Znaleziono 104 wyniki

autor: Paweł Sz.
14 stycznia 2012, 23:59
Forum: Multimedia i TV
Temat: Juventus niepokonany
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 8627

Naprawdę fajna kompilacja :)). Jestem mile zaskoczony, również udostępniłem na swoim FB :)).
autor: Paweł Sz.
15 czerwca 2008, 12:25
Forum: Ogólny
Temat: Jakiego Polaka widzielibyście w Juve?
Odpowiedzi: 359
Odsłony: 100992

Po mecz Polska-Austria to Boruc za Buffona, ponieważ gdyby nie on 3-0 się kłania Arczi jest bardzo dobrym golkiperem zdarzaja się glupie wpadki jak każdemu, ale Gigi jest najlepszy na świecie. Jeden mecz wiosny nie czyni Oglądnij sobie mecz bodajże Motherwell - Celtic gdzie było 3:2 dla Celticu i 2...
autor: Paweł Sz.
14 marca 2008, 10:20
Forum: Ogólny
Temat: Koniec sezonu dla Andrade !!!
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 8666

a nie należy zapominać ze sprowadzony Mellberg równiez jest bardzo kontuzjogenny. :roll: Mellberg to Viking pełną gębą, kontuzje mu nie straszne. Aha to pewnie dlatego nie gra od kilku kolejek w Aston Villi? :prochno: Wskaż mi piłkarza, który podczas trwania swojej kariery nie miał kontuzji... ba! ...
autor: Paweł Sz.
30 czerwca 2007, 11:47
Forum: Ogólny
Temat: Stroje Juve na sezon 2007/2008 !!!!
Odpowiedzi: 635
Odsłony: 267457

Ale gafa :oops: nie znam się, przepraszam.
Tak swoją drogą jestem chyba jedynym tutaj człowiekiem, któremu się te stroje podobają :).
autor: Paweł Sz.
29 czerwca 2007, 23:13
Forum: Ogólny
Temat: Stroje Juve na sezon 2007/2008 !!!!
Odpowiedzi: 635
Odsłony: 267457

A mnie się stroje interu podobają..., podoba mi się w nich to, że napis Pirelli został przesunięty ze srodka pod herb, u nas takie rozwiązanie odpada... szkoda...
autor: Paweł Sz.
24 czerwca 2007, 09:52
Forum: Kibice
Temat: Jaki klub ma najwięcej kibiców w Polsce????
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 17141

RuTeK ja tu widze takie kluby jak: Inter :evil: :evil: , Real M., Barca, Milan no to jestes wiernym kibicem Juve jak nikt inny :lol: :lol: :lol: . Ja kibicuje tylko Juve. Bystry to Ty nie jesteś... Ja kibicuje Turowi Turek i Juve, okazjonalnie LKS Lenartowice :smile: . Co do ilości kibiców w Polsce...
autor: Paweł Sz.
16 czerwca 2007, 23:41
Forum: Ogólny
Temat: Deschamps zdrajcą?
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 17568

Boryseusz napisał: PS jakbym miał numer do Ronadlinho to bym mu polecił jakiegos dentyste... Po co? :prochno: Wracając do tematu, moim zdaniem to są zwykłe kłamstwa, łatwo jest skombinować taki news... wiadomo mamy: DD skłócony z zarządem + nie pewna sytuacja zawodników + coś od siebie (np. wydzwan...
autor: Paweł Sz.
02 czerwca 2007, 09:13
Forum: Piłka Reprezentacyjna
Temat: ME U-21: FORZA AZZURRINI
Odpowiedzi: 483
Odsłony: 144255

Fajnie, że świetnie sobie radzą w młodzieżówce piłkarze Juve, ale żeby aż tak się podniecać cudza reprezentacją...
autor: Paweł Sz.
31 maja 2007, 17:25
Forum: Multimedia i TV
Temat: World Cup 98: Nameless Moments (letnia kompilacja)
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 5764

Masz chłopie świetny styl robienia kompilacji, wprowadziłeś do mojego zbioru wreszcie coś nowego! Cieszę się, że ktoś w końcu odszedł od ciągłego pokazywania bramek :). Triki i zwody zawodników plus znakomita muzyka to jest to czego szukałem u innych, a u Ciebie to znalazłem :). Dzięki, i powodzenia...
autor: Paweł Sz.
24 kwietnia 2007, 17:17
Forum: Inne tematy
Temat: Egzaminy gimnazjalne
Odpowiedzi: 118
Odsłony: 45287

Tak się denerwowałem, tak się pociłem, a będę miał coś ok. 47 pkt :D. Miałem 1 błąd w otwartych z polaka (te zadanie z wielokropkiem- napisałem, że skłania do przemyśleń :lol: ). Odejmą zapewne jeszcze za styl w zaproszeniu i nawiną się zapewne jakieś błędy ortograficzne i interpunkcyjne... . Ogólni...
autor: Paweł Sz.
23 kwietnia 2007, 22:39
Forum: Inne tematy
Temat: Egzaminy gimnazjalne
Odpowiedzi: 118
Odsłony: 45287

A Ty wierzysz, że tam są prawidziwe testy? :whistle: No ne moge powiedzieć, że tonący brzytwy sie chwyta (bo z humana jestem dobrze przygotowany...), ale sprawdzić co to jest nie zaszkodzi... ;). Własnie wystarczy sprawdzić żeby zobaczyć że prawdziwe testy to napewno nie są. ;) A co tam jest (cieka...
autor: Paweł Sz.
23 kwietnia 2007, 22:30
Forum: Inne tematy
Temat: Egzaminy gimnazjalne
Odpowiedzi: 118
Odsłony: 45287

Ja sobie 3 razy powtórzyłem: "Jestem koksem!", i 5 razy: "Trzeba być debilem, żeby tego dobrze nie napisać!" Zaraz się lepiej czuje :D. A tak w ogóle, to za tydzień jak będę czytał te wszystkie moje wypociny to będę miał niezłe darcie :D. A jak ktoś, jest na prawdę słaby to radzę co sobie 3 razy pow...
autor: Paweł Sz.
23 kwietnia 2007, 22:18
Forum: Inne tematy
Temat: Egzaminy gimnazjalne
Odpowiedzi: 118
Odsłony: 45287

Ja równiez będę jutro jednym z tych co będa pisać. :) Z Humanistycznego boję się dużej ilości historii, a z mat-przyr wszystkiego. ;) Liczę na ok. 80-90 ale raczej będzie trudno. I jeszcze bonus: http://egzamin2007.blox.pl/2007/04/Egzaminy-Gimnazjalne-2007.html :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: Z cze...
autor: Paweł Sz.
23 kwietnia 2007, 22:06
Forum: Inne tematy
Temat: Egzaminy gimnazjalne
Odpowiedzi: 118
Odsłony: 45287

Ja równiez będę jutro jednym z tych co będa pisać. :) Z Humanistycznego boję się dużej ilości historii, a z mat-przyr wszystkiego. ;) Liczę na ok. 80-90 ale raczej będzie trudno. I jeszcze bonus: http://egzamin2007.blox.pl/2007/04/Egzaminy-Gimnazjalne-2007.html :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: Z cze...
autor: Paweł Sz.
23 kwietnia 2007, 17:09
Forum: Inne tematy
Temat: Egzaminy gimnazjalne
Odpowiedzi: 118
Odsłony: 45287

Dobra..., byle się nie stresować... . Przed chwilą zrobiłem sobie dwa testy humanistyczne, w którym osiągnąłem wyniki około 43/45 pkt. Modlę sie, żeby mi tak poszło na testach... . Właśnie się poradziłem rodziców i brata jak zwalczyć stres (teraz się nie denerwuję, ale jutro...), mama powiedziała, ż...