej rzeczy nie umial znalazc w necie:x) lub jezeli posiada go ktos na kompie niech sie ze mna skontaktuje na privie Prosze :(
autor: miccoli
04 marca 2005, 17:38
Forum: Gry i komputery
Temat: Footbal Manager - TUTAJ WSZYSTKO
Odpowiedzi: 3206
Odsłony: 1053326

Ma ktos juz cracka do noweo patcha :?:
autor: miccoli
05 lutego 2005, 12:59
Forum: Piłka klubowa
Temat: Transmisje z LM..czyli skąd My to znamy....:/
Odpowiedzi: 245
Odsłony: 82734

Andrewtbg pisze:ą bo ogladam czesto polsat sport, ale nigdy jeszcze nie spotkałem sie z wiadomościami jakiegokolwiek typu, że mecze arsenalu wkrótve na polsacie...
wczoraj na polsacie sport była zapowiedz meczu Arsena-Aston Villa bodajze 9lutego o ile dobrze pamietam
autor: miccoli
05 lutego 2005, 11:45
Forum: Piłka klubowa
Temat: Transmisje z LM..czyli skąd My to znamy....:/
Odpowiedzi: 245
Odsłony: 82734

Ps. mnie zaskoczyła jedna informacja, a mianowicie przeczytałem gdzieś, że polsat sport ma pokazywac mecze Arsenalu i Liverpoolu. CZy to prawda??? mógłby to ktos sprostować? TV: Interesująca oferta dla polskich kibiców Od niedzieli na antenie Polsatu Sport będzie można oglądać najciekawsze pozycje ...
autor: miccoli
15 stycznia 2005, 18:29
Forum: Gry i komputery
Temat: Deluxe Ski Jump 3
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 25505

Jak wyłączyć oglądanie skoków przeciwników? Bo szukam i szukam a znaleźć nie mogę
W pucharze swiata wejdz w ustawienia i zaznacz odpowiednią opcje :wink: [/quote]
autor: miccoli
22 grudnia 2004, 22:40
Forum: Ogólny
Temat: Miss Itali i Miss Cinnema
Odpowiedzi: 57
Odsłony: 25410

mi tam sie te dziewczyny niezbyt podobaja .. cuz kazdy ma swoj gust :) wiecej podkladu niz rozumu pewnie jak ladna to od razu pusta w srodku :? nie doceniacie polskich dziewczyn a czy one doceniaja nas :?: :roll: dla nich doppiero liczy sie wyglad, wiem o ty na wlasnym przykladzie :cry: (zapewnie w...
autor: miccoli
21 grudnia 2004, 21:16
Forum: Ogólny
Temat: Miss Itali i Miss Cinnema
Odpowiedzi: 57
Odsłony: 25410

Rzeczywiscie fajne kobietki :-D tylko takie kibicuja JUVE

ps
Ostatnio sa jdnak troche smutne bo obie splawilem
juveluck ale tgy jestes skromny :D
autor: miccoli
15 grudnia 2004, 09:50
Forum: Gry i komputery
Temat: Wygraj Ligę Mistrzów - Gra Forumowa (DYSKUSJA)
Odpowiedzi: 260
Odsłony: 91816

leniup pisze:Grupa B: AC Milan, Celtic Glasgow, Ajax Amsterdam, AC Fiorentina

Poza Milanem mysle że dokopie wszystkim i wyjdę na drugim miejscu :wink:
Nie badz taki pewny :twisted: z moim Celtikiem nie masz szans :twisted:
autor: miccoli
13 grudnia 2004, 18:28
Forum: Gry i komputery
Temat: Wygraj Ligę Mistrzów - Gra Forumowa (DYSKUSJA)
Odpowiedzi: 260
Odsłony: 91816

Tez sie zglaszam :) a co mi tam :D
autor: miccoli
11 grudnia 2004, 10:53
Forum: Gry i komputery
Temat: Footbal Manager - TUTAJ WSZYSTKO
Odpowiedzi: 3206
Odsłony: 1053326

Ma ktos moze cracka lub chociaz linka do juz spatchowanego fm2005 :?: