Znaleziono 14 wyników

autor: swiatek1910
03 sierpnia 2008, 20:12
Forum: Mecze
Temat: Emirates Cup: JUVENTUS 1-0 Arsenal || JUVENTUS 0-3 Hamburger
Odpowiedzi: 207
Odsłony: 56888

nie rozmywajcie tematu!!!! :evil: grali słabo, trzeba to przyznac ale wezcie tez pod uwage ze Ranieri podzielil druzyne na 2 czesci i w kazdym meczu grała 1 czesc + zmiennicy z tej drugiej. a w meczach o stawke nie bedzie podzialow tylko bedzie jedna druzyna i powinno to wygladac troche lepiej :C :C...
autor: swiatek1910
29 lipca 2008, 22:51
Forum: Mecze
Temat: Trofeo TIM (29.07) JUVENTUS - Milan - Inter
Odpowiedzi: 173
Odsłony: 51400

czyli teraz kibicujemi interowi w meczu z milanem :lol: :lol: :lol:
bo jak inter wygra to wygralismy :dance:
autor: swiatek1910
29 lipca 2008, 22:37
Forum: Mecze
Temat: Trofeo TIM (29.07) JUVENTUS - Milan - Inter
Odpowiedzi: 173
Odsłony: 51400

Na + na pewno:
Alex (ach ten wolny w koncowce 8) )
Molinaro
Ekdal
Rossi
Ogolnie gra bardzo dobra, chociaz inter tez czasem dochodzil do glosu. Szczegolnie jak Adriano byl ciagniety za koszulke w sytuacji sam na sam z Gigim :lol:
autor: swiatek1910
22 sierpnia 2007, 17:50
Forum: Ogólny
Temat: Stroje Juve na sezon 2007/2008 !!!!
Odpowiedzi: 635
Odsłony: 267219

niech ktos napisze jaki wynik bo ja nie moge nigdzie znalezc relacji a SopCast mi nie dziala :(:(:(
autor: swiatek1910
21 sierpnia 2007, 16:48
Forum: Ogólny
Temat: Stroje Juve na sezon 2007/2008 !!!!
Odpowiedzi: 635
Odsłony: 267219

Dopiero juto jest oficjalna prezentacja strojow wiec sa 2 mozliwosci. albo Nike szykuje jakis mega tajny i zarazem fajny projekt albo jest to tylko prezentacja wszystkich zawodnikow w jednakowych koszulkach. Osobiscie wolalbym cos nowego :D:D:D
autor: swiatek1910
30 lipca 2007, 22:36
Forum: Mecze
Temat: Pre-season: Newcastle United 2-0 JUVENTUS
Odpowiedzi: 101
Odsłony: 50149

a moze ktos podeslac linka z faulem buffona? albo jakis filmik. wiecie o co mi chodzi? z gory dzieki:D
autor: swiatek1910
18 kwietnia 2007, 22:10
Forum: Mistrzostwa Świata i Europy
Temat: Euro 12' // Czy Polska da rade zorganizowac wspaniale EURO?
Odpowiedzi: 110
Odsłony: 47949

Euro 12' // Czy Polska da rade zorganizowac wspaniale EURO?

Czy Polska wraz z Ukraina zorganizuja EURO ktore bedzie pamietane przez dlugie lata? Do tego sa potrzebne nie tylko stadiony, ale takze dobra komunikacja miedzy miastami Polski i Ukrainy w ktorych beda sie odbywaly mecze. Ja ciesze sie ze wygralismy ale przyznam sie ze jednak troche sie boje czy zda...
autor: swiatek1910
10 kwietnia 2007, 16:59
Forum: Piłka klubowa
Temat: Za kim jestescie w Polskiej Lidze??
Odpowiedzi: 300
Odsłony: 144693

Ciekawe czy jakbym zalozyl ten temat na poczatku sezonu to tez tyle osob byloby za Belchatowem? :-D :-D :-D Ciekawe... :think::think::think: Nikt sie nie spodziewal ze Belchatow bedzie tak wysoko az tu nagle wszyscy za Belchatowem HA HA HA
autor: swiatek1910
08 kwietnia 2007, 20:22
Forum: Piłka klubowa
Temat: Za kim jestescie w Polskiej Lidze??
Odpowiedzi: 300
Odsłony: 144693

Za kim jestescie w Polskiej Lidze??

Za kim jestescie w Polskiej Lidze?? Bo ja jestem za Widzewem:). Wiem ze to nie jest za fajnie bo jek wiadomo Widzew nie lubi Legii za to Legia trzyma z Juve. Ale nie bede zmienial ani jednego ani drugiego klubu.A za kim Wy jestescie?? Piszcie swoje kluby i ich zgody:P i kosy :evil:
autor: swiatek1910
08 kwietnia 2007, 20:16
Forum: Ogólny
Temat: Co z Kovacem?
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 9766

tez tesknie za robertem oby wrocil jak najszybciej
autor: swiatek1910
07 kwietnia 2007, 20:43
Forum: Gry i komputery
Temat: problem z biblioteka DLL
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 5649

Panel sterowania--->Dodaj lub usun programy--->(na gorze bedzie"pokaz aktualizacje"- zaznacz) i odinstaluj
autor: swiatek1910
07 kwietnia 2007, 14:32
Forum: Gry i komputery
Temat: problem z biblioteka DLL
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 5649

Odinstaluj ostatnia aktualizacje Windowsa. Ja tez tak mialem i pomoglo. Pozniej poczekaj na nowsza i zainstaluj tylko ta nowa. nie instaluj jeszcze raz taj ktora odinstalowales. Moze troche zawile napisalem ale chyba idzie sie polapac. Jak cos to pisz jeszcze w tym temacie. Pozdro.:)
autor: swiatek1910
28 marca 2007, 19:20
Forum: Ogólny
Temat: Jak się zaczeła twoja miłość do Juve?
Odpowiedzi: 665
Odsłony: 273645

Moja milosc do Juventusu zaczela sie od pamietnego finalu LM 2003 przeciwko Milanowi. Mialem wtedy 13 let i wszyscy moi kumple kibicowali w tym meczu Milanowi. Ja robiac im na zlosc bulem za Juve. niestety jak wiadomo Juve przegralo i zrobilo mi sie ich zal. Po tym meczu zaczalem sledzic ich wyniki ...
autor: swiatek1910
26 marca 2007, 13:55
Forum: Ogólny
Temat: Samochody pilkarzy Juventusu
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 6160

Samochody pilkarzy Juventusu

W tym temacie chcialbym zebyscie wypowiadali sie na temat srodkow lokomocij :-D pilkarzy Juve.
Nie wiem jakie maja maszyny i chcialbym poznac ich tez od strony prywatnej nie tylko sportowej. Jak macie jeszcze jakies wiadomosci na temat prywatnego zycia Juventinih to piszcie.